abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29068793
Wat wordt geweld toch gebagatelliseerd als het om een onschuldige in Londen gaat of Iraakse slachtoffers ten gevolge van de Amerikaanse aanval. Dan wordt geweld bijna toegejuicht.
Maar zodra westerlingen slachtoffer zijn dan is de verontwaardiging groot.
Ik hoop maar dat onder de Londense slachtoffers een aantal voorstanders van Shock and Awe zaten. Zitten ze nu mooi lekker zelf in Shock of op de begraafplaats natuurlijk.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_29068803

[ Bericht 100% gewijzigd door Mikrosoft op 23-07-2005 19:35:34 ]
pi_29068827
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:34 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Dat kun je niet gelijk aan iemand zien, maar als het iemand was met zo'n uiterlijk dan maakte het nog niet zo gek veel uit. Die aanslagen werden gepleegd door mensen die er niet per definitie als de prototype moslim uitziet.
Idd, toen met de IRA, en ETA in andere streken, gingen ze vast ook niet op Azteken of Russen letten, het is logisch dat ze Arabische mannen/vrouwen iets meer in het oog houden.
pi_29068840
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:34 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Dat kun je niet gelijk aan iemand zien, maar als het iemand was met zo'n uiterlijk dan maakte het nog niet zo gek veel uit. Die aanslagen werden gepleegd door mensen die er niet per definitie als de prototype moslim uitziet.
maar hij leek er wel op ...
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29068842
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:17 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Dat is dus iets wat voor mij niets met de zaak te maken heeft.

Ik ga mijzelf toch niet veranderen in een onverschillig maar haatdragend wezen omdat dat de enige oplossing is voor terrorisme?

Moet ik dit toejuichen in de hoop dat terroristen dan bang voor me worden ofzo?

Het westen moet zich gewoon terugtrekken uit het Midden-Oosten, excuses aanbieden voor de rotstreken we het Midden-Oosten hebben geleverd sinds weet ik veel hoe lang geleden, en zorgen dat de kwestie Israel - Palestina (die wij veroorzaakt hebben) voor eens en voor altijd opgelost wordt, klaar.

Daarna mag men keihard optreden, maar niet eerder. We dienen eerst ZELF het goede voorbeeld te geven, dat mag van ons verwacht worden, lijkt me, toch?
Dit is natuurlijk echt onzin. Ik zal niet ontkennen dat het westen in het Midden-Oosten, net als in de rest van de wereld trouwens, de nodige dingen fout heeft gedaan. Maar het Midden-Oosten kan het westen er niet verantwoordelijk voor houden dat ze er niet in slagen de geweldige rijkdommen die ze daar hebben op een fatsoenlijke manier te verdelen.

En laten we niet vergeten dat de terroristen het nu JUIST gemunt hebben op gewone burgers, mensen die NIETS kunnen veranderen aan de situatie in het Midden Oosten.

Keihard optreden tegen deze fundamentalisten is op zijn plaats. Misschien gunde/gunt het westen geen rijkdom aan het Midden Oosten(en bewijs dat maar eens, het is ons geld waarvan een klein deel van de Arabieren een geweldig leven leidt en de rest van de Arabieren nooit iets van ziet...), fundamentalisten uit het Midden Oosten gunnen het westen het licht in de ogen niet. Een fors verschil.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:38:24 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29068861
als het echt iemand is die niks met de aanslagen te maken heeft wens ik de familie veel sterkte toe! afschuwelijk.

maar helaas, dit is in een soort van nieuwe oorlogstijd en daar hoort collaterale schade helaas bij. waarom rennen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29068880
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:34 schreef Mikrosoft het volgende:
Wat wordt geweld toch gebagatelliseerd als het om een onschuldige in Londen gaat of Iraakse slachtoffers ten gevolge van de Amerikaanse aanval. Dan wordt geweld bijna toegejuicht.
Maar zodra westerlingen slachtoffer zijn dan is de verontwaardiging groot.
Ik hoop maar dat onder de Londense slachtoffers een aantal voorstanders van Shock and Awe zaten. Zitten ze nu mooi lekker zelf in Shock of op de begraafplaats natuurlijk.
ben het wel met je eens, maar ja..

het staat ook wel weer ergens een beetje los van mekaar...ja weet niet echt hoe ik het uit moet leggen
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29068887
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

het staat ook wel weer ergens een beetje los van mekaar...ja weet niet echt hoe ik het uit moet leggen
fipo
pi_29068901
Nou die man leek dan op een moslim, dat is misschien wat extra reden die in de gaten te houden, dat begrijp ik best.
pi_29068953
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

Allebei het geweld is bedoeld om een doel te bereiken. Bush en Blair of de terroristen, één pot nat.
pi_29068978
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef T1andonly het volgende:
Nou die man leek dan op een moslim, dat is misschien wat extra reden die in de gaten te houden, dat begrijp ik best.
maar nu is ie dood...zou dat niet een klein beetje meespelen?
pi_29068989
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:42 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Allebei het geweld is bedoeld om een doel te bereiken. Bush en Blair of de terroristen, één pot nat.
ja in zoverre heb je gelijk ja
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:44:13 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29068995
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

maar nu is ie dood...zou dat niet een klein beetje meespelen?
en dat ie wegrende!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:44:38 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29069002
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:42 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

welk doel?
pi_29069010
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dat ie wegrende!
als ik als blonde nederlander wegrende, was ik dan ook doodgeschoten?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:45:19 #91
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29069015
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:37 schreef Jalu het volgende:

Fundamentalisten uit het Midden Oosten gunnen het westen het licht in de ogen niet. Een fors verschil.
Door slechts dat te zeggen ben je er toch niet? Waarom gunnen ze ons het licht niet in de ogen?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_29069018
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dat ie wegrende!
natuurlijk is het een combinatie van factoren, dat snap ik ook wel hoor
pi_29069028
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:45 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Door slechts dat te zeggen ben je er toch niet? Waarom gunnen ze ons het licht niet in de ogen?
das inderdaad wel een erg loze mededeling
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:45:55 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29069030
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

als ik als blonde nederlander wegrende, was ik dan ook doodgeschoten?
denk het wel ja! waar woon jij? een jamaicaan ziet er niet echt arabisch uit en een leraar niet in staat om zichzelf op te blazen, capice?
pi_29069046
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

denk het wel ja! waar woon jij? een jamaicaan ziet er niet echt arabisch uit, capice?
nou ik weet het niet...

maar als engelse Bobby zou ik misschien ook zo denken
pi_29069056
een blonde die in een metrostation aan het rennen is...

lijkt me niet echt een gevaarlijke situatie
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:47:46 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29069061
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

nou ik weet het niet...

maar als engelse Bobby zou ik misschien ook zo denken
in deze tijd, met alle aanslagen wegrennen is zo onzettend dom. dat is hetzelfde als je een snackbar hebt en de jongen die er twee dagen werkt vertellen dat de emmer water er staat om de vlam in een frituurpan te blussen...
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:48:16 #98
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29069070
Erg naar ... maar met een beetje verstand weet je dat je je in London eventjes niet verdacht moet gaan gedragen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:49:26 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29069096
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:47 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
een blonde die in een metrostation aan het rennen is...

lijkt me niet echt een gevaarlijke situatie
ook niet als ie terug gefloten wordt en nog harder gaat rennen?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:50:24 #100
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_29069120
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

in deze tijd, met alle aanslagen wegrennen is zo onzettend dom. dat is hetzelfde als je een snackbar hebt en de jongen die er twee dagen werkt vertellen dat de emmer water er staat om de vlam in een frituurpan te blussen...
er is natuurlijk een verschil tussen rennen en wegrennen

ik was er niet bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')