abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:54:08 #26
8885 moralia
Grip op je zak
pi_29246653
Bij mij is het in ieder geval lang niet zo erg als bij die vrouw op de foto, daar ben ik blij om.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  zaterdag 30 juli 2005 @ 13:06:25 #27
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29263650
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 16:23 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Het is wel de moeite waard om te overwegen. Weet jij of dit instituut de enige is die zich hiermee bezig houdt?
In NL zit dacht ik nog één andere kliniek.
Er zijn wel meer klinieken die het doen, maar die gebruiken een andere techniek (laser), waar mensen over het algemeen slechtere ervaringen mee hebben.
  zondag 31 juli 2005 @ 00:24:44 #28
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_29281898
Aventura! Ik kan je wel zoenen!
Ik heb de website gelijk aan mn vriendin doorgemaild.
Volgende week even langs de huisarts voor zijn mening en n andere oplossing dan die blöde pil.

Ik ga ze bellen en ik ga n intake laten doen. Niet accuut gelijk nu enzo.. Maar al sik wat geld gespaard heb. Het is inderdaad wel wat aan de kostbare kant, maar aan de andere kant..
Als ik de kosten van alle tubetjes extra-super- mega-dekkende-foundation die ik nu gebruik voor n egale toet bij elkaar optel.. Da's ook geen kattepies..
Fok!bejaarde
  zondag 31 juli 2005 @ 18:13:32 #29
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29299275
quote:
Op zondag 31 juli 2005 00:24 schreef Anosmie het volgende:
Aventura! Ik kan je wel zoenen!
Ik heb de website gelijk aan mn vriendin doorgemaild.
Volgende week even langs de huisarts voor zijn mening en n andere oplossing dan die blöde pil.

Ik ga ze bellen en ik ga n intake laten doen. Niet accuut gelijk nu enzo.. Maar al sik wat geld gespaard heb. Het is inderdaad wel wat aan de kostbare kant, maar aan de andere kant..
Als ik de kosten van alle tubetjes extra-super- mega-dekkende-foundation die ik nu gebruik voor n egale toet bij elkaar optel.. Da's ook geen kattepies..

Ik zie jou niet voor me met pigmentvlekken, maar ik heb jou ook al heul lang niet meer gezien
Hopelijk heb je iets aan deze informatie, zou geweldig zijn
pi_48351354
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:58 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben onlangs gestopt met het slikken van de pil (minerva) vanwege een 'zwangerschapsmasker'. In zeer korte tijd kreeg ik veel pigmentvlekken in mijn gezicht.

"Pil en huidaandoeningen
De oestrogenen in de pil veroorzaken bij sommige gebruiksters een zgn. zwangerschapsmasker. Na het stoppen van de pil kan dit geleidelijk wegtrekken, maar helemaal verdwijnen doet het zelden. "
Bron: http://www.anticonceptie-online.nl/

Wie heeft er ook een zwangerschapsmasker gekregen door de pil, welke pil was dat, zijn de vlekken nog weggetrokken...etc ?


Lekker een uurtje in de zon gezeten en ja hoor, bam meteen weer meer vlekken in mijn gezicht terwijl ik de pil al een hele tijd niet meer slik

En nee zwanger ben ik ook niet
#geen
  zondag 15 april 2007 @ 17:24:16 #31
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48352704
Is de prikpil (depo provera) niks voor jullie? Ik heb een verleden met de pil varierend van ochtendmisselijkheid alsof ik zwanger was van een 6ling tot continu ongesteld zijn enz. Sinds ik de prikpil heb zijn die problemen verleden tijd. Na 3kwart jaar onregelmatig ongesteld te zijn geweest stopte de menstruatie bij mij (heerlijk!). En nu om de 3 maanden even een prik halen en ik ben er vanaf.

De nadelen: weinig, alleen wat acne wat af en toe op komt zetten (ik ben er nog niet achter of dit alleen door de prikpil komt, ik gooi het meer op bepaalde voedingsstoffen waar ik heftig op reageer). Die acne is niks vergeleken de acne wat ik als puber heb gehad. En ik ben wat dikker geworden, maar dit kan ook te maken hebben met aanleg. Ik durf daar de pil niet echt de schuld van te geven.
Een ander nadeel (is voor iedereen verschillend) je wordt dus niet meer ongesteld en hebt dus geen 'controle moment' meer voor een eventuele zwangerschap. Niet dat je er zwanger mee wordt (evenveel kans op als bij de gewone pil) maar psychisch gezien is die controle dus weg. Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')