NEEE geen naked version van the soft parade. ik vind the softparade zoals die nu iseigenlijk ook wel een toppertje. let it be naked toont ook maar weer aan hoe een artiest achteraf een plaat kan ruineren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:32 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Brr, daarom is 't juist niet mijn favoriete plaat, die arrangementen hebben wel een heel hoog hoempa-gehalte. ("C'mon now touch me babe.." ..PWAAP...PWAAP... ) Misschien moeten ze 'The Soft Parade Naked" maar eens uitbrengen, want er staan wel goede nummers op.
Die opname staat ook op een DVD'tje, die je voor 5 euro in de meeste platenzaken op de kop kunt tikkenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:22 schreef Nytro het volgende:
Er loopt een bittorrent met als titel 'The Doors PBS TV 1969', die kende ik nog niet. Paar live nummers van oa de softparade, een interview en dan weer een paar live nummers. Geluid is niet helemaal oke maar best wel te pruimen.
Ohja, en het is een video.
Mooie foto van Jimquote:Op woensdag 16 november 2005 13:08 schreef webfreak het volgende:
[..]
Die opname staat ook op een DVD'tje, die je voor 5 euro in de meeste platenzaken op de kop kunt tikkenKwaliteit is niet super, maar goed te pruimen idd.
Dit is 'm volgens mij:
[afbeelding]
LA woman, bij dat stukje waar mr mojo rising de hele tijd herhaald wordt, en als dat de muziek weer begint uiteindelijk op dat hoogtepuntquote:Op dinsdag 27 december 2005 07:47 schreef StefanP het volgende:
Nee man, LA woman en Touch me...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef Jazoist het volgende:
Sweet Smoke - Silly sally, rest van de LP is me niet goed bekend.
Ik kan me voorstellen dat Jim Morisson nog goed ligt vandaag de dag, maar dat komt ongetwijfeld door zjin 'demonische' onsterfelijke uitstraling en niet door de muziek van de Doors denk ik.
Fossiele muziekstijl meets morsdode artiestquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:52 schreef OFfSprngr het volgende:
kamagurka: je zou ff moeten zoeken naar Darken My Fire, is een tribute aan The Doors, met voornamelijk Darkwave en Goth Rock.
Nee, dan zou het gaan over de symforock verzameling van jethro tull en consorten herbewerkt door curtis mayfield en de urban soul collectivequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:43 schreef Jazoist het volgende:
[..]
Fossiele muziekstijl meets morsdode artiest
Doet ik!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:52 schreef OFfSprngr het volgende:
kamagurka: je zou ff moeten zoeken naar Darken My Fire, is een tribute aan The Doors, met voornamelijk Darkwave en Goth Rock.
Meen je dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:24 schreef denka het volgende:
The Doors of the 21c hebben hun naam veranderd in Riders on the Storm
Blijkbaar niet en ik denk dat ze de fans ook hebben gevraagt om te kiezen voor een naam..Uiteindelijk komt het allemaal door John Densmore, maar genoeg over dat...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:35 schreef webfreak het volgende:
[..]
Meen je dat?
Hadden ze niets originelers kunnen bedenken? Er zijn ongetwijfeld tientallen coverbands die zo heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |