precies, tough luck, moet je idd maar nadenken voor je wegrent in de londense metro dezer dagen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:39 schreef Xenomaniac het volgende:
What a fuckin' tragedy.
Wegrennen voor de Londense politie is geen verstandige actie in deze tijden.
Ik kan er niet wakker van liggen.
Waren die agenten niet undercover?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:39 schreef Xenomaniac het volgende:
What a fuckin' tragedy.
Wegrennen voor de Londense politie is geen verstandige actie in deze tijden.
Ik dus absoluut ook nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:39 schreef Xenomaniac het volgende:
Je hebt een Aziatisch uiterlijk, je hebt het gevoel dat je gevolgd wordt en er rennen opeens een paar gespierde en kortgeknipte kerels op je af.....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
precies, tough luck, moet je idd maar nadenken voor je wegrent in de londense metro dezer dagen.
Maar ze hebben zich wel bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:41 schreef Hallulama het volgende:
Waren die agenten niet undercover?
Die waarschijnlijk iets roepen als "stop politie"quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt een Aziatisch uiterlijk, je hebt het gevoel dat je gevolgd wordt en er rennen opeens een paar gespierde en kortgeknipte kerels op je af.....
In het engels dan hoop ik, anders is het wel weer logisch dat hij niet stopte.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die waarschijnlijk iets roepen als "stop politie"
Dat zeggen ze ook wel eens in de Leidsestraat als ik daar fiets.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef T1andonly het volgende:
Ja, en hij ging rennen toen ze tot arrestatie wilden overgaan. Domme move als je niks misdaan hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:51 schreef Hallulama het volgende:
Undercover dus...
Misschien verkocht hij illegale sigarettenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, en hij ging rennen toen ze tot arrestatie wilden overgaan. Domme move als je niks misdaan hebt.
Afhankelijk van het moment zou dat inderdaad zo kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook wel eens in de Leidsestraat als ik daar fiets.
Reden om 5 kogels in mijn kop te krijgen als ik niet stop
Ze dwongen hem op de grond en schoten toen point blank 5 kogels door z'n kop. Ooggetuigen meldden dat z'n handen "clear" waren.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:52 schreef Xenomaniac het volgende:
En als ie wel een bom bij zich had en die tot ontploffing had gebracht, had iedereen lopen zeiken dat er stillen in de buurt waren 'maar die deden niks'..![]()
![]()
surveillance officers betekent niet meteen dat het undercover agenten zijn...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:51 schreef Hallulama het volgende:
""He was then followed by surveillance officers to the underground station. His clothing and behaviour added to their suspicions."
Undercover dus...
Jij beweert dat men dus eerst tegen hem zei "je staat onder arrest", en dat hij daarna begon met rennen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:54 schreef Xenomaniac het volgende:
Ja, en hij ging rennen toen ze tot arrestatie wilden overgaan. Domme move als je niks misdaan hebt.
Ja, en als ie nou wel aan het touwtje trekt/op het knopje drukt?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:55 schreef Hallulama het volgende:
Ze dwongen hem op de grond en schoten toen point blank 5 kogels door z'n kop. Ooggetuigen meldden dat z'n handen "clear" waren.
Dat moet nog blijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:48 schreef T1andonly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |