Per kwartaal ¤ 96,00 wegenbelasting. (maar dit verschilt per provincie)quote:Op zondag 24 juli 2005 13:24 schreef Nam het volgende:
Heb evt wel interesse, hoeveel wegenbelasting betaal je?
Import staat in de OPquote:Op zondag 24 juli 2005 16:05 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Nieuw kenteken, dus? PN is geen 1991 kenteken. Reden?
Je kan de APK 2 maanden vroeger laten uitvoeren. Maar je krijgt dan gewoon nog de maanden dat je te vroeg bent bij de APK erbij. Dus 2 maanden extra.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:03 schreef Napalm het volgende:
APK is toch 12 maanden geldig? Of snap ik het niet? Hoe kan deze dan lopen tot eind augustus 2006?
De auto is eventueel bij hele serieuze interesse ook langs de route tussen Maastricht en Den Haag af te leveren. (wel alleen in 't weekeinde)quote:Op zondag 24 juli 2005 16:11 schreef manga het volgende:
argh, waarom moet je nou wonen in Maastricht. Is nét ff een tikkeltje te ver fietsenMooie bak verder hoor, zou 'm wel willen overnemen (zodra ik weer beetje cash heb dus). Ik zoek echter nog ff verder in de buurt hier
Succes met de verkoop! Moet vast wel goed komen
Update: Hoogste bod op marktplaats is nu 600 euroquote:Op maandag 25 juli 2005 11:23 schreef Nam het volgende:
@r_kluft: toch iets te groot voor mij (zowel qua rijden als wegenbelasting).
...
Moet ik even navragen. Maar volgens mij nog niet al te lang geleden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:22 schreef sanger het volgende:
Wanneer is de distributie gedaan? En wanneer moet ie weer? Heb je ook een indicatie van het gemiddelde verbruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |