quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:14 schreef flossy het volgende:
Hij doet het in ieder geval niet nog een keer!
O nee, dat is ook zo. Hij deed sowieso al niks.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
misschien rende ie wel om zijn metro te halen...
Dat is dus iets wat voor mij niets met de zaak te maken heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:07 schreef stukovich het volgende:
Het is wel erg, alleen wat jullie wel moeten inzien is dat de extremisten staan te juichen om dit soort nieuws. Dan kunnen ze weer terroristen werven, met dit soort verhaaltjes
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:03 schreef Vampier het volgende:
als ik op een Amerikaans vliegveld ook moeilijk ga doen dan ga ik er ook aan.
Nou dat ligt er maar net aan. Als er gewapende mannen de centrale hal instormen zou ik toch geneigd zijn in een op het punt van vertrekken staande metro te verdwijnen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:13 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als er stillen komen die jou willen spreken/oppakken ren jij niet weg, je hebt immers niks te vrezen.
Deze janlul begint te rennen in een metro waar een week daarvoor nog 50 mensen het leven lieten. Misschien is dat het verschil?
preciesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou dat ligt er maar net aan. Als er gewapende mannen de centrale hal instormen zou ik toch geneigd zijn in een op het punt van vertrekken staande metro te verdwijnen.
Dan moet je gewoon dit logo d'r effe opplakken:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een zwarte rugzak, ik ga maar niet meer met de metro
Hoezo? Misschien was die gast wel gewoon een westerse kapitalist met een Asiatisch uiterlijk?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:18 schreef Ulx het volgende:
Wat een blunder. Elke jihadiwerver zal de politie wel dankbaar zijn.
En daarbij vraag ik mij ook af of er de mogelijkheid was dat de doodgeschoten "verdachte" wellicht geen Engels verstond. Misschien dacht hij wel dat die mannen op z'n spullen uit waren of iets dergelijks. Overigens keur ik daarmee de actie van de politie niet af, maar het is nogal gissen omdat ik enkele dingen niet weet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:15 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tsja, dat noem ik dan wel weer undercover ja...
En ik denk dat ik ook wel ren voor een gozer met een gun.
ja wel gaan lekker door met speculerenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:19 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien was die gast wel gewoon een westerse kapitalist met een Asiatisch uiterlijk?
Misschien krijg je wel een kogel in je kop tijdens het 'iets leuks doen'quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Anyway, ik laat geen traan om deze sukkel.
Gegroet, ik ga wat leuks doen, nu het nog kan.
Ik speculeer niet, ik stel een vraag, echter, Ulx speculeert wel ja, maar dat bedoelde je waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:20 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ja wel gaan lekker door met speculeren
Daar hebben we het helemaal niet over gehad.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:23 schreef APK het volgende:
Gelukkig zijn er dan wel mensen die medeleven hebben met de nabestaanden.
Zou je ook zo reageren als een familielid van jou in bv Egypte 5 kogels in zijn lijf krijgt omdat hij/zij er verdacht uitzietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:20 schreef NightH4wk het volgende:
Goed optreden van de politie, die kogels kon je wel aan zien komen als je zo bezig gaat, zeker met wat er de afgelopen tijd is gebeurd.
Het is een incident, en zeker met de gebeurtenissen van de afgelopen tijd moet je niet zo bezig gaan, zeker niet in London in de metro. I mean, we gaan toch ook niet ons hele rechtssysteem afschaffen omdat er soms een incidentje is met iemand die onterecht veroordeeld wordt?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Zou je ook zo reageren als een familielid van jou in bv Egypte 5 kogels in zijn lijf krijgt omdat hij/zij er verdacht uitziet
Hij word niet neergeschoten omdat hij er "verdacht uitziet". Hij werd helaas neergeschoten omdat hij zich niet aan de regels niet, een heel erge straf, maar ik denk dat de politie daar geen risico wil en durft te nemen als het om terroristische dreiging gaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Zou je ook zo reageren als een familielid van jou in bv Egypte 5 kogels in zijn lijf krijgt omdat hij/zij er verdacht uitziet
Autoriteit uber alles.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar hebben we het helemaal niet over gehad.
Het is afschuwelijk wat er is gebeurd, vooral voor zijn familie. Die begrijpen er geen reet van.
Maar de fout, en serieus, ik blijf erbij, ligt bij hem. Hij had zich gewoon moeten laten oppakken, had ie na 3 uur weer buiten gestaan.
hij was toch moslim?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Hij word niet neergeschoten omdat hij er "verdacht uitziet". Hij werd helaas neergeschoten omdat hij zich niet aan de regels niet, een heel erge straf, maar ik denk dat de politie daar geen risico wil en durft te nemen als het om terroristische dreiging gaat.
hoe kom jij toch aan al die inside info?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar hebben we het helemaal niet over gehad.
Het is afschuwelijk wat er is gebeurd, vooral voor zijn familie. Die begrijpen er geen reet van.
Maar de fout, en serieus, ik blijf erbij, ligt bij hem. Hij had zich gewoon moeten laten oppakken, had ie na 3 uur weer buiten gestaan.
Dat kun je niet gelijk aan iemand zien, maar als het iemand was met zo'n uiterlijk dan maakte het nog niet zo gek veel uit. Die aanslagen werden gepleegd door mensen die er niet per definitie als de prototype moslim uitziet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |