k weet het niet welke...alleen het cd'tje....maar het zijn wel alle twee de sets met sound board quality alleen tijdens WTMO kan je Jim nauwelijks verstaan! Maar verder een top concert met als favorieten: Love Street en Alabama Song (2de set), Backdoorman (2e set) en You're Lost Little Girl (2e set).....laat me me ff weten of je dezelfde hebt!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:19 schreef Jarno het volgende:
Welke Stockholm heb jij? Ik heb de dubbelaar van Swingin' Pig Records, zal vanavond eens luisteren of dat daar ook in zit.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:11 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
k weet het niet welke...alleen het cd'tje....maar het zijn wel alle twee de sets met sound board quality alleen tijdens WTMO kan je Jim nauwelijks verstaan! Maar verder een top concert met als favorieten: Love Street en Alabama Song (2de set), Backdoorman (2e set) en You're Lost Little Girl (2e set).....laat me me ff weten of je dezelfde hebt!
En wat bedoelde je met matrix doors? De coverband of het concert?
klopt, want wij hebben dezelfde link gedownload....vroeg me af of er nog andere versies bestaan, voor zover ik weet niet!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:33 schreef SanyaN het volgende:
[..]
Hey ja dat klopt , in WTMO lijkt Jim's stem gigantisch ver weg...... maar je hoort na het nummer dat ze iets met de kabels aan het doen zijn , nieuwe mic/nieuwe kabel, is voor mij nog onduidelijk , maar op het eind van het concert komt WTMO nog een keer langs en nu wel met stem!
CD2:quote:1. Five To One 4:40
2. Love Street 3:14
3. Love Me Two Times 3:21
4. When The Music's Over 10:07
5. A Little Game 1:35
6. The Hill Dwellers 2:47
7. Light My Fire 11:18
8. Unknown Soldier 4:50
quote:1. Five To One 6:17
2. Mack The Knife / Alabama Song 3:07
3. Backdoor Man 4:29
4. You're Lost, Little Girl 3:21
5. Love Me Two Times 3:42
6. When The Music's Over 13:46
7. Wild Child 2:34
8. Money 4:08
9. Wake Up 1:48
10. Light My Fire 11:20
11. The End 16:20
ik heb de band wild child ooit gezien. die deden het erg goed vond ik toen. ze haakten een beetje in op het succes van de doorsfilm die toen net uit was. ze speelden toen voor uitverkochte clubs en er was enige tijd best een behoorlijke buzz rond dat bandje. la doors heb ik ook weleens gezien maar dat vond ik dan weer een stuk minder.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:46 schreef Dogbreath het volgende:
Een paar jaar geleden heb ik in een klein kroegje in Oldenzaal een coverbandje gezien: de LA Doors. Misschien hier al eerder ter sprake gekomen. Ik vond ze in ieder geval erg goed, de zanger deed erg zijn best met whiskey en joints. Hij was wel wat dikker dan de 'echte' Jim.
Dit is dus de boxset met van elk album een 5.1 versie en 2.0 versie. In de Love/Death/Travel boxset zit een DVD met daarop een paar tracks in 5.1 en die klinken verschrikkelijkquote:Hi:
Starting with the forthcoming Doors Box set, ALL Doors titles will be available for purchase on The Doors' website, www.thedoors.com.
What we are going to do for this box set is take your pre-orders online starting in the next thirty to sixty days or so, and fulfilling ALL online orders ourselves through our brand-new online fulfillment center.
Additionally, we are individually serial-numbering the first 10,000 Box Sets to be printed, and these will be available for pre-order exclusively at www.thedoors.com. All pre-orders will be shipped serial-numbered units.
Stand by, and I will make an announcement well in advance of the pre-order date.
Also available online from www.thedoors.com will be an extensive NEW merchandise line, some items available ONLY online, and all existing catalogue on both Rhino and BMA. We are also planning to make DVDs available, along with books, posters, etc., all in one place, with one checkout, all fulfilled by The Doors.
Zeker leuk om te hebben! Via ebay?!quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:01 schreef Jarno het volgende:
Altijd gezeik met Doors bootlegs, mensen denken altijd de heilige graal in bezit te hebben en willen ook dusdanig betaald worden. Ach, er zijn andere Matrix bootlegs die toch wel erg de moeite waard zijn, bijvoorbeeld de KTS release of anderen.
Gisteren deze jongen binnen gekregen:
[afbeelding]. Wat een boek!
Mazzeltje via eBay idd. En ik weet dat er misschien een 2e druk uitkomt, maar ik had geen zin om daar op te wachten en voorlopig zit dat allemaal in het 'misschien-eventueel' stadium. Maar het is echt een briljant boek, echt elk optreden staat er in voor zover bekend en de hoeveelheid details die gegeven worden zijn geweldig!quote:Op maandag 22 mei 2006 01:05 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
Zeker leuk om te hebben! Via ebay?!
Hoorde dat er inmiddels gewerkt wordt aan een update, omdat deze behoorlijk gedateerd is...
Ben zelf op ebay op zoek naar de goedkoopste versie van de albums "13" en " Weird Scenes Inside The Goldmine" die ik dus nog niet heb. M'n broertje is nu in VS, khoop dat ie ze daar tegenkomt in een of andere platenzaak, al weet ik niet of ze daar nog in de schappen liggen...vast niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |