======> [Hattrick] Fok!-Cup 5 deel 3 -waar de eersten afhakenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:30 schreef qyn het volgende:
Ik leef met je mee Robar, ik heb vorig seizoen ook veel daling gehad (wss omdat ik geen assistenten hadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:19 schreef Robar het volgende:
DIT IS ECHT FOCKING HELEMAAL ONGELOFELIJK ACHTERLIJK NIET NORMAAL MEER
WAT IS ER MIS MET DIE VERROTTE GAMEENGINE?
TU:
VORM: +3 / -13 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PM: -0 / +1 (17 jarige trainee van red naar goed)
TSI: +2400 / -2600 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog nooit een totale daling gehad .
Dit slaat echt werkelijk helemaal nergens op . . . .
Is nou eindelijk de bodem in zicht, tweede week achter elkaar en de vijfde keer dit seizoen? ? ? ?
Het is zeker niet te zien dat ik hevig teleurgesteld ben
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik leef met je mee Robar, ik heb vorig seizoen ook veel daling gehad (wss omdat ik geen assistenten had) maar het is absoluut niet leuk nee.... suc6!!!
Pech? Net als dat ik 6x een goeie jeugdpull heb en Komrad niet... volgens mij is het gewoon een soort golf, je zit in een positieve golf of in een negatieve..... dus na regen komt zonneschijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb 9 assistenten . . .
Kan het eigenlijk nog ergens anders mee te maken hebben?
Heb dit seizoen nog niet 1 keer een goeie YP gehad . .quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Pech? Net als dat ik 6x een goeie jeugdpull heb en Komrad niet... volgens mij is het gewoon een soort golf, je zit in een positieve golf of in een negatieve..... dus na regen komt zonneschijn(en na zonneschijn weer regen
)
24 spelers (overigens net 1 ontslagen, was nog een waardeloze YP die ik vergeten wasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:48 schreef pvrens het volgende:
1 def naar uitstekend verdedigen
vorm +5/-5. Had hier iets beter verwacht, maar goed poep gebeurd.
robar: hoeveel spelers heb je? Als het er heel veel zijn valt het misschien nog wel mee, niet iedereen kan spelen namelijk
Wat is dat HO als ik vragen mag?quote:twee weken geleden was ik nog in staat (volgens HO) om 43* te halen
In de OP staat een link naar een grafiek van Madkow, daarin staat welke dag het beste is!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:29 schreef halleekes het volgende:
[..]
Wat is dat HO als ik vragen mag?
Ik ben nu ook suporter geworden van Hattrick, meteen ff wat persberichtjes gepubliceerdjah, is wel leuk zo ook al die gezichtjes enzo.
Maargoed, bij de trainingsupdate is er een verdediger van me van redelijk naar goed gegaan (18 jaar). Ik heb nu twee verdedigers van 18 jaar die goed zijn met verdedigen, deze zijn volgens de transfervergelijking zo rond de 100 K waard. Ik wil eigenlijk eentje van de twee bewaren om door te trainen en de andere verkopen om van die 100 k een 17 jarige redelijke verdediger te halen en om een versterking in de breedte te halen op het middenveld. Nu is mijn vraag, wanneer kan ik een speler het beste online zetten, ik neem aan dat de transferprijzen het hoogste zijn als er veel mensen online zijn, dus savonds. Maar maakt de dag dan nog veel uit?
alvast bedankt voor het advies.
quote:Bryan Barthel --> 70154992
TSI = 1 420, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Carlão Drummond --> 71394098
TSI = 910, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Rick Vis ---> 57633633
TSI = 860, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Snel]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Best zielig!! 2 spelers van 18 jaar en nu al kaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:49 schreef ASSpirine het volgende:
18-jarige uitstekende kale vleugel (heeft wel matig scoren, wordt verkocht !!! )
18-jarige briljante kale vleugel (verkoop ik nog niet)
en je bent aangenomenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:35 schreef halleekes het volgende:
Ik heb net ff geprobeerd lid te worden van de fok federatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |