Dat wie hetzelfde terug krijgen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:29 schreef Meh7 het volgende:
Wat een stelletje honden zijn dat toch ook he, ik hoop dat ze hetzelfde terugkrijgen.
kan je nog lezen, lees dan mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:29 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een Gestapo-figuur als het slachtoffer inderdaad al overmeesterd was en toch geen bezwaar hebt als hij werd geëxecuteerd.
Je had begrepen dat de Britse politie degene zijn die verklaren dat deze man niets met de aanslagen van doen had?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe had die gozer zijn handen toen ie overmeesterd werd, na de hele tijd teruggefloten te zijn? waarom had ie een dikke jas? weet jij het? nee? nou dan ga ik uit van de expertise van de veiligheid die hem heeft overmeesterd.
Hoeveel van de zelfmoordterroristen waren nou daadwerkelijk baardmannen in een jurk? Dat is het domste wat je doen kan als je zoveel mogelijk slachtoffers wilt maken. Een baardman zal zelfs het minste risico brengen en ik denk dat een zelfmoordterrorist wellicht ook een andere metro uitkiest bij het zien van een "baardman". Dus ik ga voortaan naast een baardman zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:52 schreef fokje het volgende:
[..]
Dat kan maar zo.
Het is uiteraard wel zo dat mensen van een andere etniciteit meer in de gaten worden gehouden, aangezien de bommendragers handelden vanuit de Koran oid. Dus er is simpelweg meer reden toe. Daar hoef je naar mijn idee ook niet zo moeilijk over te doen.
Overigens zal een blanke baardman gekleed in een jurk ook extra in de gaten worden gehouden. En terecht natuurlijk.
Het gaat mij erom dat hij eventueel is doodgeschoten terwijl hij al overmeesterd was.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe had die gozer zijn handen toen ie overmeesterd werd, na de hele tijd teruggefloten te zijn? waarom had ie een dikke jas? weet jij het? nee? nou dan ga ik uit van de expertise van de veiligheid die hem heeft overmeesterd.
ja, maar dat heeft niks met de arrestatie te maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had begrepen dat de Britse politie degene zijn die verklaren dat deze man niets met de aanslagen van doen had?
ik zei nog: "misschien had ik die knakker ook wel doodgeschoten" ...ik weet het niet..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij en ns en nog wat enge randverschijnselen. gadver wat een inlevingsvermogen. en als je toch zo voor de terroristen en zelfmoordenaars als die aaziaat bent, sluit je lekker aan...![]()
hoe had hij zijn handen? weet jij dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:33 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat hij eventueel is doodgeschoten terwijl hij al overmeesterd was.
Als een dikke jas al verdacht is dan is het einde zoek.
ik denk niet dat metrosexuelen worden geronseld voor de jihadquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef sampoo het volgende:
[..]
en ik denk dat een zelfmoordterrorist wellicht ook een andere metro uitkiest bij het zien van een "baardman". Dus ik ga voortaan naast een baardman zitten.
niemand weet het...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe had hij zijn handen? weet jij dat?
ik speculeer juist niet. ik verdedig de engelse beveiliging door te zeggen dat ik hun moment van overmeesteren niet kan inschatten en dus hen het voordeel van de twijfel geef. diegenen die hier speculeren zijn diegene die het nu al afkeuren.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik zei nog: "misschien had ik die knakker ook wel doodgeschoten" ...ik weet het niet..
ik wil alleen maar zeggen dat je niet zo moet speculeren
Vast wel dreigend naar de agenten bovenop hem terwijl hij "BOE!" riep.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe had hij zijn handen? weet jij dat?
je kunt niet iets verdedigen als je het niet weet...volgens mij liggen onze standpunten dichter bij elkaar dan jij denkt..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik speculeer juist niet. ik verdedig de engelse beveiliging door te zeggen dat ik hun moment van overmeesteren niet kan inschatten en dus hen het voordeel van de twijfel geef. diegenen die hier speculeren zijn diegene die het nu al afkeuren.
ze hebben gezegd dat de man niks met aanslagen van doen heeft, maar dat pleit zijn actie niet vrij en zoals je zelf al aangaf dacht je dat de man misschien wel dood wilde.
'we' moeten niet zo speculeren, bedoel ikquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik speculeer juist niet. ik verdedig de engelse beveiliging door te zeggen dat ik hun moment van overmeesteren niet kan inschatten en dus hen het voordeel van de twijfel geef. diegenen die hier speculeren zijn diegene die het nu al afkeuren.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij en ns en nog wat enge randverschijnselen. gadver wat een inlevingsvermogen. en als je toch zo voor de terroristen en zelfmoordenaars als die aaziaat bent, sluit je lekker aan...![]()
Shoot first ask questions later.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik speculeer juist niet. ik verdedig de engelse beveiliging door te zeggen dat ik hun moment van overmeesteren niet kan inschatten en dus hen het voordeel van de twijfel geef.
dat vind ik een slecht antwoord op wat ik schreef. en ja! ik stond ook versteld van die ooggetuige die het omschreef. met die vijf schoten van dichtbij. maar ik weet het fijne er niet van en dus krijgen de veiligheidsdiensten het voordeel van de twijfel. voor hetzelfde geld is het idd een soort verkapte zelfmoordenaar die ff in het nieuws wou komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Shoot first ask questions later.
Jajaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat vind ik een slecht antwoord op wat ik schreef. en ja! ik stond ook versteld van die ooggetuige die het omschreef. met die vijf schoten van dichtbij. maar ik weet het fijne er niet van en dus krijgen de veiligheidsdiensten het voordeel van de twijfel. voor hetzelfde geld is het idd een soort verkapte zelfmoordenaar die ff in het nieuws wou komen.
de omstandigheden en je voorbarigheid zijn niet genoeg brandstof om je quote-auto ("For you to try and justify or rationalize this killing of an innocent man shows you to be a brainwashed little cocksucker who supports state interests over individual rights. ") te laten rijden. sorry.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jaja
Niet van mij maar beter kan ik het niet verwoorden:
"For you to try and justify or rationalize this killing of an innocent man shows you to be a brainwashed little cocksucker who supports state interests over individual rights. "
Klaar voor de politiestaat.
ach er zijn ook cocksuckers die het doden van die andere 50 onschuldigen rechtvaardigen "We hebben dit over ons zelf afgeroepen"quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jaja
Niet van mij maar beter kan ik het niet verwoorden:
"For you to try and justify or rationalize this killing of an innocent man shows you to be a brainwashed little cocksucker who supports state interests over individual rights. "
Klaar voor de politiestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |