abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29376252
Niemand zal het wel kennen, maar ik heb net Taiko no Tatsujin Portable besteld (muziekgame)

Sold my Soul to Sony
pi_29376302
Ziet er wel blij uit
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:40:47 #228
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29376770
Dat ziet er heel erg japans uit
pi_29377302
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:40 schreef Blinker het volgende:
Dat ziet er heel erg japans uit
Het is een soort Donkey Konga (eigenlijk is Donkey Konga een soort Taiko drums) Maar dan op de psp, vraag me niet hoe , maar ik hou altijd wel van musicgames met leipe minigames (er is er ook 1 dat je met z'n tweeen op 1 psp moet en je kan met z'n vieren op 1 cardridge multiplayen) en vage Jpop liedjes. Het is voor mij ook een grote verrassing eigenlijk maar ik ben nu wel uitgegeken op Pop 'n Music op de GBC
Sold my Soul to Sony
  woensdag 3 augustus 2005 @ 05:03:57 #230
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_29382572
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:29 schreef Jebus het volgende:
Niemand zal het wel kennen, maar ik heb net Taiko no Tatsujin Portable besteld (muziekgame)

[afbeelding]

[afbeelding]
Wow, vet!! Laat ff weten hoe ie bevalt!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:16:56 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29384585
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:29 schreef Jebus het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
Trommelen

Maar hoe is de besturing op de PSP dan eigenlijk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_29394863
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:42 schreef err het volgende:
als ik dit zo lees, is emu's the best thing op dit moment. Daar zit ik nou totaal niet op te wachten, heb een Tapwave Zodiac met little john z (alle nintendo/sega emus), scummvm, atari, amiga, c64, doom, quake etc etc) dus dáár hoef ik hem zeker niet voor te kopen. Dus vertel me, is het buiten de emu's, media mogelijkheden (films + mp3) de moeite er een aan te schaffen?Wordt niet echt warm van de game lineup tot zover
Waarschijnlijk een retorische vraag aangezien iedereen er hier een heeft
emu's the best thing

Het dingetje rockt gewoon zwaar de pan uit. punt.
pi_29395195
Waarom blokkeert Sony in de nieuwe firmware homebrew software? (zoals die ScummVM)
Dat ze updates toevoegen die illegale commerciele games blokkeren is natuurlijk begrijpelijk, maar homebrew zouden ze wel moeten toestaan. Dat zou voor mij een groot pluspunt zijn om een PSP aan te schaffen.
pi_29395374
Homebrew omvat ook emulatoren, en de ROMs die je daar weer voor nodig hebt zijn hardstikke illegaal.

Daarbij kan ik het begrijpen dat je als bedrijf niet blij bent als je product wordt gehackt
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_29395602
Homebrew is meer dan alleen illegale emulators. De PSP is gewoon een computertje waarvoor je zou moeten kunnen programmeren. Nintendo treedt ook niet op tegen homebrew spul op de DS
pi_29396004
Homebrew op de PSP is veel toegankelijker.
pi_29396222
Sony is gewoon bang dat officiële PSP spellen illegaal vanaf een memory stick te spelen zijn, dat is volgens mij het hele eieren eten
pi_29396434
Verder hebben ze dan geen gezijk dat doordat homebrew software hun systeem naar de klote gaat en de mensen vervolgens aan komen zetten mij: hij doet t niet meer ik wil een nieuwe.
pi_29410827
De homebrew en de (iso)launchers maken gebruik van dezelfde gaten in de firmware. Het dichtimmeren voor de een betekend automatisch het sluiten van de mogelijkheden voor de ander.

Hoewel er wel geruchten de ronde doen dat Sony met een homebrew kit gaat komen, is hierover nog niet veel bekend.

Homebrew en emu's zijn overigens bijna altijd legaal, zolang er maar geen inbreuk gemaakt wordt op copyright. Daarbij komt dat veel roms, vooral voor oudere systemen, maar sommige voor de SNES inmiddels onder public domain vallen. SCUMMVM bijvoorbeeld is volledig opengesteld en de port naar PSP wordt zelfs door de oorspronkelijke programmeurs erg toegejuigd.
I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes
pi_29414545
Het is afwachten dus
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 augustus 2005 @ 14:13:47 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29444280
Collin McRae ziet er goed uit

pi_29446172
Dat ziet er idd erg strak uit.

zijn die bomen aan de zijkant ook bomen of gewoon een platte muur met een bomentexture erop?

Verder blijf ik benieuwd naar de eerste screens van FFCC en GTALCS
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 16:45:13 #243
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29446562
Zijn toch allang screens van Gta
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29448342
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
Zijn toch allang screens van Gta
http://psp.ign.com/objects/723/723575.html

Nope, die screens die je gezien hebt zijn fake
  zondag 7 augustus 2005 @ 01:25:32 #245
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29478308
Nee hoor, Ign plaatst alleen geen scans uit computermagazine's .

Alsjeblieft .

Trouwens nog iemand hier die interesse heeft in Wipeout?

[ Bericht 66% gewijzigd door MMaRsu op 07-08-2005 02:01:56 ]
pi_29482030
Gister kwam ik erachter dat in een zaak hier in Zwolle de PSP maar 289 euro kost, ik dacht dus richting 350 Jammer genoeg heb ik hem al gereserveerd bij de Dixons met aanbetaling dus ik za dat wel niet terug kunnen draaien

Waar kan je trouwens het beste een 1 gig stickje halen van Sony zelf?
  zondag 7 augustus 2005 @ 10:27:11 #247
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29482265
Tuurlijk wel, gewoon je aanbetaling terugvragen joh, volgens mij is dat het recht van de klant wel .
pi_29482539
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 10:27 schreef MMaRsu het volgende:
Tuurlijk wel, gewoon je aanbetaling terugvragen joh, volgens mij is dat het recht van de klant wel .
Naja, heb mezelf er al afgezet omdat het niet zo lang meer duurt tot de launch en dat ik er garantie bij heb..
pi_29483263
http://insanepsp.com/news.php

insanepsp.com meldt een WinPSPportal.
Ik heb hem erop gezet en wanneer je je startpagina (op je 2.0 psp) goed instelt krijg je een fijn windows XP bureaublad vanwaar je naar, in principe, alle uithoeken van de wereld kunt browsen. erg handige linkjes en ook leuke offline mogelijkheden zitten erin evenals een aantal games.

Ook handig is het programmatje WebSync ( http://www.blackbean.dk/PSPWebSync/ )
waarmee je pagina's offline beschikbaar kunt maken (een soort fake browsen :-P)op je psp

Weet iemand toevallig hoeveel procent de gevonden verbindingen moeten zijn wil je er relaxed gebruik van willen maken. Tot nu toe kreeg ik telkens een DNS fout (wanneer ik bij de buren de verbinding wilde pikken (geen encryptie)).
pi_29486227
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:25 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor, Ign plaatst alleen geen scans uit computermagazine's .

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Alsjeblieft .

Trouwens nog iemand hier die interesse heeft in Wipeout?
oktober release dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')