Je dacht toch niet serieus dat 'ie terug naar Ajax zou komenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Davids *@!)(#*^)#%&^)$&*(#^%)*&%^@*&%
Bah.
Stiekeme hoop is okay..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat 'ie terug naar Ajax zou komen
De Spursquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het wel gehoopt. Davids hoort in ieder geval thuis bij een topclub, dus ik vind Tottenham niets voor hem.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is z'n eigen schuld dat 'ie nu bij een subtopper zit, had 'ie maar niet voor het geld moeten gaan bij Inter.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar ik had het wel gehoopt. Davids hoort in ieder geval thuis bij een topclub, dus ik vind Tottenham niets voor hem.
Gemeen ja. Kom dan gewoon terug naar Ajax.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Davids *@!)(#*^)#%&^)$&*(#^%)*&%^@*&%
Bah.
Nee, volgens mij dient hij vooralsnog zijn contract gewoon uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja boeiend we hebben genoeg spelers op het middenveld. Ik ging er alang niet meer vanuit dat hij zou komen.
Over Vlaar hoor ik trouwens ook niks meer of heeft hij gewoon bijgetekend?
Sja, de Premier League is natuurlijk wel een erg leuke competitie. En hij heeft redelijke kans om daar elke week te spelen en zich dus ook weer in de kijker te spelen voor het Ned. elftal, al had dat laatste bij Ajax natuurlijk ook gekund.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap hem niet. Wat moet ie daar nou? Heeft ie niets van vriendje Kluivert geleerd? Niet naar zo'n club gaan, Kluivert flopte ook in Newcastle...
Was toch gewoon terug gekomen man...
Juist, nou kan die PL wel leuk zijn maar ik vind het niets voor hem...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Sja, de Premier League is natuurlijk wel een erg leuke competitie. En hij heeft redelijke kans om daar elke week te spelen en zich dus ook weer in de kijker te spelen voor het Ned. elftal, al had dat laatste bij Ajax natuurlijk ook gekund.
Bron: je dikke duim?quote:
quote:Van der Meyde snubs Everton
Van der Meyde is the latest player to snub Everton
Everton's attempt to sign Inter Milan's Holland winger Andy van der Meyde looks doomed to failure after he revealed he wants to stay in Italy.
The 24-year-old's agent Chiel Dekker said: "Everton were interested in signing Van der Meyde but they did not make an official offer to the club.
"He had a difficult first season at Inter but he is looking forward for the coming campaign," said Dekker.
stond op ajaxshowtime.comquote:
Zal wel met centjes te maken hebben...enne daarbij komt dat Spurs geen onaardige club is, denk dat 't voor de echte top een beetje te laat is voor Davids. Slimme zet van Jol!quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:56 schreef HeatWave het volgende:
Zonde van Davids, dat ie niet naar Ajax zou komen zat er wel in, maar naar de Spurs????
Nou ja, dan in de winterstop maar.
Er hangen in de fanshop nog wel wat artikelen met oude logo, maar of er een echt shirt van is betwijfel ik...quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:33 schreef sqlsmurft het volgende:
Ga vrijdag naar het AT. Kan iemand mij vertellen of en zo ja waar ik dan een origineel shirt kan krijgen met het oude logo erop? (uiteraard ook ernstig benieuwd naar de prijs)
Ajax heeft hem een paar jaar geleden gescout, toen nog als Moeskroen-speler en er uiteindelijk vanaf gezien.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:38 schreef Radegast het volgende:
Wie heeft er net naar Anderlecht gekeken?
Die Michal Zewlakow lijkt mij wel een goede linksback voor Ajax, contract loopt zomer 2006 af, Anderlecht wil niet verlengen, en hij zelf ook niet. Ik vond hem een goede indruk maken.
Hij knokt voor een basisplaats bij de Schapenkoppen momenteel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:56 schreef Nashje het volgende:
[..]. We kopen hem gewoon weer.
Speelt ie nu bij Dordrecht ofzo?
hmm jammer. Ik zag laatst wat oude beelden en daarna wat mooie foto's in het vi-cadeautje en toen kreeg ik weer heimwee naar vroeger. Die shirts hadden tenminste nog echt uitstraling !quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er hangen in de fanshop nog wel wat artikelen met oude logo, maar of er een echt shirt van is betwijfel ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |