nee want ik heb een WOquote:Op zondag 24 juli 2005 22:19 schreef Thieske het volgende:
Spannend.....
Terwijl de meeste mensen best blij zijn met een hattrick.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:32 schreef veldmuis het volgende:
hattrick...dat klinkt als een eng iets...
"IK HEB EEN HATTRICK AAN M'N VOET!"
Of..."de tennisleraar is overleden aan hattrick"
Is dat een verkapte doodverwensing?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Thieske het volgende:
[..]
Terwijl de meeste mensen best blij zijn met een hattrick.
De lagere divisies mogen best iets langer wachten. Niets mis mee dus...quote:Op zondag 24 juli 2005 22:18 schreef Remco_h het volgende:
ik w8 verdomme al 62 minuten op nieuws van mijn wedstrijd (dan reken ik de rust niet eens mee)
VII lagere divisie? Sorry hoor... maar niet echt dacht ik..... en mensen uit X zijn allang klaarquote:Op zondag 24 juli 2005 22:34 schreef The_Verve het volgende:
[..]
De lagere divisies mogen best iets langer wachten. Niets mis mee dus...![]()
IX, X en XI hadden hun verslag eerden dan dat ik het kreeg (VIII)quote:Op zondag 24 juli 2005 22:34 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:35 schreef maniack28 het volgende:
VII lagere divisie? Sorry hoor... maar niet echt dacht ik..... en mensen uit X zijn allang klaar
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:36 schreef maniack28 het volgende:
Ik pleit gewoon voor een niet betalen = wachten beleid.. dus supporters krijgen voorrang!!! Ik betaal niet om 80 83 min naar een leeg scherm te staren op zondagavond...
Dan verleng je je supporterschap toch niet? Je krijgt genoeg extra's voor je geld vind ik. Daar hoeft dan niet ook nog eens voorrang bij de wedstrijdverslagen bij. Daarnaast zal het ook niet eens te realiseren zijn...quote:Op zondag 24 juli 2005 22:36 schreef maniack28 het volgende:
Ik pleit gewoon voor een niet betalen = wachten beleid.. dus supporters krijgen voorrang!!! Ik betaal niet om 80 min naar een leeg scherm te staren op zondagavond...
Ik heb sinds minuut 54 Livequote:Op zondag 24 juli 2005 22:34 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ohja, ik sta nu (in de 79ste minuut) nog met 2-1 voorquote:Op zondag 24 juli 2005 22:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb sinds minuut 54 Liveen ik speel in X
![]()
Laat die gasten in de hogere divisies maar lekker wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |