Het is een soort Donkey Konga (eigenlijk is Donkey Konga een soort Taiko drums) Maar dan op de psp, vraag me niet hoequote:
Wow, vet!! Laat ff weten hoe ie bevalt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:29 schreef Jebus het volgende:
Niemand zal het wel kennen, maar ik heb net Taiko no Tatsujin Portable besteld(muziekgame)
[afbeelding]
[afbeelding]
Trommelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:29 schreef Jebus het volgende:
Niemand zal het wel kennen, maar ik heb net Taiko no Tatsujin Portable besteld(muziekgame)
[afbeelding]
[afbeelding]
emu's the best thingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:42 schreef err het volgende:
als ik dit zo lees, is emu's the best thing op dit moment. Daar zit ik nou totaal niet op te wachten, heb een Tapwave Zodiac met little john z (alle nintendo/sega emus), scummvm, atari, amiga, c64, doom, quake etc etc) dus dáár hoef ik hem zeker niet voor te kopen. Dus vertel me, is het buiten de emu's, media mogelijkheden (films + mp3) de moeite er een aan te schaffen?Wordt niet echt warm van de game lineup tot zover
Waarschijnlijk een retorische vraag aangezien iedereen er hier een heeft
Naja, heb mezelf er al afgezet omdat het niet zo lang meer duurt tot de launch en dat ik er garantie bij heb..quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:27 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk wel, gewoon je aanbetaling terugvragen joh, volgens mij is dat het recht van de klant wel.
oktober release dusquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:25 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor, Ign plaatst alleen geen scans uit computermagazine's.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alsjeblieft.
Trouwens nog iemand hier die interesse heeft in Wipeout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |