Wij pimpen de shit met die Daddy Cool t-shirtsquote:Op zondag 24 juli 2005 21:45 schreef woeeiiii het volgende:
Daddy cooohoool!
Nieuwe vriendin....quote:Op zondag 24 juli 2005 21:46 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ook !!is echt 1 van de dingen die nog missen !
en een ijsemmer, ijsklontjes mashiene, rek voor pakken sap om te mixen, nieuwe tv, nieuw bed, nieuw buro, tablet pc, stroboscoop en zo verder
oftewel een compleet nieuwe kamer met alles derop en deraan ofzo?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:46 schreef BObNL het volgende:
[..]
en een ijsemmer, ijsklontjes mashiene, rek voor pakken sap om te mixen, nieuwe tv, nieuw bed, nieuw buro, tablet pc, stroboscoop en zo verder
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:46 schreef BObNL het volgende:
[..]
zijn nl is idd niet echt geweldig neequote:Op zondag 24 juli 2005 21:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Men, wat een spelling
![]()
Ik moet zeggen, voor mijn kleine kamer ben ik goed voorzien qua pc/tv/audio![]()
Ik heb het nu opstaanquote:Op zondag 24 juli 2005 21:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wij pimpen de shit met die Daddy Cool t-shirts
waar zie jij dat staanquote:Op zondag 24 juli 2005 21:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Men, wat een spelling
![]()
Ik moet zeggen, voor mijn kleine kamer ben ik goed voorzien qua pc/tv/audio![]()
Maar jij msnt vaak met hem, ik niet........ goddankquote:Op zondag 24 juli 2005 21:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
zijn nl is idd niet echt geweldig neewas ik ook allang achter
![]()
Jaloers typjequote:Op zondag 24 juli 2005 21:31 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Niet als jij met Imberr gaat daten![]()
![]()
![]()
zijn d's en t's!quote:Op zondag 24 juli 2005 21:50 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar jij msnt vaak met hem, ik niet........ goddank![]()
Bijna ge-edit voordat ik op quote drukte, net een halve seconde te laatquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
zijn d's en t's!![]()
echt geweldig..ik de hele tijd verbeteren enzo
![]()
![]()
Je moest eens weten hoe ik op Limburgse pubers valquote:
Der gebeurd hier ook geen zakquote:
ik heb gelukkig niet zo'n erg accentquote:Op zondag 24 juli 2005 21:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik op Limburgse pubers val
Ik moet echt altijd lachen als ik dat accent hoor, of versta..... en dat laatste komt zelden voor![]()
Ja d8 breng er wat leven inquote:Op zondag 24 juli 2005 21:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Der gebeurd hier ook geen zak
Tis lkkr druk nu![]()
T zal wel wat geven als jullie elkaar niet eens kunnen verstaan.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb gelukkig niet zo'n erg accentwel een beetje blijkbaar maar niet zo erg als je op tv hoort
![]()
![]()
Dat is zo plat.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:56 schreef BObNL het volgende:
Amsterdams vink ook zoeen leuk accent trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |