Ze was zo klein, maar euhm bijzonder klein, ja.quote:
Koop gewoon een nieuwe pc.quote:Op zondag 24 juli 2005 00:39 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben eventjes uitgegamed, m'n (bejaarde) gamespc is alweer dood. In mei ging het moederbord kapot, en nu is waarschijnlijk weer het moederbord kapot
Ik hoop echt dat het niet de processor is, dat ga ik morgen bij iemand even testen. Een gelijkwaardige processor voor dit bord is ruim 100E
Anders word ik maar eens 100% consolegamer
Als jij een zak geld voor me hebtquote:
Koop een goedkope pc.quote:
Met de goedkoopste Dell zou je toch al ver komen?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:12 schreef Cerbie het volgende:
Er moet wel wat spellen op gespeeld kunnen worden heDat zou dan een nieuwe processor, bijpassend moederbord, snellere videokaart en eventueel sneller geheugen worden.
En ik verdenk de voeding van brak zijn, dus die mag ook optiefen (wat wil je, een Sweex voeding
neequote:Op zondag 24 juli 2005 01:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Met de goedkoopste Dell zou je toch al ver komen?
Mag ik je uitlachen als ie kapot gaat en een paar onderdelen slooptquote:
Hebben ze de Dell Dimension XPS Gen 5 voor:quote:Op zondag 24 juli 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
[..]
nee
Dell is eigenlijk meer gericht op de zakelijke markt en als je spellen wilt spelen op zo'n machine moet je een flinke zak geld neerleggen in vergelijking met een zelfsamengesteld systeempje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |