Beter dan dat ik ga kokenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:25 schreef BObNL het volgende:
Ga bij mijn oma eten, dus vanaf morgen Fok ik live vanuit het ziekenhuis
Ik vind koken wel leuk meestalquote:Op zondag 24 juli 2005 16:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Beter dan dat ik ga koken
Ik heb een heel boekwerk met instructiesJe gaat bijna denken dat het huishouden nog echt werken is ook
![]()
Ik ook, anders had ik mijn broer laten werkenquote:Ik vind koken wel leuk meestal![]()
Dat gaat never nooit niet lukkenquote:...wordt altijd wel beter dan dat van mijn ouders![]()
Daar ben ik ook goed inquote:Op zondag 24 juli 2005 16:30 schreef Imberr het volgende:
ik kan niet es kokenalleen dingen opwarmen in de magnetron
Ik kan 's morgens broodjes maken in de oven.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:30 schreef Imberr het volgende:
ik kan niet es kokenalleen dingen opwarmen in de magnetron
Leftover chinees voordat ik ga werkenquote:
Appyheijn housemerk kant en klaar maaltijdenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Leftover chinees voordat ik ga werken
Witte bonen in tomatensaus
De rest kook ik
Maar wat ik opwarm is ook meestal goed warm, soms iets te warm![]()
Ik zou graag meedoen.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Er wordt trouwens nietr echt veel gepimpd met vriendjes/ vriendinnetjes he?ja dat topic loopt niet echt
Ik ga toch geen maaltijden eten van de concurrent, EN mijn oud werkgeverquote:Op zondag 24 juli 2005 16:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Appyheijn housemerk kant en klaar maaltijden![]()
Hetzelfde probleem hierzo, nou loopt er in Bilthoven ook helemaal niks rond wat enigzins normaal isquote:Op zondag 24 juli 2005 16:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik zou graag meedoen.![]()
Heb alleen geen vriendin.![]()
![]()
Doot aan de crazy frogquote:Op zondag 24 juli 2005 16:38 schreef Eix het volgende:
Ow help, ik heb iemand in mn lijst die de crazy frog leuk vind...![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 16:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem hierzo, nou loopt er in Bilthoven Geleen ook helemaal niks rond wat enigzins normaal is![]()
T probleem met mij is dat ik vrij ingewikkeld ben.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem hierzo, nou loopt er in Bilthoven ook helemaal niks rond wat enigzins normaal is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |