quote:Wat is dat, huiz? Ben je nu al op me uitgekeken?
Op vrijdag 02 november 2001 23:10 schreef huiz het volgende:
He Mandarijn, heb je al een date?
quote:Ben eerst uit eten geweest met collegaas, nu dus even tussenstop thuus, moet ff mijn nieuwe outfit aantrekken en de inschrijfformulieren ophalen die ik vanavond ga uitdelen in de stad
Op vrijdag 02 november 2001 22:47 schreef huiz het volgende:
Hahaha! Schitterend Ethel!Ben je alweer terug van stappen? Was je zo nieuwsgierig of je nog uit de gevangenis gekomen bent?
en ja, stiekem was ik ook even benieuwd hoe het verder was gegaan
Toppie wederom!!
En Female Hunter: de L moest uiteraard een F zijn, ik heb het al veranderd hoor!
quote:Huiz is nogal populair bij de dames, dusss ehhh, er zijn meerdere wachtende voor je, U kunt aansluiten achter in de rij alvorens een nummertje getrokken te hebben!
Op vrijdag 02 november 2001 23:12 schreef femalehunter het volgende:[..]
Wat is dat, huiz? Ben je nu al op me uitgekeken?
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 23:09 schreef mandarijn het volgende:
* mandarijn komt ook zaterdag, en ze kan heel hard gillen (met handen in haar, zoals bij beatles)
Heeft mandarijn verder nog leuke suggesties voor haar rol???
ps: ik zou zelf wat mooie suggesties doen anders wordt je aan het lot overgelaten, en geloof me: dan ben je niet blij
quote:Oeps! Sowwy
Op vrijdag 02 november 2001 23:12 schreef femalehunter het volgende:[..]
Wat is dat, huiz? Ben je nu al op me uitgekeken?
Nee, ik was gewoon nieuwsgierig omdat ze in andere topics naar een date zat te vragen en nu zich aanmeldt, dacht dat ze intussen dus een date gevonden zou hebben. Ik heb nog wel overwogen om me aan te bieden, teleurgesteld als ik was omdat je niet reageerde op mijn romantische woorden...
Mag ik je date zijn morgen?
quote:Thanks! Veel plezier straks en zorg dat je heeeel veeeel GJ look-a-likes zover krijgt om de inschrijfformulieren in te vullen he?
Op vrijdag 02 november 2001 23:13 schreef Ethel het volgende:[..]
En Female Hunter: de L moest uiteraard een F zijn, ik heb het al veranderd hoor!
Komt dat Kladblok topic nog? Voor morgenavond moet je wel snel zijn als je nog reacties wilt...
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 23:10 schreef huiz het volgende:
He Mandarijn, heb je al een date?
Antwerpen
Hoofdbureau van Politie vrijdag 20.00 uur
Danny en de boys zijn op borgtocht vrijgelaten, nadat Cynix gezien had dat hij werd afgevoerd heeft deze onmiddelijk de hoge bazen van Fok opgebeld en hun de situatie uitgelegd, niet dat ze zo van Danny gecharmeerd zijn, maar toch, zijn stukjes vinden een breed publiek en dat genereert natuurlijk ook inkomen.
Marky zit voor verhoor in de kamer van Rechercheur v.d.Elst peentjes te zweten. "Zo ben je Top, Zo benje flop" denkt hij. Van al zijn eerdere geiligheid is niets meer te merken, hij wou dat hij een apparaatje had waarmee hij de tijd kon terugzetten. Caronline... verkracht...ik... hij weet het niet meer, hij weet allen nog die gelukzalige roes van eerder op die dag. Wreed wordt hij uit zijn overpeinzingen opgeschrikt. De deur gaat open en Rechercheur v.d. Elst komt binnen gevolgd door nog een man gekleed in een donkerblauw Armanipak met krijtstreep. Ze nemen hun tijd ervoor. Marky ziet bijna scheel van angst, begonnen ze nu maar, dan kon hij zich verdedigen. "Het pak" begint te spreken, vlekkeloos abn. Het blijkt een undercoveragent van de nederlandse Narcoticabrigade.
"Marky" zegt hij "Marky we weten dat je niets hebt gedaan, club Ibiza wordt al maanden afgelegd en door de vele verborgen microfoons weten we precies wat er zich heeft afgespeeld." Marky kan een zucht van verlichting niet onderdrukken, maar toch is hij nog op zijn hoede. "Als ze dat weten wat doe ik hier dan nog" schijnt hij te denken. Die vraag wordt snel beantwoord als het pak vervolgt: "Waar wij naar op zoek zijn; zijn bewijzen tegen de eigenaar of voormalig eigenaar hoe je het ook wil noemen. Zijn naam is Coos.P. we zijn al jaren naar hem op zoek maar hadden geen enkel spoor totdat we wat tips kregen van de boys van de belastingdienst." ..maar waarom moeten ze mij dan hebben vragt Marky zich nog steeds af... Het pak gaat staan en zegt: "wat wij nu nodig hebben zijn bewijzen Marky , genoeg bewijzen om hem voor jaren achter de tralies te krijgen en daar hebben we jou hulp bij nodig." Marky krijgt het spaans benauwd bij deze laatste woorden, hij kent de reputatie van Coos onlangs nog heeft hij Gertjan geprobeerd psychisch kapot te krijgen en ware het niet dat Hummie van de hoerenbond er een stokje voor had gestoken dan had Coos waarschijnlijk al een lobotomie verordeneerd. "He luister je wel" zegt het pak terwijl hij hem een gemene por in zijn zij geeft. Marky grijpt kreunend naar zijn zij en stotterd, "ik... ik.. ik he.. heb toch niets gedaan, dan mogen jullie mij helemaal niet vasthouden. ... en langzaam wint hij zijn verloren zelfvertrouwen terug terwijl hij vervolgt: " ik ken mijn rechten jullie kunnen me echt niet dwingen om wat dan ook voor jullie te la....."SMAK" met een harde stomp in zijn rug wordt hij onderbroken. "Marky, ga nou geen lulverhaaltjes opdissen jongen. De enige keus die je hebt is 15 jaar brommen in de Belgische cel of gewoon meewerken. Het is aan jou hoor, maar ik geloof niet echt dat je graag met jongens als Dutroux in een cel wil worden opgesloten?" Marky kan van de pijn geen geluid meer uitbrengen en knikt alleen maar bevestigend. Het pak legt vervolgens Marky de bedoeling van het plan uit en na wat goedmoedige maar loeiharde stompen tegen zijn schouders kan hij gaan. Marky is zwaar depressief en loopt door de straten van Antwerpen, waar hij Danny tegen het lijf loopt en nadat beide heren het eerdere voorval met Dannys vriendjes hebben uitgesproken vertelt Danny dat hij opgevangen heeft dat er een Gertjan lookalike danscontest is georganiseerd, waarbij de winnaar met CEF op stap mag. Hierdoor is Marky weer wat opgevrolijkt en samen gaan ze op weg.
quote:*femalehunter even op huiz'website kijkt*
Op vrijdag 02 november 2001 23:16 schreef huiz het volgende:[..]
-knip-
Mag ik je date zijn morgen?
Oke, deal! Maar mag ik ook een paar dansjes met GJ doen? Of ben jij snel jaloers?
quote:Ben zelden jaloers (als ik me eenmaal onder de tafel gezopen heb
Op vrijdag 02 november 2001 23:19 schreef femalehunter het volgende:[..]
*femalehunter even op huiz'website kijkt*
Oke, deal! Maar mag ik ook een paar dansjes met GJ doen? Of ben jij snel jaloers?
quote:Nu wel, sorry
Op vrijdag 02 november 2001 23:18 schreef mandarijn het volgende:[..]
nee
jij?
FM was je net voor!
quote:Dat moet te regelen zijn
Op vrijdag 02 november 2001 23:22 schreef huiz het volgende:[..]
Ben zelden jaloers (als ik me eenmaal onder de tafel gezopen heb
)
quote:Als je dat bij Danielle had gedaan, had je nu een bosje palingen gehad
Op vrijdag 02 november 2001 23:23 schreef mandarijn het volgende:Heeeeeej
hij vroeg het eerst aan mij hoor!* mandarijn trekt FM aan heur haar
quote:Tja, 't spijt me oprecht. Maar als je de laatste 'streamverslagen' gelezen hebt, dan weet je dat Huiz en Femalehunter een kleine romance gestart zijn.
Op vrijdag 02 november 2001 23:23 schreef mandarijn het volgende:Heeeeeej
hij vroeg het eerst aan mij hoor!* mandarijn trekt FM aan heur haar
quote:Ik heb zojuist van Frank vernomen dat hij niet vrijwillig uit de Club zal gaan. Hij zei: Fok it, pleurt op, mijn krijge ze nie weg hoor.
Op vrijdag 02 november 2001 23:26 schreef mandarijn het volgende:
zuchtnog steeds alleen
Als je nou in "the lovehut" (lees: houthok) met frankyboy gaat dansen...?
quote:Ho ho, ik heb je niet gevraagd, ik vroeg alleen belangstellend of je al een date had. Tja, als FM me niet aan de oren getrokken had, dan ging ik wel gezellig met jou mee.
Op vrijdag 02 november 2001 23:37 schreef mandarijn het volgende:
Ik ga toch liever alleen. Ben wel een beetje verdrietig hoorIk weet eigenlijk niet of ik nog wel kom morgen. Je hebt me best wel belazerd huiz. Eerst vragen en dan toch niet, tsssssss
Maar ik hoor net dat Marky weer uit het gevang is, en je hebt kunnen lezen dat hij niet van ophouden weet
Iets voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |