Kijk je uit? Straks denken ze dat je de space shuttle op wil blazenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:13 schreef HMaster-II het volgende:
mazzel.. ik ga effe naar de ANWB-winkel voor een kaart van Florida..
Werk ze..
Kit Contentsquote:Op maandag 25 juli 2005 15:02 schreef Xilantof het volgende:
die western digitals van die link van Vobis zien er goed uit. maar hebben deze ook losse voeding
hmm volgensm ij wel als ik de site van WD mag geloven.
Je hebt ook Externe USB hubs:quote:Op maandag 25 juli 2005 15:38 schreef Xilantof het volgende:
ah okee.
en dan nog een vraagje aan jullie nerds computerexperts.
is zo'n PCI-usb"hub"/kaart/ding makkeljik? heb namelijk beetje weinig usbpoorten
en wat kost zoiets?
Trust = baggerquote:Op maandag 25 juli 2005 15:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Trust 4 Port USB 2.0
Heb je voor 20 euro
We have no trust in trust dus idd.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Trust = bagger
ieder ander merk liever, kost toch hetzelfde
Heb je wel een externe harddisk sowieso?quote:Op maandag 25 juli 2005 16:26 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik heb niets van Trust, ook nooit gehad. Ik heb geen usb hub, ook nooit gehad
Ja, maar geen Trust (ik heb ene Western Digital) en ik heb 8 usb poorten in de pc zitten en daardoor geen hub nodig.quote:Op maandag 25 juli 2005 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je wel een externe harddisk sowieso?
luister Xiquote:Op maandag 25 juli 2005 17:06 schreef Xilantof het volgende:
maar dat werkt verder wel goed? zo'n PCI usb hub?
en 20 euro is dus een reeele richtprijs?
Mooi om te zien ja, maar erg duur, en alleen maar om de naam "Porsche design"quote:Op maandag 25 juli 2005 17:10 schreef elcastel het volgende:
Middag.
Ik heb hier een externe LaCie, tot volle tevredenheid. Wat is er dan om tevreden over te zijn el ?? Nou, het is een Porsche design, maar het komt neer op een haaks klein bakkie. Prima ding, intern koop ik altijd Maxtor, omdat die (tot voor kort) nooit stuk gingen.
okee dat snap ik. heeft 1 van de 2 nog een de voorkeur?quote:Op maandag 25 juli 2005 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
luister Xi
PCI USB-kaart is iets anders dan een USB hub. Een USB hub sluit je aan op een USB-poort, en dat kost je dus 1 poort, maar het levert je meer (meestal 4) poorten op. Een PCIkaart steek je in een PCIslot op je moederbord, en levert je dan ook een aantal USBpoorten.Overigens, als je toch met PCIkaarten aan het klooien gaat, doe dan liever FireWireDa's veel relaxter dan USB2
dankje Flashquote:Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn ervaring is dat je nooit USBpoorten te VEEL hebt. En firewire heb je eigenlijk alleen maar nodig voor een externe hdd en eventueel een digitale videocamera.
Richtprijzen:
4 x USB hub 20-25
5 x USB PCIkaart 25
3 x FireWire PCIkaart 30-35
Kost je de wereld niet dus
De Porsche design dus.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi om te zien ja, maar erg duur, en alleen maar om de naam "Porsche design"
Welke heb je?
Nah vooruit dan maar weer, voor deze keerquote:Op maandag 25 juli 2005 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik wacht nog even tot er wat downloads klaar zijn
Dank, dankquote:Op maandag 25 juli 2005 20:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nah vooruit dan maar weer, voor deze keer
doet me denken aan theo maassen:quote:Op maandag 25 juli 2005 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank, dank
Ik word een beetje simpel van sonyericssonMaar goed, volgende keer lekker weer een neukia
teering zeg. Mijn MoBo heeft 6 USB 2.0 poorten, en ik heb er 2 aangesloten, waarvan 1 een hub, waaraan 3 devices zitten. Mijn firewire is ongebruikt...quote:Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn ervaring is dat je nooit USBpoorten te VEEL hebt. En firewire heb je eigenlijk alleen maar nodig voor een externe hdd en eventueel een digitale videocamera.
Richtprijzen:
4 x USB hub 20-25
5 x USB PCIkaart 25
3 x FireWire PCIkaart 30-35
Kost je de wereld niet dus
photophoria doet het niet bij mijquote:Op maandag 25 juli 2005 22:51 schreef Re het volgende:
vroeg naar bed? jah uurtje of 2-3 is wel vroeg ja
Is die al in de lucht dan?quote:
kennelijk nietquote:
ik dacht al!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kennelijk niet
Ik klik gewoon op die link in zn sig
Ah, dat strookt precies met mijn observatiesquote:Op maandag 25 juli 2005 23:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik dacht al!het ontwerp is nog niet eens klaar
nee puter staat nu even uit he, homepage button linkt naar andere zitequote:
nee ahum... daar gaan we aan werken als ik weer terug benquote:Op maandag 25 juli 2005 23:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik dacht al!het ontwerp is nog niet eens klaar
Dan doen we dat een keerquote:Op maandag 25 juli 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
guttegut wil nog steeds eens ooit zoiets in Hoorn gaan doen begreep ik
toen jij dat postte was ik al een half uur aan het werkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 07:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
En ik ga werkengeen zin in maar goed.
Ik hoop dat ik vandaag weet of ik donderdag vrij ken krijgen
ja, dat ben ik nu ook dusquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:02 schreef Xilantof het volgende:
toen jij dat postte was ik al een half uur aan het werk
Hoi Hoiquote:
Ga dan ook slapenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:31 schreef Re het volgende:
[..]
ohh zal wel lukkenmet die kutconnectie in het hotel
Hmmmquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:44 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog steeds niet ontslagen![]()
Hmmmmquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:07 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
hahaahahha![]()
De bedoeling is dat ik een ontslagvergoeding krijg (oprotpremie) en niet gelijk op staande voet wordt ontslagen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmmm
Wat compromitterende footage van je chef doet het beter denk je?
Nee dank je wel, ik heb mijn harddiskruimte hard genoeg voor andere dingen nodigquote:
Ik heb een ander doel vandaagquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Nog 6 posts (hierna nog 5 dan) en ik heb een palindroom
Och, ik sla geregeld over hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik zag net in dat topic dat jij ook nogal vaak een palindroom postaantal hebt
Aantal posts: 49975 (gemiddeld 45 per dag)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, ik sla geregeld over hoorMaar ik trap weer lekker door de laatste tijd, en vrijwel iedere honderd is het raak
En dan te bedenken dat ik op 13 januari van dit jaar pas mijn 20.000e post vierdequote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Aantal posts: 49975 (gemiddeld 45 per dag)![]()
Wat kost 250 GB waar jij het haalt Xila?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:32 schreef Xilantof het volgende:
Een LaCie externe HD 250 GB van Porsche is even duur als een Western Digital zie ik..
die porsche is toch wel mooi
150 euro is een prijs die ik vaak tegen kom...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat kost 250 GB waar jij het haalt Xila?
Oow relaxtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
150 euro is een prijs die ik vaak tegen kom...
dit betaal je zowel in de winkel als op internet (tweakers price watch)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oow relaxt2 jaar geleden betaalde ik nog 400 euro voor 200 GB
Ik heb het eigenlijk echt alleen als backup nodig.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zag bij norrod gisteren 400 GB voor 343 of zo, daar heb ik ook wel oren naar (de 500 was meteen weer flink duurder) LaCie was dat trouwens. Ik blijf het in de gaten houden tot mijn huidige schijven vol zitten, en hopen dat er dan wat meer voor minder beschikbaar is
Ga je nog mee doen met de fotostrijd??quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik gebruik de externe eigenlijk als "De Grote Vergaarbak" waar alles staat... Misschien handiger om de MP3's en zo naar de interne te verplaatsen... goed punt, daar ga ik eens mee aan de gang
o ja teringquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga je nog mee doen met de fotostrijd??Je hebt nog 2 dagen.
![]()
Ik ga ook nog meedoen, misschien vanavond maar eens een paar foto's maken. Nog voldoende tijd, ik heb eens bij een eerdere wedstrijd pas 2 uur voor het beëindigen een idee gekregen. Dat scheelt dus al met nu, want ik heb al een ideequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ga je nog mee doen met de fotostrijd??Je hebt nog 2 dagen.
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik ga ook nog meedoen, misschien vanavond maar eens een paar foto's maken. Nog voldoende tijd, ik heb eens bij een eerdere wedstrijd pas 2 uur voor het beëindigen een idee gekregen. Dat scheelt dus al met nu, want ik heb al een idee
Nee, gewoon drukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
effe 2 uur vante voren nog iets inleveren. Ben jij nog student ofzo?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |