pascal naar de dbk. gert jan zit met zn vinger in zn mond.
Pris en Sandy lopen in badjas.
Ze grappen wat over de laatste battle en maken vergelijkingen met Laurel en Hardy slapsticks als je de battle in zwart-wit had gefilmd.
Over de kansen van zijn team: 't is een beetje David en Goliath. Zij zijn sterk maar wij zijn slim.
Vervolgens nemen de twee heren de battles stuk voor stuk door. Ze kunnen ze zich nauwelijks herinneren. Frank komt tot de conclusie dat ze alleen goed zijn in praktische spelletjes. Behalve het dammen dan. Hij had gewoon z'n eigen spel moeten spelen, hij fixeerde zich op het spel van GJ (beide zetten
).
Frank over het wegstemmen: ik denk dat ik voorlopig niet uitgestemd wordt want dan valt er een stuk uit de groep weg.
Frank: Ik wil niet weg, ik heb alleen heimwee. Ik bepaal wanneer ik weg wil, niet het concept, ik bepaal het zelf. Voor mij hoeft die hype niet. Ja, dan zal ik 3 maanden winkels kunnen openen (duhhh), daar heb ik helemaal geen in. Ik zit erin voor mezelf, niet voor mijn zoon of voor mijn achterban, dan ga ik maar met de staart tussen de benen weg. Je verspilt een leuk zakcentje. Geld is zaligmakend. Ik heb liever een rug in mijn zak dan een gulden.
Frank: als ik er op donderdag uit moet, ga ik vrijdag naar mijn ouders, dan bel ik mijn zoon, vragen of hij tijd heeft. Zaterdag ga ik boodschappen doen, krant lezen, TV kijken, dan naar vrienden en familie. Zondag met mijn zoon, meubeltjes uitzoeken, vloerbedekking en behang uitzoeken voor zijn kamer, dat vindt ie leuk, en maandag zit Frankie gewoon bij zijn baas, op de zaak.
BATTLE!!! (de één na laatste volgens Leo)
Kelly zingt nog maar eens it's raining men, halleluja. Dat heb ik al iets te veel gehoord.
Er wordt weer geloot, Ed en pascal mogen niet meer mee loten. Koos mag ook niet meedoen
Forum loopt erg traag bij mij, meer die er last van hebben?
Team Daniëlle is er bijna.
.
.
.
Als Leo maar niet valt....
.
.
Slechte worp van Frank (ze moeten de kisten voor zich uit gooien)
21.49 In de slaapkamer. Andries : Er wordt op twee manieren uitgelegd wat iets is. Dat is een cryptogram. Frank : Ik ben hier niet goed in. Danielle : Als ik voorlees, mond dicht en luisteren.
De stream stopte er mee. Ik heb hem opnieuw gestart.
21.53 Andries : We hebben geen strategie. Danielle : Lees hem maar hardop voor. Diane : Als ik voorlees kan ik niet nadenken.
Opnieuw houdt de stream er mee op.
21.55 Danielle leest de cryptogrammen voor. Frank vult de antwoorden in in een grote kruiswoordpuzzel die op een standaard staat.
22.01 Team Pascal vult de cryptische kruiswoordpuzzel in in de arme woonkamer.
Het lukt mij niet meer een stream te starten. Als een stream al start wordt de verbinding na zeer korte tijd beeindigd. Vooralsnog dus geen verslagen van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |