Same herequote:Op zondag 24 juli 2005 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
2 hier, 1 in server(cd brander) en 1 in gewone pc (dvd fikker)
knetterquote:Op zondag 24 juli 2005 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dus ik moet de ochtend naar de plitsie brengen?
Ben je wat gek in je koppie?
muawh al;s ik iets vervang zal het mobo, vpu videokaart en geheugen zijn dan kan ik er weer eff tegen aanquote:Op zondag 24 juli 2005 11:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Same here![]()
En nieuwe videokaart cuming up this week!![]()
Hele pc dusquote:Op zondag 24 juli 2005 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
muawh al;s ik iets vervang zal het mobo, vpu videokaart en geheugen zijn dan kan ik er weer eff tegen aan
DVD fikkers zijn hier voor 40 euro te koop.quote:
Oeh heb ook brander in laptop!quote:Op zondag 24 juli 2005 11:39 schreef ElmarO het volgende:
Ik heb 3 branders. 1 dvd-brander (DL) in mijn pc, 1 cd brander in mijn laptop en er ligt nog een dvd-brander in mijn kast![]()
zal wel niet, die nieuwe kaarten hebben een aparte (externe) voedingquote:Op zondag 24 juli 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hele pc dus![]()
Ik moet nog even zien of mn voeding deze gpu trekt
En je hebt ook nog een molexconnector nodig voor deze kaart.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hele pc dus![]()
ik heb een DL in me pc, en een DL in me laptopquote:Op zondag 24 juli 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oeh heb ook brander in laptop!![]()
Was ik even vergeten
En dvd fikker in tweede laptop
neuh hoor ik hoef geen hd, moniot, tb, muis, kast/voeding geen floppy, dvdspeler/branderquote:Op zondag 24 juli 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hele pc dus![]()
Een wat?quote:Op zondag 24 juli 2005 11:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En je hebt ook nog een molexconnector nodig voor deze kaart.
zoiets heb ik dus ook, gaat alleen om 't hart van de pc.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
neuh hoor ik hoef geen hd, moniot, tb, muis, kast/voeding geen floppy, dvdspeler/brander
dus ik ga niet hele pc vernieuwen...
zo'n ding dat je oa aansluit op de dvdbrander enzo...quote:Op zondag 24 juli 2005 11:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een wat?
* Godlike02 start google vast op
quote:Op zondag 24 juli 2005 11:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een wat?
* Godlike02 start google vast op
Gewoon een voeding!quote:Op zondag 24 juli 2005 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zo'n ding dat je oa aansluit op de dvdbrander enzo...
ik heb hier 2 hd's erin zitten waar ik genoeg aan heb, ookal zijn ze ide...quote:Op zondag 24 juli 2005 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
zoiets heb ik dus ook, gaat alleen om 't hart van de pc.
En een snelle grote SATA-schijf is ook wel lekker voor windows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |