Idd, toen met de IRA, en ETA in andere streken, gingen ze vast ook niet op Azteken of Russen letten, het is logisch dat ze Arabische mannen/vrouwen iets meer in het oog houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:34 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat kun je niet gelijk aan iemand zien, maar als het iemand was met zo'n uiterlijk dan maakte het nog niet zo gek veel uit. Die aanslagen werden gepleegd door mensen die er niet per definitie als de prototype moslim uitziet.
maar hij leek er wel op ...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:34 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat kun je niet gelijk aan iemand zien, maar als het iemand was met zo'n uiterlijk dan maakte het nog niet zo gek veel uit. Die aanslagen werden gepleegd door mensen die er niet per definitie als de prototype moslim uitziet.
Dit is natuurlijk echt onzin. Ik zal niet ontkennen dat het westen in het Midden-Oosten, net als in de rest van de wereld trouwens, de nodige dingen fout heeft gedaan. Maar het Midden-Oosten kan het westen er niet verantwoordelijk voor houden dat ze er niet in slagen de geweldige rijkdommen die ze daar hebben op een fatsoenlijke manier te verdelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:17 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat voor mij niets met de zaak te maken heeft.
Ik ga mijzelf toch niet veranderen in een onverschillig maar haatdragend wezen omdat dat de enige oplossing is voor terrorisme?
Moet ik dit toejuichen in de hoop dat terroristen dan bang voor me worden ofzo?
Het westen moet zich gewoon terugtrekken uit het Midden-Oosten, excuses aanbieden voor de rotstreken we het Midden-Oosten hebben geleverd sinds weet ik veel hoe lang geleden, en zorgen dat de kwestie Israel - Palestina (die wij veroorzaakt hebben) voor eens en voor altijd opgelost wordt, klaar.
Daarna mag men keihard optreden, maar niet eerder. We dienen eerst ZELF het goede voorbeeld te geven, dat mag van ons verwacht worden, lijkt me, toch?
ben het wel met je eens, maar ja..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:34 schreef Mikrosoft het volgende:
Wat wordt geweld toch gebagatelliseerd als het om een onschuldige in Londen gaat of Iraakse slachtoffers ten gevolge van de Amerikaanse aanval. Dan wordt geweld bijna toegejuicht.
Maar zodra westerlingen slachtoffer zijn dan is de verontwaardiging groot.
Ik hoop maar dat onder de Londense slachtoffers een aantal voorstanders van Shock and Awe zaten. Zitten ze nu mooi lekker zelf in Shock of op de begraafplaats natuurlijk.
fipoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ben het wel met je eens, maar ja..
het staat ook wel weer ergens een beetje los van mekaar...ja weet niet echt hoe ik het uit moet leggen
Allebei het geweld is bedoeld om een doel te bereiken. Bush en Blair of de terroristen, één pot nat.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ben het wel met je eens, maar ja..
het staat ook wel weer ergens een beetje los van mekaar...ja weet niet echt hoe ik het uit moet leggen
maar nu is ie dood...zou dat niet een klein beetje meespelen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef T1andonly het volgende:
Nou die man leek dan op een moslim, dat is misschien wat extra reden die in de gaten te houden, dat begrijp ik best.
ja in zoverre heb je gelijk jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:42 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Allebei het geweld is bedoeld om een doel te bereiken. Bush en Blair of de terroristen, één pot nat.
en dat ie wegrende!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
maar nu is ie dood...zou dat niet een klein beetje meespelen?
welk doel?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:42 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Allebei het geweld is bedoeld om een doel te bereiken. Bush en Blair of de terroristen, één pot nat.
als ik als blonde nederlander wegrende, was ik dan ook doodgeschoten?quote:
Door slechts dat te zeggen ben je er toch niet? Waarom gunnen ze ons het licht niet in de ogen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:37 schreef Jalu het volgende:
Fundamentalisten uit het Midden Oosten gunnen het westen het licht in de ogen niet. Een fors verschil.
natuurlijk is het een combinatie van factoren, dat snap ik ook wel hoorquote:
das inderdaad wel een erg loze mededelingquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:45 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Door slechts dat te zeggen ben je er toch niet? Waarom gunnen ze ons het licht niet in de ogen?
denk het wel ja! waar woon jij? een jamaicaan ziet er niet echt arabisch uit en een leraar niet in staat om zichzelf op te blazen, capice?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
als ik als blonde nederlander wegrende, was ik dan ook doodgeschoten?
nou ik weet het niet...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk het wel ja! waar woon jij? een jamaicaan ziet er niet echt arabisch uit, capice?
in deze tijd, met alle aanslagen wegrennen is zo onzettend dom. dat is hetzelfde als je een snackbar hebt en de jongen die er twee dagen werkt vertellen dat de emmer water er staat om de vlam in een frituurpan te blussen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
nou ik weet het niet...
maar als engelse Bobby zou ik misschien ook zo denken
ook niet als ie terug gefloten wordt en nog harder gaat rennen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:47 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
een blonde die in een metrostation aan het rennen is...
lijkt me niet echt een gevaarlijke situatie
er is natuurlijk een verschil tussen rennen en wegrennenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in deze tijd, met alle aanslagen wegrennen is zo onzettend dom. dat is hetzelfde als je een snackbar hebt en de jongen die er twee dagen werkt vertellen dat de emmer water er staat om de vlam in een frituurpan te blussen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |