En schoppen, meppen, keldertje en begraven in tuin.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:36 schreef mordradead het volgende:
oke:
flessen meegeven waar geen statiegeld op zit
ja, maar dat is logisch natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2005 11:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En schoppen, meppen, keldertje en begraven in tuin.
En uit het raam sodemieterenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En schoppen, meppen, keldertje en begraven in tuin.
Dan moet je eerst een gat graven in de tuin en dan pas door de raam in de gat kieperen.quote:
en dan wijn flessen op hun kop gooienquote:Op maandag 25 juli 2005 11:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een gat graven in de tuin en dan pas door de raam in de gat kieperen.
Glasscherven in de gat.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
en dan wijn flessen op hun kop gooien![]()
Vandaag komt iemand naar mijn geiser kijken. Geen idee hoe laat, vandaar dat ik niet naar buiten kan. Trouwens voor het eerst in 5 jaar dat ik geen vakantie werk doe. Heb daarvoor zelf gekozen omdat ik binnenkort 10 maanden stage moet lopen (dan wil ik eerst relaxen).quote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef 2dope het volgende:
Wat een mooie discussie/verhaalHoeven jullie niet te werken ofzo?
Geen wonder dat je je hand op de knip moet houdenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef mordradead het volgende:
nee, wij zijn lui
Oei das best lang. Wel betaald of weet je dat niet? Ik doe ook vakantiewerk momenteel, was vandaag alleen vrij..quote:Op maandag 25 juli 2005 11:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vandaag komt iemand naar mijn geiser kijken. Geen idee hoe laat, vandaar dat ik niet naar buiten kan. Trouwens voor het eerst in 5 jaar dat ik geen vakantie werk doe. Heb daarvoor zelf gekozen omdat ik binnenkort 10 maanden stage moet lopen (dan wil ik eerst relaxen).![]()
Mordradead is gewoon lui. RaymanNL is een apart verhaal.
Wel betaald. Maar voor 38 uur in de week is mijn vergoeding een beetje mager. Zo'n 200 euro in de maand. Das minder dan 1,5 euro per uur.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oei das best lang. Wel betaald of weet je dat niet? Ik doe ook vakantiewerk momenteel, was vandaag alleen vrij..
dat ding fietst nog.. en als de next gens uitkomen heb ik wel geld voor eenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Geen wonder dat je je hand op de knip moet houdenEn je fiets dan? Om nog maar te zwijgen over je ps3/xbox/revo...
Ik heb twee weken vakantiequote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef 2dope het volgende:
Wat een mooie discussie/verhaalHoeven jullie niet te werken ofzo?
Ga je dan nog op vakantie?quote:
That's the spirit!quote:
Beetje depri?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Lekker met leven+toekomst verneuken achter de PC![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |