* Sharkdoggie heeft zijn bakkie Senseo al opgeslurpt.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik merk het_
Maargoed, ik ga koffie zetten![]()
je hebt er al vroeg zin in vandaagquote:Op maandag 25 juli 2005 10:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* Sharkdoggie heeft zijn bakkie Senseo al opgeslurpt.
Zo en nu een biertje.![]()
Wat is vroeg?quote:
Als je het bekijkt van: Ik ben de hele nacht op geweest en aan het zuipen geweest, is het nooit vroeg genoegquote:
Plus dat het een goed begin van de dag is.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als je het bekijkt van: Ik ben de hele nacht op geweest en aan het zuipen geweest, is het nooit vroeg genoeg![]()
Het is al vroeg genoeg.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:36 schreef mordradead het volgende:
dan is het heel snel vroeg genoeg
En bijna middag.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:38 schreef mordradead het volgende:
het is zeker vroeg genoeg....
nu valt het al wel weer meequote:Op maandag 25 juli 2005 10:38 schreef mordradead het volgende:
het is zeker vroeg genoeg....
PLasmaquote:Op maandag 25 juli 2005 11:15 schreef mordradead het volgende:
leuke grundig plasma tv bij de media markt voor "slechts" 1400 euro,
Mamma van die kids is een stomme hoer!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:29 schreef mordradead het volgende:
inderdaad, optiefen volgende keer moet je ze een schop meegeven (en niet zo'n ding om zand te verplaatsen)
Nee, dat is niet gewoon.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:35 schreef mordradead het volgende:
gewoon flessen meegeven waar geen statiegeld op zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |