abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44960728
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:07 schreef PimD het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd dat dat altijd al zo werd aangenomen? Ik geloof dat veel nummers van The Doors gewoon poëzie van Morrison zijn, waar de rest muziek bij heeft gemaakt. Misschien dat een echte Doors fan het kan bevestigen, maar ik heb nog nooit gehoord dat Morrison de muziek schreef (volgens mij bespeelde ie ook geen instrument?) ?
Nee klopt, maar ik vind vooral de muziek geniaal
Teksten luister ik nooit echt heel erg naar.
Jupiler is goed
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:21:33 #281
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44966885
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:25 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Nee klopt, maar ik vind vooral de muziek geniaal
Teksten luister ik nooit echt heel erg naar.
Terwijl de teksten van The Doors juist het neusje van de zalm zijn..althans dat vind ik..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_44966954
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef denka het volgende:

[..]

Terwijl de teksten van The Doors juist het neusje van de zalm zijn..althans dat vind ik..
Ik heb die opmerking ook met verbazing gelezen ja! !
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:51:40 #283
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44967615
Morgen is het eindelijk zover en volgens de berichten uit England maken ze er weer een top concert van en zijn ze in opperbeste stemming!!

Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_44969724
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef denka het volgende:

[..]

De teksten zijn zeker goed, maar ik luister het zelf vooral voor de muziek. De manier waarop Jim wordt begeleid door de muziek, de muziek volgt hem echt.
Maar wat ie nou echt precies zegt, daar let ik niet op. Enige nummer waarvan ik de lyrics ik ooit eens heb opgezocht is 'wishful sinful'.
Jupiler is goed
pi_44970524
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:09 schreef Aurelium het volgende:

[..]

De teksten zijn zeker goed, maar ik luister het zelf vooral voor de muziek. De manier waarop Jim wordt begeleid door de muziek, de muziek volgt hem echt.
Maar wat ie nou echt precies zegt, daar let ik niet op. Enige nummer waarvan ik de lyrics ik ooit eens heb opgezocht is 'wishful sinful'.
Maar... je wil dus zeggen dat je je nooit hebt afgevraagd waar 'The End' nou precies over gaat?! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:51:16 #286
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44970979
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar... je wil dus zeggen dat je je nooit hebt afgevraagd waar 'The End' nou precies over gaat?! .
Die associeer ik altijd met apocalyps now
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:33:28 #287
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_44974270
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef denka het volgende:
Morgen is het eindelijk zover en volgens de berichten uit England maken ze er weer een top concert van en zijn ze in opperbeste stemming!!

Ik ben er morgen ook weer bij, net als vorig jaar (wat toen zeer goed beviel ).
Chinese Democracy
pi_44980786
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:51 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Geen slechte associatie m.i.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 3 januari 2007 @ 18:54:44 #289
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44980879
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:51 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

alhoewel ik het nummer eerder heb geluisterd dan de film gezien
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44981648
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:54 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

alhoewel ik het nummer eerder heb geluisterd dan de film gezien
Ik ook, maar in die film kwam dat nummer wel perfect tot zijn recht
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:36:48 #291
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44982309
Zoo...genoeg gezeur over hoe en wat qua tekst en muziek. Ieder beleeft het op zijn eigen manier en iedereen vind ze top

Zie zojuist dat op de mojosite aanvang 20:30 staat terwijl op het kaartje 20:00 staat. Om vervelende situaties te voorkomen ga ik gewoon uit van 20:00 en zorg dat ik tijdig daar ben..

Lekker trippen morgen
pi_44984725
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:36 schreef denka het volgende:
Zoo...genoeg gezeur over hoe en wat qua tekst en muziek.
Ja hallo, als je het in een Doors topic niet over tekst en muziek kunt hebben, dan kan de boel wel dicht he! .
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:42:44 #293
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44984909
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 20:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja hallo, als je het in een Doors topic niet over tekst en muziek kunt hebben, dan kan de boel wel dicht he! .
Ja nee!! Er is nog veeel meeer dan tekst en muziek

Zoals het concert van morgen en de teksten en muziek ervan
pi_44996091
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, eerlijk gezegt niet. Nu je het zegt ga ik het meteen opzoeken, maar van the end ken ik alleen de oedipus passage

@ denka, ik denk dat iedereen vrij is te discussieren waarover hij wil zolang het om de doors gaat. Het concert van morgen interesseert mij namelijk geen reet omdat ik er toch niet naar toe ga, maar ik zal niet zeggen dat je het er niet over mag hebben.
Jupiler is goed
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:24:50 #295
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45001097
Jammer dat mensen sommige sarcastiche bedoelde dingen niet inzien...

Met deze quote van mij..
quote:
Zoo...genoeg gezeur over hoe en wat qua tekst en muziek. Ieder beleeft het op zijn eigen manier en iedereen vind ze top
bedoel ik helemaal niet dat niemand mag discussieren over tekst of muziek. Ik wil alleen maar aangeven dat ieder mens muziek en tekst op zijn eigen manier ervaart..De een vind de teksten helemaal te gek, de ander luistert er amper naar..Ik schreef het omdat je vaak ellenlange welles nietes discussies gaat krijgen waar je toch niets met opschiet en dat wou ik ff doorbreken..

en daarom vind ik de discussie over mijn reactie die blijkbaar stof doet opwaaien verder wel goed geweest..Laten we het in dit topic gewoon over The Doors, lyrics, music, etc... houden

En voor de mensen die vanavond ook gaan have fun want het wordt zeker tof!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:12:18 #296
130818 JosD.
Buckethead ftw
pi_45034581
Het concert was leuk, alleen wel jammer dat het een stuk drukker was dan de vorige keer.
Chinese Democracy
pi_45035124
erg jammer dat ze pas om kwart over negen begonnen...maakten ze ruimschoots goed daar niet van!
2 uur later waren ze pas klaar, we hebben genoten!
pi_45039599
foto's op mn log!
www.kleinetrom.punt.nl
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:02:59 #299
497 Maja
Ja denk!?!
pi_45080683
Was weer erg indrukwekkend

Blij dat ik dat weer heb mee mogen maken.

Robbie gaat er overigens steeds ouder uit zien...
  maandag 8 januari 2007 @ 15:47:05 #300
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_45144939
Het was idd weer enorm tof donderdag, wat heb ik weer genoten Op sommige momenten denk je echt dat je naar The Doors met Jim aan het luisteren bent. Tof en goed concert!
Ik ben nu op bospop geweest en 2 x in de HMH en ik moet zeggen dat de concerten in de HMH muzikaal toch beter zijn vind ik (misschien omdat ze nu wat langer bezig zijn). Bospop was daarentegen zeker niet slecht. Ik vergeet nooit meer Riders On The Storm en dat het toen ging regenen en onweren, dat was magisch

Het was idd drukker dan vorige keer, dat had ik echter ook niet verwacht. Ik had echt zoiets het wordt deze keer minder druk. Grote minpunt van de avond vond ik toch wel dat ze veel te laat begonnen waardoor ik nog maar een trein had tot utrecht wat enorm kut was. Daar heb ik zo'n 4,5uur moeten wachten op de eerste trein , in Den Bosch ook nog en tegen een uur of 8:30 smorgens was ik dan eindelijk thuis in Roermond..Om vervolgens een klein uurtje later weer de trein te hebben naar school voor een opdracht die ik moest doen..
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:29:30 #301
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_46524127
ben niet naar het tweede concert in de HMH geweest......had wel gewild maar was geen noodzaak omdat ik ze al een keer gezien had daar. Wel raar dat ze dan zo laat begonnen, is verder geen ruk te doen in die hal, pffff.

Mijn vraag: weet iemand of het nieuwe boek The Doors by The Doors ook gewoon in Nederlandse winkels ligt of moet je em via de site in Amerika bestellen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')