je moet op de grond richten, gewoon laag mikken, niet proberen het vuur hoog te blussenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En hoe lang zou dat moeten duren? Ik heb er net 5 minuten met de blusser op liggen spuiten
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:17 schreef Sjoe538 het volgende:
/status extra auto's in sa.. uitleg?
quote:
64 (hmm 128+ recommended)quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef coz het volgende:
geforce heeft hoeveel ram ? .. die moet het meeste werk doen en is imho het lichste aan je systeem
In san andreasquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:30 schreef CittaR het volgende:
weet iemand waar ik een stafford kan vinden??
vice city heeft geen warmte effecten,quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:49 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
64 (hmm 128+ recommended)
niet geweldig nee maar vice city draait geweldig en is veeel mooier, dat vind ik zo raar
en bij een vriend van me doet hij het op dezelfde lage instellingen ook goed, dat is op een laptop met 64mb intel chip
je zou eens (zoals ik vandaag al eerder postte) in de OP kunnen kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:44 schreef CittaR het volgende:
als je nu egt denkt dat je grappig bent ben je egt een mongool![]()
ik heb net een phantom erin gezet ipv de stafford, maar de site waar ik altijd kijk voor auto;s ligt eruit, dus ik hoopte dat er iemand met wat meer hersens nog zo'n site heeft of t misschien uit ze hoofd weet...
quote:egt
vandaar, mijn geweldig grappige opmerking.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:53 schreef coz het volgende:
[..]
je zou eens (zoals ik vandaag al eerder postte) in de OP kunnen kijken![]()
voor de link naar deze map http://www.planetgrandtheftauto.com/gtasa/maps/vehics.jpg
anyway , gebouw rechterkant , achter park bij Zero in fierro
[..]
staat bij mij nog op dezefde pagina (zie 50 berichten ipv de standaard 20 ofzo )quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:58 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
vandaar, mijn geweldig grappige opmerking.
succesquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:07 schreef CittaR het volgende:
juist....
ik ga weer ff zoeken... de m5 mod doet het trouwens, ziet er leuk uit.
[14.gif] (typos , no problem maar taalverloederingquote:en voortaan zal ik dan wel in abn typen
als de mod goed is wel jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:34 schreef CittaR het volgende:
ziet er niet eens zo verkeerd uit. vooral de bmw rijdt best chill
[[url=http://img262.imageshack.us/img262/2069/gallery636kn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zoek en gij zult vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:30 schreef CittaR het volgende:
weet iemand waar ik een stafford kan vinden??
Shit werkt niet zoek het zo wel ff op.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden.
http://db.gamefaqs.com/co(...)o_sa_vehicle_loc.png
???quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:03 schreef coz het volgende:
mistermaniac spotte dit en melde dat via msn
hij ziet een hoofd , toen ie het vertelde zag ik het ook en zag zelfs de rest van een postuur
wha' y'all reckon .. ?
[afbeelding]
Ziet er zeer waarschijnlijk top uit jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:24 schreef CittaR het volgende:
ik speel het op een amd athlon 64 3200 processor
1024mb ram
asus agp 256mb ax800pro/TD vga-kaart
dat zou het wel af moeten spelen zou je zeggen
spawn even een towtruck en sleep hem eruit? (ervan uitgaande dat je al met cheats werkt)quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:30 schreef CittaR het volgende:
misschien beetje rare vraag, maar ik zit met een probleem.
ik heb de sultan ingeruild voor een bmw m5, maar ik had in een garage een getunede sultan staan.
echter zijn deze niet mogelijk bij de m5, dus als ik die garage open doe, dan loopt die vast...
dus zou iemand de sultan die in de garage staat kapot willen schieten of gewoon even eruit rijden, en dan weer opnieuw opslaan?
hier vind je de savegame
waarschijnlijk onnodig, maar pas wel op dat je em niet over je eigen savegame heen plakt...
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |