Ginaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vindt je het goed als dat een onderwerp is waar ik het voolopig niet over wil hebben![]()
Ik zei toch echt ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:25 schreef Tain het volgende:
nee?
Dat heb ik donderdag/vrijdag al gedaan, en nu heb ik ff geen zin meer in drankquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Koppijn hierzo. Maandag maar lam zuipen.![]()
Breezersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat heb ik donderdag/vrijdag al gedaan, en nu heb ik ff geen zin meer in drank![]()
Geen breezer, ik heb alleen geen bier gedronken die avond, want dat word daar waar ik heen ging altijd aangevult met waterquote:
Dan drink je dubbel zoveel bier. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Geen breezer, ik heb alleen geen bier gedronken die avond, want dat word daar waar ik heen ging altijd aangevult met wateren dat is niet te zuipen
![]()
Maar het is niet te drinken, ik wil bier, geen shandy zonder prik!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan drink je dubbel zoveel bier. Probleem opgelost.![]()
Dan drink je eerst thuis met vrienden voordat je ga stappen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar het is niet te drinken, ik wil bier, geen shandy zonder prik!![]()
Had ik ook gedaan! Maar die hadden geen bier!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan drink je eerst thuis met vrienden voordat je ga stappen.![]()
Wijnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan! Maar die hadden geen bier!
Dus toen was ik aan de wijn![]()
Als je had gezegd wodka. Okay. Maar wijn.quote:
Maar ze hadden dat gekochtquote:Op zondag 24 juli 2005 00:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als je had gezegd wodka. Okay. Maar wijn.![]()
Drink dan uit principe spa ofzo.quote:
Boeiend. Zolang het maar geen wijnquote:Op zondag 24 juli 2005 00:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moest toch op gang komen, in spa zit geen alcohol![]()
nouquote:Op zondag 24 juli 2005 00:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Boeiend. Zolang het maar geen wijnis.
Zullen we het maar houden bij bier als onderwerp?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nou
potverdorie! er staan drie hamsterkooien nu in huis, en alle drie de hamsters zijn als een gek aan het rennen in hun ratje![]()
wanneer? Wat? waarom? Ik mis derquote:Op zondag 24 juli 2005 00:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik durfde te zweren dat GinaG hier poste.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |