Paupers zien het verschil toch niet tussen een dure camera en een goedkope SLR. Ik vertel mensen regelmatig (met suc6) dat mijn analoge camera digitaal is. Alleen mijn LCD is kaduukquote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef elcastel het volgende:
Check. Ik denk dat ik er ook ooit een anaal-oog camera naast neem, toch leuk en de lenzen heb ik al. Waarom ? Om er bij te horen natuurlijk.
Wees maar niet bang. Er is plek genoeg op mijn ass voor allebei jullie tongen. Tegerlijkertijd zelfs 14.gifquote:
Laat dat effe op de Lek-meet zien, hebben de dames ook nog wat om te lachen.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Er is plek genoeg op mijn ass voor allebei jullie tongen. Tegerlijkertijd zelfs 14.gif
Die zullen al lachen zodra ze mij zien. Daar hoef ik mijn harig, maar met lush gewassen zachte volle maan niet voor te showen daaromquote:Op zondag 24 juli 2005 21:16 schreef HMaster-II het volgende:
Laat dat effe op de Lek-meet zien, hebben de dames ook nog wat om te lachen.![]()
ja, ik heb gewoon iemand nodig af en toequote:
aaw [insertt knuffelsmiley]quote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik heb gewoon iemand nodig af en toe
je hebt nu zeker het idee dat je nog in Polen zit?quote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
het giet hier pijpestelen en ik ben nog pas op 2/3 met mijn data recovery. Maar de rest doe ik morgenavond wel
daar goot het ook best hard jaquote:Op zondag 24 juli 2005 22:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je hebt nu zeker het idee dat je nog in Polen zit?
damnquote:Op zondag 24 juli 2005 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
HM2 ik gooi morgen die kaartjes op de post
ook nog behoefte??quote:Op zondag 24 juli 2005 23:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
damnheb ik het ff te druk om lekker vakantie te vieren met mijn kids, gaan er een paar flashkaartjes aan mijn neus voorbij
nouja.....veel plaisier ermee HM2
als je hebt wat ik zoekquote:
rekenen is niet mijn sterkse vak hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
die gast die zit daar al, verdient bakken met geld
You do the math
Meheheheh, zo die heb ik binnen.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ellepel!!! Ik vind jou geen negatieveling!! de vorige post van mij werd voorafgegaan aan een serietje minder vrolijke posts van jou, that's all! Je bent best een skatje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |