Nee, ik heb ook geen idee hoe je het ding aanzet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:20 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Klopt.
Toen ik net de handleiding van Lumines zag viel het me overigens ineens op dat er ook een infraroodpoort op zit. Heeft iemand al enig idee wat je daarmee al kan en/of gaat kunnen?
Dan zou hij gewoon herkent moeten worden zodra ik 'm voor mijn infrarood ontvanger lig.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Je kan er foto's mee overdragen met 2.0.
Volgens mij gaat die gewoon aan als je die functie activeert.
Gaat dat niet via internet ? Dat lijkt me iets sneller handiger en makkelijker.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Je kan er foto's mee overdragen met 2.0.
Volgens mij gaat die gewoon aan als je die functie activeert.
LOLquote:Op zondag 31 juli 2005 15:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Een vriend vroeg of hij beter een PSP of een DS kon kopen. Ik kon het maar op 1 manier uitleggen:
[afbeelding]
Het is beide ingame trouwens.
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Een vriend vroeg of hij beter een PSP of een DS kon kopen. Ik kon het maar op 1 manier uitleggen:
[afbeelding]
Beetje triest dat er weer zo'n reactie wordt geplaatst door iemand die loopt te geilen op mooie graphics.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[afbeelding]
So sue mequote:Op zondag 31 juli 2005 16:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Beetje triest dat er weer zo'n reactie wordt geplaatst door iemand die loopt te geilen op mooie graphics.
Tja, het zal vast heel triest zijn, maar ik lag wel dubbelquote:Op zondag 31 juli 2005 16:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Beetje triest dat er weer zo'n reactie wordt geplaatst door iemand die loopt te geilen op mooie graphics.
Goeie vriend ben jequote:Op zondag 31 juli 2005 15:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[afbeelding]
eeeh veranderdquote:Op zondag 31 juli 2005 17:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je sig
Weet iemand hoe je thumbnails bij je audio liedjes krijgt ?
Port *kuch*quote:Op zondag 31 juli 2005 15:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het gewoon nutteloos om een console spel die je op je TV speelt te porten naar een Handheld.quote:
*kuch* weet ik! *kuch*quote:
Hoe kom je erbij dat de gemiddelde gamer een console heeftquote:Op zondag 31 juli 2005 19:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nutteloos om een console spel die je op je TV speelt te porten naar een Handheld.
Ok, het is heel cool als je geen console hebt en altijd op je handheld speelt, dan is het uber cool perfect (serieus). Maar voor de gemiddelde gamer die WEL een console (of 3) heeft zal deze games allang op de console hebben en zal niet dubbel gaan betalen om het spel 2 maal te gaan kopen..
Altans, dan zou ik niet doen. Hoe mooi het spel er ook uitziet.
Sorry, De gemiddelde, zelf respecterende, gamerquote:Op zondag 31 juli 2005 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de gemiddelde gamer een console heeft
Ik zat vorig jaar iedere dag 1 uur in de trein. Altijd had ik een Nintendo DS or GBA bij me. Als ik thuis kwam ging ik achter me PC of console. Mij lijkt het helemaal niets om eerst op je handheld een game als burnout te spelen en als je thuis komt een zelfde soort game te spelen op je console.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:37 schreef H.Flick het volgende:
Natuurlijk wel, de hele reden dat ik een PSP heb is omdat ik dan onderweg hetzelfde soort spellen kan spelen als thuis.
Onderbouw dat eens?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Sorry, De gemiddelde, zelf respecterende, gamer
Fijn, dan speel je Coded Arms. Die heb je niet op je consolequote:Ik zat vorig jaar iedere dag 1 uur in de trein. Altijd had ik een Nintendo DS or GBA bij me. Als ik thuis kwam ging ik achter me PC of console. Mij lijkt het helemaal niets om eerst op je handheld een game als burnout te spelen en als je thuis komt een zelfde soort game te spelen op je console.
Als ik ergens van kots zijn het wel 2d scrollers. Het is godverdomme geen 1985 meer.quote:Op me handheld speel ik liever 2d scrollers als Metroid of Mario & apparte games die alleen op je handheld kunnen (wario ware & kirby DS.
Maar gelukkig is niet iedereen zoals mij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |