Quake was er al ver voor UTquote:Op zondag 24 juli 2005 13:42 schreef speknek het volgende:
Ik heb volgens mij Starcraft helemaal uitgespeeld, maar Sarah Kerrigan zegt me niks. En Quake heb ik nooit leuk gevonden (ik bedoel, shees, komop, unreal tournament).
Die daaronder is een uitgemaakte zaak, natuurlijk.
Sarah Kerrigan, de bitch der bitches van alle games.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:42 schreef speknek het volgende:
Ik heb volgens mij Starcraft helemaal uitgespeeld, maar Sarah Kerrigan zegt me niks. En Quake heb ik nooit leuk gevonden (ik bedoel, shees, komop, unreal tournament).
Die daaronder is een uitgemaakte zaak, natuurlijk.
Ik geef Sonic weinig kans tegen Guybrush.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:32 schreef Muhrijn het volgende:
ik weet bijna zeker dat zelda tegen mario moet op dag 26 wat zouden jullie stemmen??
ik zelda![]()
Nope. Voor zulke vragen kan je beter een topic in DIG openen.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef Muhrijn het volgende:
ik wil een plaatje uploaden maar dat ding zegt dat de site (waar je je plaatje upload) ''gereed'' is maar die site is helemaal wit!!weet iemand hoe dat kan komen??
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |