abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1992599
kelly blijft maar door zingen, ze wil denk ik ontdekt worden. Helaas, met zo'n schrale stem kom je echt niet ver

pascal naar de dbk. gert jan zit met zn vinger in zn mond.

Life sux, people die-so fuck the world & lets get high!
pi_1992628
GJ heeft het over strategie bij battles. Coos vindt dat ze als team goed hebben samengewerkt.

Pris en Sandy lopen in badjas.

Ze grappen wat over de laatste battle en maken vergelijkingen met Laurel en Hardy slapsticks als je de battle in zwart-wit had gefilmd.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_1993055
Frank en Leo staan buiten bij de oven nog de laatste battle te evalueren, over met 3 man op een ton staan. Leo heeft ook ooit iets met zijn bedrijf gedaan, volgens Leo kon hij met 20 man op 1 vierkante meter staan (knap), waarop Frank reageert met: wij hebben ook met zijn vijfen in een Smart gezeten
pi_1993113
Frank (en later Leo) bij het oventje.
Frank in z'n eentje: Je ken niet alles winnen. Je ken niet alles hebben. Face it (hij spreekt dit uit als vee shit).
Legt Leo uit dat Diane kwaad op hem is omdat hij GJ verteld heeft dat zij er af gevallen is bij de tonnetjes race.

Over de kansen van zijn team: 't is een beetje David en Goliath. Zij zijn sterk maar wij zijn slim.

Vervolgens nemen de twee heren de battles stuk voor stuk door. Ze kunnen ze zich nauwelijks herinneren. Frank komt tot de conclusie dat ze alleen goed zijn in praktische spelletjes. Behalve het dammen dan. Hij had gewoon z'n eigen spel moeten spelen, hij fixeerde zich op het spel van GJ (beide zetten ).

Frank over het wegstemmen: ik denk dat ik voorlopig niet uitgestemd wordt want dan valt er een stuk uit de groep weg.

pi_1993147
Frank denkt dat hij er voorlopig niet uitgestemd wordt. Hij vertelt ook waarom: als hij weg gaat, is er een stuk van de groep weg ( ). Leo: als jij weg gaat, is dat via nomineren. Frank: daar mag je niet over praten.

Frank: Ik wil niet weg, ik heb alleen heimwee. Ik bepaal wanneer ik weg wil, niet het concept, ik bepaal het zelf. Voor mij hoeft die hype niet. Ja, dan zal ik 3 maanden winkels kunnen openen (duhhh), daar heb ik helemaal geen in. Ik zit erin voor mezelf, niet voor mijn zoon of voor mijn achterban, dan ga ik maar met de staart tussen de benen weg. Je verspilt een leuk zakcentje. Geld is zaligmakend. Ik heb liever een rug in mijn zak dan een gulden.

Frank: als ik er op donderdag uit moet, ga ik vrijdag naar mijn ouders, dan bel ik mijn zoon, vragen of hij tijd heeft. Zaterdag ga ik boodschappen doen, krant lezen, TV kijken, dan naar vrienden en familie. Zondag met mijn zoon, meubeltjes uitzoeken, vloerbedekking en behang uitzoeken voor zijn kamer, dat vindt ie leuk, en maandag zit Frankie gewoon bij zijn baas, op de zaak.

pi_1993232
Battle!
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_1993233
Nog een hoop geleuter van de twee heren, maar wat belangrijker is...

BATTLE!!! (de één na laatste volgens Leo)

pi_1993235
BATTLE!!!! 20.08 uur!!
pi_1993308
Geluid was erg lang weg, maar ik geloof dat ze het hele team moeten verplaatsen; elkaar moeten optillen via kistjes.

Kelly zingt nog maar eens it's raining men, halleluja. Dat heb ik al iets te veel gehoord.

Er wordt weer geloot, Ed en pascal mogen niet meer mee loten. Koos mag ook niet meedoen

Forum loopt erg traag bij mij, meer die er last van hebben?

pi_1993378
Wel spannend dit. Ze moeten overstappen met 4 metalen kisten, de grond mag niet geraakt worden. Team Pascal is al eens opnieuw begonnen.

Team Daniëlle is er bijna.

.
.
.

Als Leo maar niet valt....

.
.

Slechte worp van Frank (ze moeten de kisten voor zich uit gooien)

pi_1993385
Team Daniëlle wint
pi_1993461
Ik denk dat het wachten te maken heeft met de vrajaardag van Andries .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_1993481
Niet dus
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_1993909
BATTLEFIELD!
  woensdag 24 oktober 2001 @ 21:41:12 #115
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_1993973
cryptogram oplossen in 15 minuten!!!
  woensdag 24 oktober 2001 @ 21:46:14 #117
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1993976
een kryptogram bettel
binnen 15 minuten een komplete krypto oplossen
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_1994021
Ed: wat is een cryptogram??
pi_1994134
Breedbandstream 1

21.49 In de slaapkamer. Andries : Er wordt op twee manieren uitgelegd wat iets is. Dat is een cryptogram. Frank : Ik ben hier niet goed in. Danielle : Als ik voorlees, mond dicht en luisteren.

De stream stopte er mee. Ik heb hem opnieuw gestart.

21.53 Andries : We hebben geen strategie. Danielle : Lees hem maar hardop voor. Diane : Als ik voorlees kan ik niet nadenken.

Opnieuw houdt de stream er mee op.

21.55 Danielle leest de cryptogrammen voor. Frank vult de antwoorden in in een grote kruiswoordpuzzel die op een standaard staat.

† In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 22:00:23 #120
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1994155
Pascal en Gert-Jan lossen vrijwel alle cryptogrammen samen op. De rest zwijgt en ze zien eruit alsof ze totaal niet weten en snappen waarover het gaat.
Prisc kraait af en toe,"toe nou jongus, je kan toch ook ff kijkuh wat voor letturs je al heb, dan heb je alvast een beginnutje".
pi_1994297
Breedbandstream 1 crashte weer. Ik kijk nu naar breedbandstream 2.

22.01 Team Pascal vult de cryptische kruiswoordpuzzel in in de arme woonkamer.

Het lukt mij niet meer een stream te starten. Als een stream al start wordt de verbinding na zeer korte tijd beeindigd. Vooralsnog dus geen verslagen van mij.

pi_1994313
Alle streams zijn bij mij dood!!!
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_1994322
Ik kom ook niet meer op de streams...
pi_1994329
me too
Ik lul maar wat.........
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 22:17:58 #125
13819 Loedertje
Trotse GILF.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: