quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
We zijn zo dronken dat we besloten hebben op de fiets naar Dijk te gaan vanavond.![]()
![]()
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik mag geen alcoholVandaar ook mijn Bob-status...
Vrouw achter het stuur of met alcohol op achter het stuur ..... qua gevaar maakt dat ook niet zoveel uitquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik mag geen alcoholVandaar ook mijn Bob-status...
Mjah voornamelijk door m'n medicijnen, anders ga ik nog gekker doenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Vanwege dat gene waar je eerst ook last van had?
neequote:
eilanden ik heb nog zo ingehouden om die opmerking niet te maken, doe jij het weerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur of met alcohol op achter het stuur ..... qua gevaar maakt dat ook niet zoveel uit
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vrouw achter het stuur of met alcohol op achter het stuur ..... qua gevaar maakt dat ook niet zoveel uit
nou dat word weer klepperen ofniequote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
We zijn zo dronken dat we besloten hebben op de fiets naar Dijk te gaan vanavond.![]()
![]()
Nou en of als je zo oud bent wel jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jammer, dat was op t Noordik altijd wel spektakel.![]()
quote:
Ik houd me in, maar kan niet instaan voor de rest...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:05 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nou dat word weer klepperen ofnie
ik ben 1x bij Dijk geweest. vond er niks aanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik houd me in, maar kan niet instaan voor de rest...
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sorry! [afbeelding]
![]()
Weer vriendjes?
Maar je gaat wel naar Bays en sixty?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik ben 1x bij Dijk geweest. vond er niks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |