Sowwy Puckzzzquote:Op zondag 24 juli 2005 23:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
damnheb ik het ff te druk om lekker vakantie te vieren met mijn kids, gaan er een paar flashkaartjes aan mijn neus voorbij
nouja.....veel plaisier ermee HM2
quote:Op maandag 25 juli 2005 04:06 schreef Re het volgende:
rekenen is niet mijn sterkse vak hoor, en ohh October kan ik niet, dan zit ik in Toronto
![]()
ok iedereen al naar bed natuurlijk he, iig 2x2 GB Ultra II kaartjes rijker![]()
quote:ohhh en nog een bom onttruiming meegemaakt op Penn Station
Mijn voorkeur gaat uit naar een externe HD als extra. Het voordeel is dat ik er makkelijk foto's op kwijt kan als backup en ze dan ook met m'n laptop kan gebruiken.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:08 schreef Xilantof het volgende:
Goedemiddag, bijna schaft
wat heeft eigenlijk de "voorkeur"
ik meot namelijk een 2de hardeschijf hebben.
intern of extern![]()
Ik wil heb in de eerste instantie gebruiken als back-up voor belangrijke bestanden (dus ook foto's).quote:Op maandag 25 juli 2005 12:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar een externe HD als extra. Het voordeel is dat ik er makkelijk foto's op kwijt kan als backup en ze dan ook met m'n laptop kan gebruiken.
In mijn server heb ik gewoon meerdere interne HD's, maar daar heb ik geen echt materiaal opstaat dat ik absoluut niet wil kwijtraken, hoewel ik elke maand een backup neem op dvdschijf.
Het hangt er een beetje vanaf waarvoor je hem wil gebruiken en hoeveel plek je nog hebt op je bureau
LaCie is eigenlijk mijn favoriet, die zijn erg goed met externe hdd's ik gebruik zelf een 40 GB Iomega en een 200 GB Western Digital, ook nooit problemen mee. Enige waar je wel op moet letten is dat schijven die voor bus-powered doorgaan, niet altijd daadwerkelijk genoeg prik uit de USB of firewire poort krijgen om hun werk te doen. Dan vallen ze weg, schrijffouten, data corruptie etc. Vaak zit er bij zulke schijven een PS2-power leech kabel, voor extra stroom via de PS2 poort. Maar het liefste heb ik gewoon een losse voeding, die levert altijd genoeg stroomquote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef Xilantof het volgende:
Weet iemand een goed merk (externe hardeschijf?)
Qua merk zit er meestal een Seagate, Western Digital of Maxtor in. Alle drie merken zijn gewoon goed. Je betaald toch het meeste voor het omhulsel waar de usb poort opzit.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik wil heb in de eerste instantie gebruiken als back-up voor belangrijke bestanden (dus ook foto's).
ik zit zelf ook aan een externe te denken omdat dat inderdaad wat voordelen geeft m.b.t. "overgooien" van de laptop.
ruimte is verder geen punt.
Western Digital Dual Option Backup 250 GB externe harde schijf is wel wat, zeker prijs/kwaliteit. Je hebt 250GB voor een 150 euro.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik wil heb in de eerste instantie gebruiken als back-up voor belangrijke bestanden (dus ook foto's).
ik zit zelf ook aan een externe te denken omdat dat inderdaad wat voordelen geeft m.b.t. "overgooien" van de laptop.
ruimte is verder geen punt.
Bij Vobis hebben ze ook nog keuze... Ook de schijf die HGT aangeeft.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:27 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Western Digital Dual Option Backup 250 GB externe harde schijf is wel wat, zeker prijs/kwaliteit. Je hebt 250GB voor een 150 euro.
Ja, maar dat zijn 4 HDD's in één behuizing. De tevredenheid is niet echt hoog heb ik gelezen.. Maar je hebt wel effe wat opslagcapaciteit.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=10610
dat zou vorlopig even genoeg moeten zijn
Klik http://www.norrod.nl daar op PC-Onderdelen daarna links op Harde Schijven daarna op USB/Firewire.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevredenheid niet hoog?Oh dat zou kunnen
Maar hoezo dan? okee het is een joekelig lomp groot ding, maar ja.. Ik ben eigenlijk wel op zoek naar iets dergelijks hoor. iig de meeste externe hdd's gaan niet verder dan 200-250 GB, en ik zoek wel iets van rond de 500
ja zo ver was ik alquote:Op maandag 25 juli 2005 12:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klik http://www.norrod.nl daar op PC-Onderdelen daarna links op Harde Schijven daarna op USB/Firewire.
400Gb en 500Gb laCie bakken...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |