abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29070983
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:16 schreef milagro het volgende:

[..]

ach er zijn ook cocksuckers die het doden van die andere 50 onschuldigen rechtvaardigen "We hebben dit over ons zelf afgeroepen"
Om van te kotsen
eeeh
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:27:54 #177
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_29071043
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:12 schreef NorthernStar het volgende:

[..]
Klaar voor de politiestaat.
Inderdaad. Het gebeurde precies zoals Mark Witby verklaarde: een standrechtelijke executie.
Ik vind dat prima. Een gozer die, met zomerse temperaturen, in een winterjack een bevel tot stoppen negeert, in de gegeven spannende omstandigheden, is en beetje dom.
Persoonlijk hoop ik dat de Engelse politie zo doorgaat.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_29071047
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:23 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Om van te kotsen
" we hebben dit over ons zelf afgeroepen, Irak, weet je wel!!!!!!!!!!!!! "
Dat is geen rechtvaardigen, milagro, dat is gewoon oorzaak en gevolg zien!!

Aha!, en dan geldt dat dus ook voor de dood van deze meneer, hetgeen te betreuren valt, uiteraard vreselijk, maar in deze situatie .... oorzaak en gevolg, 8 aanslagen in een metro binnen een week, en 1 man die opeens begint te rennen, richting trein... afwachten dan maar wat-ie gaat doen?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2005 @ 21:31:47 #179
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29071126
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:16 schreef milagro het volgende:

[..]

ach er zijn ook cocksuckers die het doden van die andere 50 onschuldigen rechtvaardigen "We hebben dit over ons zelf afgeroepen"
Dat zal best, heb ik ook geen boodschap aan.

Het enige dat ik wel snap is dat er iets flink mis is als mensen het goed gaan praten dat het koelbloedig vijf kogels in iemand pompen nadat hij overmeesterd is, okay is wanneer het slachtoffer zich "verdacht gedroeg".

In The Times vandaag:

"The covert armed units are under orders to shoot to kill if surveillance suggests that a terror suspect is carrying a bomb and he refuses to surrender if challenged."

Gedraag je of men mag je doodschieten. Nou dat hebben ze gedaan. Een vrouw weduwe en een baby vaderloos gemaakt.

Ik begrijp het echt niet hoe iedereen zo gemakkelijk en vrijwillig hun vrijheden op willen geven in ruil voor 'veiligheid'.
pi_29071223
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:28 schreef milagro het volgende:

[..]

" we hebben dit over ons zelf afgeroepen, Irak, weet je wel!!!!!!!!!!!!! "
Dat is geen rechtvaardigen, milagro, dat is gewoon oorzaak en gevolg zien!!

Aha!, en dan geldt dat dus ook voor de dood van deze meneer, hetgeen te betreuren valt, uiteraard vreselijk, maar in deze situatie .... oorzaak en gevolg, 8 aanslagen in een metro binnen een week, en 1 man die opeens begint te rennen, richting trein... afwachten dan maar wat-ie gaat doen?
Inderdaad. Volkomen begrijpelijk dat de politie geen enkel risico mag nemen en het zekere voor het onzekere neemt, ze hebben niets voor niets de instructie shoot to kill. Lullig voor de man als `ie echt onschuldig zou zijn maar hij roept het eigenlijk ook wel over zichzelf af als ie zo kort na de aanslagen als een achterlijke op de vlucht slaat en de politie instructies negeert. So be it..
eeeh
pi_29071275
quote:
Het enige dat ik wel snap is dat er iets flink mis is als mensen het goed gaan praten dat het koelbloedig vijf kogels in iemand pompen nadat hij overmeesterd is, okay is wanneer het slachtoffer zich "verdacht gedroeg".
Ik ben blij dat je snapt dat er iets goed mis is, heeft ook nogal een impact op de bevolking die laffe aanslagen. Niet meer dan normaal dat men zich in de situatie in gaat leven en dat men tot de conclusie komt dat het beter is om geen enkel risico te nemen.
eeeh
pi_29071328
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat zal best, heb ik ook geen boodschap aan.

In The Times vandaag:

"The covert armed units are under orders to shoot to kill if surveillance suggests that a terror suspect is carrying a bomb and he refuses to surrender if challenged."

Gedraag je of men mag je doodschieten. Nou dat hebben ze gedaan. Een vrouw weduwe en een baby vaderloos gemaakt.

Ik begrijp het echt niet hoe iedereen zo gemakkelijk en vrijwillig hun vrijheden op willen geven in ruil voor 'veiligheid'.
De man rende zonder enige aanleiding weg richting trein, in een week van ACHT aanslagen met meer dan VIJFTIG doden

Oorzaak en gevolg, niet goedpraten!!!!!!!!

Maar ik merk al, dat kan ik nog 3 keer of 10 keer herhalen , anders of zorgvuldiger formuleren, jij zal het blijven zien als goedpraten.

De politie heeft gehandeld naar hoe de situatie er op dat moment uitzag , namelijk dreigend, in een week (komen ze weer de dikke letters ) van ACHT aanslagen met meer dan VIJFTIG doden
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29071363
Ik ben het wel met milagro eens. Het was gelegitimeerd in die situatie. Ik vraag mij alleen wel af hoe ze hem gevolgd hebben, misschien dacht hij wel gemolesteerd te worden door een paar racisten?
pi_29071371
Het klinkt misschien hard maar ik heb liever dat de politie 20 mensen doodschiet waarvan men verwachte dat ze kwaad in de zin hadden maar achteraf onschuldig bleken te zijn dan dat er 1 aanslag gepleegd wordt waarbij er weer iets van 50 doden en vele gewonden te betreuren zijn.
eeeh
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:46:28 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29071421
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:41 schreef milagro het volgende:

[..]

De man rende zonder enige aanleiding weg richting trein, in een week van ACHT aanslagen met meer dan VIJFTIG doden

Maar ik merk al, dat kan ik nog 3 keer of 10 keer herhalen , anders of zorgvuldiger formuleren, jij zal het blijven zien als goedpraten.

De politie heeft gehandeld naar hoe de situatie er op dat moment uitzag , namelijk dreigend, in een week (komen ze weer de dikke letters ) van ACHT aanslagen met meer dan VIJFTIG doden
al zeggen we het 100 keer, het zal niet doordringen totdat een van hun familieleden uitelkaar is gerukt door een 'terrorist'... en dan nog betwijfel ik hun humaniteitsbesef.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:47:28 #186
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29071434
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:43 schreef Monidique het volgende:
Ik ben het wel met milagro eens. Het was gelegitimeerd in die situatie. Ik vraag mij alleen wel af hoe ze hem gevolgd hebben, misschien dacht hij wel gemolesteerd te worden door een paar racisten?
"stop police" hoorde ik op het nieuws...
pi_29071446
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

al zeggen we het 100 keer, het zal niet doordringen totdat een van hun familieleden uitelkaar is gerukt door een 'terrorist'... en dan nog betwijfel ik hun humaniteitsbesef.
Zullen ze het pas begrijpen als een van hun familieleden door een terrorist uiteen wordt gerukt, of zullen ze het pas begrijpen als een van hun onschuldige familieleden door de politie dood wordt geschoten?
pi_29071455
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

"stop police" hoorde ik op het nieuws...
Ja, dat kan iedereen wel zeggen.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:48:56 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29071467
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zullen ze het pas begrijpen als een van hun familieleden door een terrorist uiteen wordt gerukt, of zullen ze het pas begrijpen als een van hun onschuldige familieleden door de politie dood wordt geschoten?
onzinnige vergelijking afgaande van het nieuws en de tijd waarin londen leeft op dit moment.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:49:14 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29071476
quote:

[..]

Ja, dat kan iedereen wel zeggen.
die vijf kogels ook.
pi_29071484
quote:

[..]

De kans is nog altijd groter dat je door een aanslag om het leven komt...
eeeh
pi_29071493
Kijk, als ze dachten dat het een terrorist was, als hij met volle bekleding richting een trein rende, als hij niet stopte, ja, in die situatie. Ik kan de actie begrijpen. Alleen wat er daarvoor gebeurd is, dat is belangrijk, daar moet goed onderzoek naar worden gedaan. Waarom ging het mis?
pi_29071502
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die vijf kogels ook.
Uhm...?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:51:01 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29071511
die gast is over het poortje gesprongen met een dikke jas, gewoon gaan rennen naar een metro, na een stop signaal en dat is niet slim. we all do the math, die man wilde dood.
pi_29071520
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:50 schreef Monidique het volgende:
Kijk, als ze dachten dat het een terrorist was, als hij met volle bekleding richting een trein rende, als hij niet stopte, ja, in die situatie. Ik kan de actie begrijpen. Alleen wat er daarvoor gebeurd is, dat is belangrijk, daar moet goed onderzoek naar worden gedaan. Waarom ging het mis?
Lijkt me ook heus wel dat daar goed onderzoek naar gedaan wordt als dat al niet gedaan is.
eeeh
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:51:43 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29071521
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:50 schreef Monidique het volgende:
hij sprong met een extreem dikke jas over de poortjes...
pi_29071522
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

onzinnige vergelijking afgaande van het nieuws en de tijd waarin londen leeft op dit moment.
Geen onzinnige vergelijking. Alsof deze man geen familieleden had, alsof de volgende die om de een of andere reden niet stopt en wordt geliquideerd geen familieleden heeft. Dat zijn ook familieleden, maar zullen zij het nu begrijpen?
pi_29071541
Ook mensen met kwade bedoelingen kunnen "Stop, police" zeggen.
pi_29071558
quote:
Dat zijn ook familieleden, maar zullen zij het nu begrijpen?
Lullig voor die familie, das waar. Maar het landsbelang gaat echt wel boven het belang van de familie van een of andere achterlijke dwaas die dacht dat dit het juiste moment was om de politie in het ootje te nemen.
eeeh
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2005 @ 21:53:51 #200
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29071561
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:41 schreef milagro het volgende:

[..]

Rationaliseren dan (in plaats van goedpraten, als je zo over dat woord valt).

De halve wereld waarschuwt voor het gevaar van terrorisme, namelijk dat we in ruil voor 'veiligheid' bereid zullen zijn om de autoriteiten steeds meer macht en bevoegdheden te geven. En wat gebeurd er? Agenten in burger met een licence to kill op straat.

Mijn god. Zelfs voor mij is dat TRU gepraat over chip-implantaten te gortig, maar ik begin te geloven dat mensen zo langzamerhand al zover heen zijn dat ze vrijwillig in de rij zouden gaan staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')