Nee klopt, maar ik vind vooral de muziek geniaalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:07 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat dat altijd al zo werd aangenomen? Ik geloof dat veel nummers van The Doors gewoon poëzie van Morrison zijn, waar de rest muziek bij heeft gemaakt. Misschien dat een echte Doors fan het kan bevestigen, maar ik heb nog nooit gehoord dat Morrison de muziek schreef (volgens mij bespeelde ie ook geen instrument?) ?
Terwijl de teksten van The Doors juist het neusje van de zalm zijn..althans dat vind ik..quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:25 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik vind vooral de muziek geniaal
Teksten luister ik nooit echt heel erg naar.
Ik heb die opmerking ook met verbazing gelezen ja!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef denka het volgende:
[..]
Terwijl de teksten van The Doors juist het neusje van de zalm zijn..althans dat vind ik..
De teksten zijn zeker goed, maar ik luister het zelf vooral voor de muziek. De manier waarop Jim wordt begeleid door de muziek, de muziek volgt hem echt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef denka het volgende:
[..]
Terwijl de teksten van The Doors juist het neusje van de zalm zijn..althans dat vind ik..
Maar... je wil dus zeggen dat je je nooit hebt afgevraagd waar 'The End' nou precies over gaat?!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:09 schreef Aurelium het volgende:
[..]
De teksten zijn zeker goed, maar ik luister het zelf vooral voor de muziek. De manier waarop Jim wordt begeleid door de muziek, de muziek volgt hem echt.
Maar wat ie nou echt precies zegt, daar let ik niet op. Enige nummer waarvan ik de lyrics ik ooit eens heb opgezocht is 'wishful sinful'.
Die associeer ik altijd met apocalyps nowquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar... je wil dus zeggen dat je je nooit hebt afgevraagd waar 'The End' nou precies over gaat?!.
Ik ben er morgen ook weer bij, net als vorig jaar (wat toen zeer goed bevielquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef denka het volgende:
Morgen is het eindelijk zover en volgens de berichten uit England maken ze er weer een top concert van en zijn ze in opperbeste stemming!!
![]()
Geen slechte associatie m.i.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die associeer ik altijd met apocalyps now
alhoewel ik het nummer eerder heb geluisterd dan de film gezienquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Die associeer ik altijd met apocalyps now
Ik ook, maar in die film kwam dat nummer wel perfect tot zijn rechtquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
alhoewel ik het nummer eerder heb geluisterd dan de film gezien
Ja hallo, als je het in een Doors topic niet over tekst en muziek kunt hebben, dan kan de boel wel dicht he!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:36 schreef denka het volgende:
Zoo...genoeg gezeur over hoe en wat qua tekst en muziek.
Ja nee!! Er is nog veeel meeer dan tekst en muziekquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hallo, als je het in een Doors topic niet over tekst en muziek kunt hebben, dan kan de boel wel dicht he!.
Nee, eerlijk gezegt niet. Nu je het zegt ga ik het meteen opzoeken, maar van the end ken ik alleen de oedipus passagequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar... je wil dus zeggen dat je je nooit hebt afgevraagd waar 'The End' nou precies over gaat?!.
bedoel ik helemaal niet dat niemand mag discussieren over tekst of muziek. Ik wil alleen maar aangeven dat ieder mens muziek en tekst op zijn eigen manier ervaart..De een vind de teksten helemaal te gek, de ander luistert er amper naar..Ik schreef het omdat je vaak ellenlange welles nietes discussies gaat krijgen waar je toch niets met opschiet en dat wou ik ff doorbreken..quote:Zoo...genoeg gezeur over hoe en wat qua tekst en muziek. Ieder beleeft het op zijn eigen manier en iedereen vind ze top![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |