Pokemon.quote:
Welnee, ik heb zelf ook een nintendo. Ik verwacht alleen, gezien de voorgaande consoles, meer van de playstation. En ik heb zelf niet eens playstations of Xdozenquote:
Misschien valt het wel mee als het net zo revolutionair wordt als de Virtual Boy.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:37 schreef mordradead het volgende:
ja, fantastisch he
nee idd de nes/snes kunnen sowieso niet worden geėvenaard, daar heb ik ook moeilijk veel opgespeeld vroeger, N64 viel best vies tegen op een paar games na (o.a. goldeneye, perfect dark, mario 64, zeldaquote:Op zondag 24 juli 2005 23:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb altijd een Nintendo console gehad, hoewel ik de N64 gelukkig had overgeslagen voor een PSX en nu opgescheept zit met een GC, denk ik dat het alleen maar minder wordt met Nintendo consoles. Dan bedoel ik vooral de aanbod die mede wordt bepaald door de 3rd party devs.
The Windwaker, Sunshine, Mario Kart, die hebben het gewoon allemaal net niet, vergeleken met hun voorgangers. En nu ze bij Nintendo nog vaag doen over hun nieuwste console, weten de 3rd party devs niet waar ze aan toe zijn heb ik het gevoel dat de steun aan Nintendo alleen maar minder wordt.
Xbox 360 voor mij dus.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:45 schreef mordradead het volgende:
waarom denk je dat je straks nes/snes games er voor kunt kopen
klootzakken zijn het eigenlijk ook
Beamers gaan toch op na zoveel keer gebruik?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:52 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja gewoon een beamer, die LCD dingen zjn veel te duur
Bier+capibar=slechte combinatie.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:59 schreef capibar het volgende:
bier? waar?
ohja, ik was vorige week 3 keer van mijn stoel af geflikkert
+malibuquote:
Zijn tentje in de fik steken als ie slaapt.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:07 schreef capibar het volgende:
[..]
+malibu![]()
duitsers zijn echt grappig trouwens, er was zon geflipte duitser die midden in de nacht tenten ging laten instorten van mensen die hij niet kent![]()
ja, na 2-3 duizend uur moet je een nieuwe lamp van 250 euro kopen, zo schokkend vind ik dat niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Beamers gaan toch op na zoveel keer gebruik?
goede scherpe beamers zijn ook duurquote:Op maandag 25 juli 2005 00:12 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja, na 2-3 duizend uur moet je een nieuwe lamp van 250 euro kopen, zo schokkend vind ik dat niet.
Capibarquote:Op zondag 24 juli 2005 23:59 schreef capibar het volgende:
bier? waar?
ohja, ik was vorige week 3 keer van mijn stoel af geflikkert
Dat is zeau!quote:Op maandag 25 juli 2005 10:12 schreef mordradead het volgende:
tevveel icoontjes voor op de vroege morgen man
Ik verveel me!quote:Op maandag 25 juli 2005 10:14 schreef mordradead het volgende:
zeker!
* Sharkdoggie heeft zijn bakkie Senseo al opgeslurpt.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik merk het_
Maargoed, ik ga koffie zetten![]()
je hebt er al vroeg zin in vandaagquote:Op maandag 25 juli 2005 10:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* Sharkdoggie heeft zijn bakkie Senseo al opgeslurpt.
Zo en nu een biertje.![]()
Wat is vroeg?quote:
Als je het bekijkt van: Ik ben de hele nacht op geweest en aan het zuipen geweest, is het nooit vroeg genoegquote:
Plus dat het een goed begin van de dag is.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als je het bekijkt van: Ik ben de hele nacht op geweest en aan het zuipen geweest, is het nooit vroeg genoeg![]()
Het is al vroeg genoeg.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:36 schreef mordradead het volgende:
dan is het heel snel vroeg genoeg
En bijna middag.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:38 schreef mordradead het volgende:
het is zeker vroeg genoeg....
nu valt het al wel weer meequote:Op maandag 25 juli 2005 10:38 schreef mordradead het volgende:
het is zeker vroeg genoeg....
PLasmaquote:Op maandag 25 juli 2005 11:15 schreef mordradead het volgende:
leuke grundig plasma tv bij de media markt voor "slechts" 1400 euro,
Mamma van die kids is een stomme hoer!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:29 schreef mordradead het volgende:
inderdaad, optiefen volgende keer moet je ze een schop meegeven (en niet zo'n ding om zand te verplaatsen)
Nee, dat is niet gewoon.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:35 schreef mordradead het volgende:
gewoon flessen meegeven waar geen statiegeld op zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |