En schoppen, meppen, keldertje en begraven in tuin.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:36 schreef mordradead het volgende:
oke:
flessen meegeven waar geen statiegeld op zit

ja, maar dat is logisch natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2005 11:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En schoppen, meppen, keldertje en begraven in tuin.

En uit het raam sodemieterenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En schoppen, meppen, keldertje en begraven in tuin.

Dan moet je eerst een gat graven in de tuin en dan pas door de raam in de gat kieperen.quote:

en dan wijn flessen op hun kop gooienquote:Op maandag 25 juli 2005 11:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een gat graven in de tuin en dan pas door de raam in de gat kieperen.

Glasscherven in de gat.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
en dan wijn flessen op hun kop gooien![]()

Vandaag komt iemand naar mijn geiser kijken. Geen idee hoe laat, vandaar dat ik niet naar buiten kan. Trouwens voor het eerst in 5 jaar dat ik geen vakantie werk doe. Heb daarvoor zelf gekozen omdat ik binnenkort 10 maanden stage moet lopen (dan wil ik eerst relaxen).quote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef 2dope het volgende:
Wat een mooie discussie/verhaalHoeven jullie niet te werken ofzo?

Geen wonder dat je je hand op de knip moet houdenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef mordradead het volgende:
nee, wij zijn lui

Oei das best lang. Wel betaald of weet je dat niet? Ik doe ook vakantiewerk momenteel, was vandaag alleen vrij..quote:Op maandag 25 juli 2005 11:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vandaag komt iemand naar mijn geiser kijken. Geen idee hoe laat, vandaar dat ik niet naar buiten kan. Trouwens voor het eerst in 5 jaar dat ik geen vakantie werk doe. Heb daarvoor zelf gekozen omdat ik binnenkort 10 maanden stage moet lopen (dan wil ik eerst relaxen).![]()
Mordradead is gewoon lui. RaymanNL is een apart verhaal.

Wel betaald. Maar voor 38 uur in de week is mijn vergoeding een beetje mager. Zo'n 200 euro in de maand. Das minder dan 1,5 euro per uur.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oei das best lang. Wel betaald of weet je dat niet? Ik doe ook vakantiewerk momenteel, was vandaag alleen vrij..

dat ding fietst nog.. en als de next gens uitkomen heb ik wel geld voor eenquote:Op maandag 25 juli 2005 11:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Geen wonder dat je je hand op de knip moet houdenEn je fiets dan? Om nog maar te zwijgen over je ps3/xbox/revo...

Ik heb twee weken vakantiequote:Op maandag 25 juli 2005 11:54 schreef 2dope het volgende:
Wat een mooie discussie/verhaalHoeven jullie niet te werken ofzo?

Ga je dan nog op vakantie?quote:

That's the spirit!quote:

Beetje depri?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Lekker met leven+toekomst verneuken achter de PC![]()

quote:Op maandag 25 juli 2005 12:46 schreef mordradead het volgende:
keitof is onwijs stom

quote:Op maandag 25 juli 2005 12:46 schreef mordradead het volgende:
keitof is onwijs stom

dat schijnt inderdaad erg leuk te wezen, heeft m'n zus ook nog gedaanquote:Op maandag 25 juli 2005 12:47 schreef 2dope het volgende:
Keiweek daarentegen..

pics?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat schijnt inderdaad erg leuk te wezen, heeft m'n zus ook nog gedaan

quote:

Optimist... Ben er 2 keer eerder geweest, vond 't wel lachen. Wel veel rare mensenquote:Op maandag 25 juli 2005 13:01 schreef mordradead het volgende:
ik ga nog wel even kijken.. ben er nog nooit geweest, zal wel niks aan zijn

ik weet het niet! Ik ve3rveel me! IK WIL IETS DOEN! GOD GEEF ME EEN LEVENquote:

Ga werken in een supermarkt. Of bedoelde je iemand anders met godquote:Op maandag 25 juli 2005 14:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik weet het niet! Ik ve3rveel me! IK WIL IETS DOEN! GOD GEEF ME EEN LEVEN
* RaymanNL gaat naar R&P

Als iemand gewoon hier haar tieten post ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:25 schreef mordradead het volgende:
het is hier wel saai zeg

GinaG of een andere vrouwelijke user hierzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:28 schreef mordradead het volgende:
wie haar tieten?

Game sletjesquote:Op maandag 25 juli 2005 14:31 schreef 2dope het volgende:
Tieten in GAM
Bovendien zijn gamechicks toch altijd tyfusarrogant. Ben een keer naar Drome geweest, liep er ook zo'n over-her-self wijf lekker te zijn, die dacht echt dat ze een godin was. Wat ze daar ook was trouwens.

We moeten gewoon iemand overtuigen om hier tieten te posten. Ginag, lizardtattoo of Koei.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:36 schreef mordradead het volgende:
ja maar daar worden geen foto's gepost

Neh, het moet wel van onze 'gamebabes' zijn. Als ik de tieten wil zien van breezahgirls of foksletjes dan zou ik kijken in B&H ofzo.quote:

Gamers. Probeer het eens in onzin.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:55 schreef mordradead het volgende:
"Heb jij een keer the sims gespeeld of een computerspel gezien, post dan nu je tieten"
goh, dat is best kansloos maar goed wij zijn gammers

GinaG dook een paar dagen geleden ineensch op! En nu is zo zomaar ineensch pardoes! wegquote:Op maandag 25 juli 2005 14:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou GinaG hier nog aanwezig zijn?

Ligt ergens passed out in een goot waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GinaG dook een paar dagen geleden ineensch op! En nu is zo zomaar ineensch pardoes! weg![]()
![]()

Permanent brain damage?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:21 schreef mordradead het volgende:
jongens toch jongens, ginag is geblesseerd wisten jullie dat dan niet

Vertel.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:21 schreef mordradead het volgende:
jongens toch jongens, ginag is geblesseerd wisten jullie dat dan niet

quote:GinaG zei :
[..]
Als ik ben genezen van mijn wenkbrauw piercing die ik onlangs heb laten zetten, God wat ben ik daar beroerd van zeg

Weer een wijze les voor ons, Gammers.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:27 schreef mordradead het volgende:
Ze heeft weer bij een of andere louche tent een piercing laten zetten (het scheelde 2,54 euro in vergelijking met een "erkende" zaak) en nu is haar hele lichaam geinfecteerd me dingen, dit schreef ze in mijn fotoboek:
[..]

Zou GinaG foto's van haar piercing posten?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:29 schreef mordradead het volgende:
ja, eigenlijk vind ik dat we wel wijze lessen in onze op mogen hebben, dit is zoiezo goed voor nieuwkomers die kunnen leren van onze ervaringen en eventueel eigen ervaringen toevoegen

Met bier en meer alcohol.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:31 schreef peristilius het volgende:
Het grote "Hoe komt een gammer het leven door" topic

Doe maar niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:51 schreef capibar het volgende:
JA IK

De Scumm Bar - GAM'ers willen tieten zien.quote:

Die laatste bevalt mij wel. Ook drempelverlagend voor evt. nieuwkomers.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De Scumm Bar - GAM'ers willen tieten zien.
De Scumm Bar - Liever geen piercings.
De Scumm Bar - Waar Purple Tentacle verliest.
De Scumm Bar - PoP is een bikkel.
De Scumm Bar - GAM-sletjes welkom.![]()

! EENSCHquote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die laatste bevalt mij wel. Ook drempelverlagend voor evt. nieuwkomers.![]()

Maar dat zal wel even duren.quote:

Aan aftellen doen we hier niet. Onze SC heeft wel een bepaalde hoogstaande niveau.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:28 schreef mordradead het volgende:
nog 14 posts

Fuck. Vergeet ik bijna capibar.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Aan aftellen doen we hier niet. Onze SC heeft wel een bepaalde hoogstaande niveau.

Die zit al op F5 te rammen.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:31 schreef mordradead het volgende:
capibar heeft waarschijnlijk al een nieuwe klaarstaan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |