abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 mei 2006 @ 13:16:24 #176
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37812879
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:35 schreef kaat17 het volgende:

[..]

Gewoon weer DSC denk ik, beresterke ploeg.. Ik denk dat er uit die ploeg wel een nieuwe Armstrong naar voren wordt geschoven.. (popyvech?)
Popyvech?

Ja, de ploeg DSC is op Armstrong na exact dezelfde. Dus die gaan hun werk ook wel doen.
pi_37813024
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:16 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Popyvech?

Ja, de ploeg DSC is op Armstrong na exact dezelfde. Dus die gaan hun werk ook wel doen.
Discovery heeft inderdaad een beresterke ploeg, samen met CSC de sterkste qua grote rondes. Maar het is de vraag hoe ze het gaan doen zonder de big boss en of Popovych die positie wel kan invullen.

Zou Hincapie, mits hersteld, niet zomaar schaduwkopman kunnen zijn?
pi_37813046
Ow ja, en Azevedo is qua absolute mogelijkheden natuurlijk ook geen kneusje.
pi_37813215
Doet die Salvoldelli ook mee met de tour dan? Ik vond het gister een erg machtige eindsprint van hem in de giro
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
  zondag 14 mei 2006 @ 14:05:57 #180
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37814003
Vorig jaar heeft hij ze ook allebei gedaan.
pi_37814033
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:22 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Discovery heeft inderdaad een beresterke ploeg, samen met CSC de sterkste qua grote rondes. Maar het is de vraag hoe ze het gaan doen zonder de big boss en of Popovych die positie wel kan invullen.

Hincapie, ik weet het niet, het zou misschien wel kunnen. Als Popovych het goed doet kan Discovery het tempo wel maken, maar wat heeft het voor zin als ze geen kopman goed hebben staan? Het zal in ieder geval een vernieuwende Tour worden, hoop ik dan toch
Maargoed, misschien weer over Ullrich, op deze manier kunnen we beter alvast een Tour 2006 topic maken...
  zondag 14 mei 2006 @ 14:24:06 #182
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_37814432
il falco voor de tdf
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_37815497
DSC gaat niet rijden in de tour. Afwachtend rijden met af en toe een ritje proberen mee te nemen. Voor de rest is het volgen en indien ze kunnen de andere ploegen een ferme oplawaai geven.
pi_37815595
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:13 schreef Shakes het volgende:
Niemand reed ooit sterkere eindweken in de tour dan Ullrich. Zijn laatste weken waren nooit wat mis mee. Jammer dat hij vaak later begon met trainen, knieproblemen had en kleine ziektes mede omdat hij zo laat begon met trainen. Toch is hij voor mij de man. Niemand die zo stoer fietst als Jan!
zat altijd 1 iemand boven ullrich he, eender welke week

Ik denk ook dat ullrich in al die jaren altijd het beste heeft gegeven naar zijn mogelijkheden.

(weet dat mentaal, voorbereiding en andere ook meetellen hierin). Dit jaar is het jaar dat ullrich iemand tegen hem heeft die hij kan kloppen. (omdat die een zwakte heeft, namelijk TT) En zoals hij nu rijd zal hij er staan in de tour. Kan enkel maar spektakel opleveren. vechten voor iedere seconde van elke favoriet (na 7 jaar mss nog een spannende tour ipv pure power en dominantie)

ullrich _o_
  zondag 14 mei 2006 @ 15:33:29 #185
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_37816010
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:22 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik echt niet. Hincapie kan best aardig klimmen, maar als de grote mannen aanzetten zal hij moeten passen. Er zitten mannen bij DSC die nog eerder die rol naast Popovych zouden kunnen vervullen: Azevedo, Danielson, Savoldelli, Beltran, Rubiera, van Goolen ( )
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  zondag 14 mei 2006 @ 15:37:43 #186
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_37816137
Ach, ik hoop dat de tourwinnaar een beetje charisma heeft en dan heb je eigenlijk enkel Ullrich nog (nu Armstrong gestopt is). Want ze hebben wel talent, maar Basso, Valverde en Popovych zijn ook f*cking saai. Niet noodzakelijk op de fiets, maar als wielericonen stelt het weinig voor.

Daarom ook blijft men elk jaar terug in Ullrich geloven en wordt een Beloki veel minder gemist.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 14 mei 2006 @ 15:40:44 #187
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_37816216
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, ik hoop dat de tourwinnaar een beetje charisma heeft en dan heb je eigenlijk enkel Ullrich nog (nu Armstrong gestopt is). Want ze hebben wel talent, maar Basso, Valverde en Popovych zijn ook f*cking saai. Niet noodzakelijk op de fiets, maar als wielericonen stelt het weinig voor.

Daarom ook blijft men elk jaar terug in Ullrich geloven en wordt een Beloki veel minder gemist.
Ben ik het niet mee eens. Een tourwinnaar hoeft van mijn geen uitstraling te hebben van een Italiaanse sprinter. Maar ik wil wel een winnaar die aanvalt, en niet de hele tijd in het wiel blijft hangen zoals Basso en Leipheimer.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  zondag 14 mei 2006 @ 15:44:59 #188
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_37816332
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:40 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Een tourwinnaar hoeft van mijn geen uitstraling te hebben van een Italiaanse sprinter. Maar ik wil wel een winnaar die aanvalt, en niet de hele tijd in het wiel blijft hangen zoals Basso en Leipheimer.
Ik wil renners die binnen 20 jaar nog steeds passie oproepen, Cipo is binnen 20 jaar nog steeds een fenomeen, Petacchi een statistiek die ooit eens veel heeft gewonnen.

Maar dat heb je bij meer sporten, stel je voor dat Schumacher stopt, zit je met die kleurloze Alonso en Raikkonen. Gelukkig zijn er nog Roddick en Safin om die saaie Federer en Nadal te compenseren. Enz....
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 14 mei 2006 @ 15:46:57 #189
30919 mitt
Michael Corleone
pi_37816382
Ik kom hier ook alvast mn steun betuigen aan Jan

De enige echte juiste Tourwinnaar van 2006.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_37816915
we kunnen Jan ook helpen door alle favorieten een stok tussen de spaken te steken, maar dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk

ach dat zal een ex-DDR sporter niet zo erg vinden

ben trouwens wel voor der Jan hoor
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 14 mei 2006 @ 18:40:30 #191
1585 itsme
Chaoot!
pi_37821370
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:05 schreef komrad het volgende:
we kunnen Jan ook helpen door alle favorieten een stok tussen de spaken te steken, maar dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk

ach dat zal een ex-DDR sporter niet zo erg vinden

ben trouwens wel voor der Jan hoor
Joh je lijkt Mart Smeets wel. Die vent iriteert me altijd met zijn Der Jan. Hij laat me te veel merken dat hij zo gek op Armstrong is en een hekel aan Ulrich heeft.
Mar je laatste woorden maken alles goed
pi_37821945
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:

ik ga hier volledig met akkoord.
pi_37822080
Ik hoop op een 3 weken durende hittegolf tijdens de Tour.

Dan is Jan op z'n best.
pi_37823244
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef flyckje het volgende:
zwansen hou er ook rekening mee dat vorige tour de verschillen gemaakt werden door armstrong. Basso heeft 1 verschil gemaakt en dat was 12 seconden. de rest van de verschillen bergop was enkel en alleen door lance. Zodus ik zie het zeer positief voor ullrich. As hij zelfde niveau heeft als vorig jaar en geen stomme zaken doet daags voor de tour dan wint hij die gewoon. Natuurlijk moet hij dan wel minstens zen conditie van vorig jaar benaderen.
Niet helemaal waar dat alle verschillen gemaakt zijn door Armstrong vorig jaar. Basso heeft daar net zoveel aan bijgedragen als Armstrong.
pi_37823646
zoals waar?

ax3 domain enkel Lance (basso echt niks daar)
de rit erna basso 12 seconden, lance tot ullrich brak (dan geen echte tussentijden meer, zelfs als basso voor de helft telt kwam hij nog niet op een minuut).

courchevel ? basso 0.0 kopwerk gedaan en zolang mogelijk proberen volgen.

Dus wat is er nog over?
pi_37823961
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:46 schreef mitt het volgende:
Ik kom hier ook alvast mn steun betuigen aan Jan

De enige echte juiste Tourwinnaar van 2006.
Ik ben ook voor Jan. En nu zo het verloop van de Giro ziende ga ik langzamerhand er nog in geloven dat hij het dit jaar kan.
pi_37824039
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:49 schreef flyckje het volgende:
zoals waar?

ax3 domain enkel Lance (basso echt niks daar)
de rit erna basso 12 seconden, lance tot ullrich brak (dan geen echte tussentijden meer, zelfs als basso voor de helft telt kwam hij nog niet op een minuut).

courchevel ? basso 0.0 kopwerk gedaan en zolang mogelijk proberen volgen.

Dus wat is er nog over?
Pla d'Adet probeerde Basso aan te vallen, maar hij kreeg Armstrong er niet af, maar Ullrich wel. Armstrong nam pas op het einde over van Basso. Dat verschil van 1.04 komt dus net zoveel (zo niet meer) op conto van Armstrong als Basso.
En in de eerste bergrit ging Ullrich natuurlijk al meteen overboord, en daar moesten Armstrongs'medevluchters wel degelijk medekopwerk doen van Armstrong. Is echt niet dat Armstrong het daar in zijn eentje heeft gedaan.
pi_37825300
nee maar basso heeft daar dus wel niks gedaan. het ging dus niet over armstrong .

Pla d'Adet is dus de etappe na Ax-3 Domaines.

zoals ik al zei :
basso sloeg het gat heeft heel lang het kopwerk gedaan en de maximale verschil tussen hen en ullrich was 12 seconden. Toen zette lance zich af en toe op kop. en vanaf beurt 1 liep het verschil naar 20. dus basso heeft daar weldegelijk het grote gat niet geslagen maar enkel de eerste stap.

note heb die 2 etappes op video opgenomen en kijk daar soms wel eens naar dus heb echt wel een id hoe er toen gereden werd .
  zondag 14 mei 2006 @ 21:50:51 #199
127004 maril
Smeetsfan
pi_37827509
Ik denk dat Ullrich wederom te kort zal komen in de tour.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_37827974
Ik hoop dan Jan gaat knallen in de tour .
Wat een held .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')