Sukkelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:51 schreef Wrinex het volgende:
*kuch*
[TK] NES, SNES en N64-spellen + paar dvd'tjes.
Tags
14.gifquote:* DeTulp050|slapen has joined #fok
<Het_Biertje|Bier> holyshit
<Het_Biertje|Bier> DeTulp050|slapen , ga's terug naar bed
<Het_Biertje|Bier>
* DeTulp050|slapen has quit IRC (Quit: )
<nio> hehe
<Het_Biertje|Bier> lol
<Het_Biertje|Bier> dit save ik ff
Je hebt 'm aan het schrikken gemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Het_Biertje het volgende:
14.gif
jullie zijn gewoon bang voor mij. Geef toequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt 'm aan het schrikken gemaakt
Ik wel in elk geval. De mannen niet geloof ik hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:50 schreef Het_Biertje het volgende:
jullie zijn gewoon bang voor mij. Geef toe![]()
oké even een korte reactie (ik ging 5 uurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:09 schreef S1nn3rz het volgende:
zeg adelante
Die reactie in dat telefoontopic van mij was eigenlijk van grote klasse.
Een plaatje plaatsen van de telefoon die je gaat aanschaffen gaat alleen maar afleiden en leidt tot offtopic reacties. En dus extra werk voor een moderator.
Niet echt hip dat je dit zonder blikken of blozen verwijderd.
Zou je trouwens dan de hele post willen verwijderen? Nu ga ik vol verwachting naar een topic en zie ik het gebral van jou staan in de kleine *** letters![]()
![]()
Omdat het zo offtopic isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:57 schreef Cosworth het volgende:
@ Elisa:
Waarom mag ik in een topic waarin een telefoon met Tomtom software wordt aangeboden geen (volledige legale) tip geven m.b.t. de aankoop van een GPS-muis?
Ho, ho: kanttekening: als het het enige offtopic bericht was, dan had ik er waarschijnlijk straal overheen gelezen. Subtiel verschilquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:01 schreef Cosworth het volgende:
Fijn dat je in ieder geval toegeeft dat die niet helemaal nodig was.
Dat kan niet; weg is weg (als in: technisch onmogelijk). Maar bovendien was het gewoon offtopic (hoe zinvol wellicht ook in jouw ogen).quote:Ik zou het fijn vinden als deze post terugkomt. Niet voor mijn ego, maar omdat het gewoon veel toevoegt aan de vragen in het topic.
Ik heb alle offtopic verwijderdquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:31 schreef natte-flamoes het volgende:
[TK] Microprose grandprix 2
Graag de 'teduur' offtopic reacties verwijderen.
De reactie van koentjuh18 mag blijven staan, die is positief.
Bedankt, maar ook graag de post van logitik verwijderen. Ik geef duidelijk een start bedrag aan, logitik zit daaronder + zijn verdere reactie is offtopic. Zijn hele reactie kan dus weg.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb alle offtopic verwijderd
Haha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |