abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37510326
Er schijnt tóch een opname van A'dam aan te komen, getuige enkele posts op het Robby Krieger forum!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:13:05 #227
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37510719
zou erg relaxed zijn! mooi aandenken aan een schitterend optreden....
zit nu weer stockholm te luisteren....valt bij jullie versie ook Jim's stem een beetje weg tijdens de eerste WTMO?? Love Street is trouwens erg goed gespeeld vind ik!
Nog een paar maandjes wachten en dan komt er allerlei zooi uit! Met voor mij als belangrijkste release: The Matrix Tapes!!!!!!! Wordt smullen.....
pi_37510961
Welke Stockholm heb jij? Ik heb de dubbelaar van Swingin' Pig Records, zal vanavond eens luisteren of dat daar ook in zit.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_37511867
Een paar jaar geleden heb ik in een klein kroegje in Oldenzaal een coverbandje gezien: de LA Doors. Misschien hier al eerder ter sprake gekomen. Ik vond ze in ieder geval erg goed, de zanger deed erg zijn best met whiskey en joints. Hij was wel wat dikker dan de 'echte' Jim.
pi_37511879
Ik heb een demo liggen van de Matrix Doors, erg vermakelijk.
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:11:14 #231
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37515842
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:19 schreef Jarno het volgende:
Welke Stockholm heb jij? Ik heb de dubbelaar van Swingin' Pig Records, zal vanavond eens luisteren of dat daar ook in zit.
k weet het niet welke...alleen het cd'tje....maar het zijn wel alle twee de sets met sound board quality alleen tijdens WTMO kan je Jim nauwelijks verstaan! Maar verder een top concert met als favorieten: Love Street en Alabama Song (2de set), Backdoorman (2e set) en You're Lost Little Girl (2e set).....laat me me ff weten of je dezelfde hebt!
En wat bedoelde je met matrix doors? De coverband of het concert?
pi_37517749
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:11 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

k weet het niet welke...alleen het cd'tje....maar het zijn wel alle twee de sets met sound board quality alleen tijdens WTMO kan je Jim nauwelijks verstaan! Maar verder een top concert met als favorieten: Love Street en Alabama Song (2de set), Backdoorman (2e set) en You're Lost Little Girl (2e set).....laat me me ff weten of je dezelfde hebt!
En wat bedoelde je met matrix doors? De coverband of het concert?

Hey ja dat klopt , in WTMO lijkt Jim's stem gigantisch ver weg...... maar je hoort na het nummer dat ze iets met de kabels aan het doen zijn , nieuwe mic/nieuwe kabel, is voor mij nog onduidelijk , maar op het eind van het concert komt WTMO nog een keer langs en nu wel met stem!
People are strange , When you are a stranger.....
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:35:40 #233
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37524444
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:33 schreef SanyaN het volgende:

[..]

Hey ja dat klopt , in WTMO lijkt Jim's stem gigantisch ver weg...... maar je hoort na het nummer dat ze iets met de kabels aan het doen zijn , nieuwe mic/nieuwe kabel, is voor mij nog onduidelijk , maar op het eind van het concert komt WTMO nog een keer langs en nu wel met stem!
klopt, want wij hebben dezelfde link gedownload....vroeg me af of er nog andere versies bestaan, voor zover ik weet niet!
overigens zijn het twee concerten wat je hebt gedownload! weet niet precies vanaf welk nummer, maar die krappe twee uur bestaat uit een "vroege" show en een late....Love Street wordt alleen in de vroege show gespeeld!
pi_37524553
Idd, mijn CD (The Swingin' Pig Records TSPCD0042) heeft het ook bij set 1. Zelfde bron dus.
pi_37525921
Die andere show komt na Unkown Soldier , en begint met Backdoorman, ik heb hem in nummertjes geknipt en dan kan je zien dat dat met die mp3 die wij hebben gedownload ook is gebeurt maar dan weer aan mekaar geplakt is, en tussen Unknown soldier en Backdoor man blijft het verdacht langer stil en aangezien ze vaak met Backdoor man beginnen denk ik dat het een goeie gok is
Maar echt leuke show!.
pi_37534822
Dit is de originele indeling van de twee sets:

CD1:
quote:
1. Five To One 4:40
2. Love Street 3:14
3. Love Me Two Times 3:21
4. When The Music's Over 10:07
5. A Little Game 1:35
6. The Hill Dwellers 2:47
7. Light My Fire 11:18
8. Unknown Soldier 4:50
CD2:
quote:
1. Five To One 6:17
2. Mack The Knife / Alabama Song 3:07
3. Backdoor Man 4:29
4. You're Lost, Little Girl 3:21
5. Love Me Two Times 3:42
6. When The Music's Over 13:46
7. Wild Child 2:34
8. Money 4:08
9. Wake Up 1:48
10. Light My Fire 11:20
11. The End 16:20
pi_37534890
En ohja, leuk weetje nog, volgens mij was het zo dat de eerste show op CD 2 stond, en de tweede show op CD 1. The End is een toegift van show 2 maar is achter show 1 geplakt.
pi_37538950
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:46 schreef Dogbreath het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik in een klein kroegje in Oldenzaal een coverbandje gezien: de LA Doors. Misschien hier al eerder ter sprake gekomen. Ik vond ze in ieder geval erg goed, de zanger deed erg zijn best met whiskey en joints. Hij was wel wat dikker dan de 'echte' Jim.
ik heb de band wild child ooit gezien. die deden het erg goed vond ik toen. ze haakten een beetje in op het succes van de doorsfilm die toen net uit was. ze speelden toen voor uitverkochte clubs en er was enige tijd best een behoorlijke buzz rond dat bandje. la doors heb ik ook weleens gezien maar dat vond ik dan weer een stuk minder.
pi_37553109
Ik hoop dat die gozer op Robby's forum snel met de bootleg van Amsterdam aan komt zetten hij zegt er weinig tijd voor te hebben maar volgens mij wil die er gewoon eerst geld voor vangen.
pi_37760022
Die Amsterdam bootleg geloof ik niet zo meer in, hij doet er erg interessant over maar ik denk dat -ie niks heeft.

Wat wel tof is, is dit:
quote:
Hi:

Starting with the forthcoming Doors Box set, ALL Doors titles will be available for purchase on The Doors' website, www.thedoors.com.

What we are going to do for this box set is take your pre-orders online starting in the next thirty to sixty days or so, and fulfilling ALL online orders ourselves through our brand-new online fulfillment center.

Additionally, we are individually serial-numbering the first 10,000 Box Sets to be printed, and these will be available for pre-order exclusively at www.thedoors.com. All pre-orders will be shipped serial-numbered units.

Stand by, and I will make an announcement well in advance of the pre-order date.

Also available online from www.thedoors.com will be an extensive NEW merchandise line, some items available ONLY online, and all existing catalogue on both Rhino and BMA. We are also planning to make DVDs available, along with books, posters, etc., all in one place, with one checkout, all fulfilled by The Doors.
Dit is dus de boxset met van elk album een 5.1 versie en 2.0 versie. In de Love/Death/Travel boxset zit een DVD met daarop een paar tracks in 5.1 en die klinken verschrikkelijk .
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:45:57 #241
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37783273
Hai, ik ben niet echt op de hoogte van dat five to one gedoe, maar gaat het dan gewoon om cd'tjes die je in elke willekeurige cd speler kan afspelen en dan TOCH zoveel beter klinken als de normale??? Of heb je daar dan weer speciale apparatuur voor nodig?

Inderdaad ff wachten op die pre-order datum en natuurlijk op de te downloaden concerten op www.thedoors.com Helaas gaat de release van The Matrix waarschijnlijk toch niet door...althans, staat op losse schroeven!!!! Echt zo verschrikkelijk klote!!!! Heeft geloof ik te maken met geruzie om wie nou de master-tapes heeft van deze concerten en met eventuele rechtszaken als ze em uitbrengen.....dus voor de tweede keer in history: de ijskast in......:-(
pi_37905474
Altijd gezeik met Doors bootlegs, mensen denken altijd de heilige graal in bezit te hebben en willen ook dusdanig betaald worden. Ach, er zijn andere Matrix bootlegs die toch wel erg de moeite waard zijn, bijvoorbeeld de KTS release of anderen.

Gisteren deze jongen binnen gekregen:

. Wat een boek!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:01:14 #243
149372 Dreamland
Ghostrider
pi_38002118
The Doors zijn geweldig, jaaaaahh! Mijn eerste aangeschafte album was the soft parade, en toen hoorde ik van mensen dat dat slechtste periode was ofzow en dat vind ik onzin. Het is een cool album. Concerten op DVD zijn geweldig, Morrison is echt de man
People always come and people always go..
Stop and say Hello
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:46:05 #244
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 22 mei 2006 @ 01:05:13 #245
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_38072177
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 09:01 schreef Jarno het volgende:
Altijd gezeik met Doors bootlegs, mensen denken altijd de heilige graal in bezit te hebben en willen ook dusdanig betaald worden. Ach, er zijn andere Matrix bootlegs die toch wel erg de moeite waard zijn, bijvoorbeeld de KTS release of anderen.

Gisteren deze jongen binnen gekregen:

[afbeelding]

. Wat een boek!
Zeker leuk om te hebben! Via ebay?!
Hoorde dat er inmiddels gewerkt wordt aan een update, omdat deze behoorlijk gedateerd is...
Ben zelf op ebay op zoek naar de goedkoopste versie van de albums "13" en " Weird Scenes Inside The Goldmine" die ik dus nog niet heb. M'n broertje is nu in VS, khoop dat ie ze daar tegenkomt in een of andere platenzaak, al weet ik niet of ze daar nog in de schappen liggen...vast niet...
pi_38072228
Deze al eens gehoord?

En Snoop Dog Doors mix!

Klik
pi_38072564
Van de soundtrack van een van de Need For Speed games. Ik vind 'm gaaf die mix.
Nee.
pi_38081465
neee ik vind het een schande , Snoop dog shares the mic. with Jim Morrison? :S kom op zeg......
pi_38082043
quote:
Op maandag 22 mei 2006 01:05 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

Zeker leuk om te hebben! Via ebay?!
Hoorde dat er inmiddels gewerkt wordt aan een update, omdat deze behoorlijk gedateerd is...
Ben zelf op ebay op zoek naar de goedkoopste versie van de albums "13" en " Weird Scenes Inside The Goldmine" die ik dus nog niet heb. M'n broertje is nu in VS, khoop dat ie ze daar tegenkomt in een of andere platenzaak, al weet ik niet of ze daar nog in de schappen liggen...vast niet...
Mazzeltje via eBay idd. En ik weet dat er misschien een 2e druk uitkomt, maar ik had geen zin om daar op te wachten en voorlopig zit dat allemaal in het 'misschien-eventueel' stadium. Maar het is echt een briljant boek, echt elk optreden staat er in voor zover bekend en de hoeveelheid details die gegeven worden zijn geweldig!

WSITG heb ik geloof ik wel, 13 niet. Ben niet zo van het vinyl, als ik daar ook aan ga beginnen ben ik echt zo failliet!
pi_38125403
Ik heb nog een paar doors concerten op de pc staan. Live at Cobo Hall Detroit (2h 16min). Live at the Isle of Wight (1h 1min). The Lost Paris Tapes (51 min). Rock is Dead Session (1h 7min). Live (1968-1970) (1h 1min). Hierbij is Live At Cobo Hall van zeer goede kwaliteit. Rock is Dead session zijn eigenlijk allemaal blues covers en niet zo'n goede kwaliteit. Als iemand me kan helpen met ze online zetten moet hij of zij maar even mailen naar denny-elke@home.nl.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')