GinaG of een andere vrouwelijke user hierzo.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:28 schreef mordradead het volgende:
wie haar tieten?
Game sletjesquote:Op maandag 25 juli 2005 14:31 schreef 2dope het volgende:
Tieten in GAM
Bovendien zijn gamechicks toch altijd tyfusarrogant. Ben een keer naar Drome geweest, liep er ook zo'n over-her-self wijf lekker te zijn, die dacht echt dat ze een godin was. Wat ze daar ook was trouwens.
We moeten gewoon iemand overtuigen om hier tieten te posten. Ginag, lizardtattoo of Koei.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:36 schreef mordradead het volgende:
ja maar daar worden geen foto's gepost
Neh, het moet wel van onze 'gamebabes' zijn. Als ik de tieten wil zien van breezahgirls of foksletjes dan zou ik kijken in B&H ofzo.quote:
Gamers. Probeer het eens in onzin.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:55 schreef mordradead het volgende:
"Heb jij een keer the sims gespeeld of een computerspel gezien, post dan nu je tieten"
goh, dat is best kansloos maar goed wij zijn gammers
GinaG dook een paar dagen geleden ineensch op! En nu is zo zomaar ineensch pardoes! wegquote:Op maandag 25 juli 2005 14:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou GinaG hier nog aanwezig zijn?
Ligt ergens passed out in een goot waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
GinaG dook een paar dagen geleden ineensch op! En nu is zo zomaar ineensch pardoes! weg![]()
![]()
Permanent brain damage?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:21 schreef mordradead het volgende:
jongens toch jongens, ginag is geblesseerd wisten jullie dat dan niet
Vertel.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:21 schreef mordradead het volgende:
jongens toch jongens, ginag is geblesseerd wisten jullie dat dan niet
quote:GinaG zei :
[..]
Als ik ben genezen van mijn wenkbrauw piercing die ik onlangs heb laten zetten, God wat ben ik daar beroerd van zeg
Weer een wijze les voor ons, Gammers.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:27 schreef mordradead het volgende:
Ze heeft weer bij een of andere louche tent een piercing laten zetten (het scheelde 2,54 euro in vergelijking met een "erkende" zaak) en nu is haar hele lichaam geinfecteerd me dingen, dit schreef ze in mijn fotoboek:
[..]
Zou GinaG foto's van haar piercing posten?quote:Op maandag 25 juli 2005 21:29 schreef mordradead het volgende:
ja, eigenlijk vind ik dat we wel wijze lessen in onze op mogen hebben, dit is zoiezo goed voor nieuwkomers die kunnen leren van onze ervaringen en eventueel eigen ervaringen toevoegen
Met bier en meer alcohol.quote:Op maandag 25 juli 2005 21:31 schreef peristilius het volgende:
Het grote "Hoe komt een gammer het leven door" topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |