jawelquote:
mijn url weet ik wel al. gewoon naam+achternaam.nlquote:Op zondag 24 juli 2005 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
weet je nog niet eens hoe je site gaat heten????
daar zou ik eers eens mee beginnen dan
Ik heb het vandaag weer !quote:Op zondag 24 juli 2005 16:14 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag
zoals El dat gisteren had.. heb ik dat vandaag. ff met de site klooien en je bent zo tijden verder!
zoiets, maar dan andersquote:Op zondag 24 juli 2005 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
zoiets als
"De foto's van fotnalix, dat is helemaal niks" ?
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:33 schreef elcastel het volgende:
Xil, jij weet dit vast wel :
Ik gebruik een speciaal lettertype voor mijn site, hoe kan ik dat integreren ? Ik bedoel hoe regel ik dat bezoekers dat lettertype ook zien ? Is daar een code voor ?
Was die niet 2000 ¤ ?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
guys
die techtalk hoort hier niet hoor
Wat zou een 50/1.0 kosten?
en over een paar maandjes mag ik daar ook eens kijkenquote:Op zondag 24 juli 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes van Re, hij staat nu allerlei vette dingen te bekijken bij B&H in NY
Gaat eens een echt programma gebruiken Xil!!! Frontpage gebruikenquote:Op zondag 24 juli 2005 17:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik weet dat echt niet hoor
ik gebruik zelf FrontPage. lekker makkelijk, maar de resulaten zijn goed
zegguh, ik ben een n00b en geen nerdquote:Op zondag 24 juli 2005 18:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gaat eens een echt programma gebruiken Xil!!! Frontpage gebruiken![]()
Veel te veel troep wat je meeneemt in je pagina's..... Gebruik gewoon Notepad of aceHTML (beide zijn gratis.. En veel minder troep in je broncode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |