en jij bent er dus zo eentje die maar profiel, postgeschiedenis en fotoboek nacheckt als hij niets zinnigs weet te zeggenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:00 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Je hebt ook de kop van iemand met een dergelijke denkwijze.
Nofi, nofi. [afbeelding]
Exact zo eentje ben ik. Nu maar vechten dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij bent er dus zo eentje die maar profiel, postgeschiedenis en fotoboek nacheckt als hij niets zinnigs weet te zeggen
En jij bent dus iemand die zegt dat hij gaat pitten maar het vervolgens niet kan nalaten te reagerenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij bent er dus zo eentje die maar profiel, postgeschiedenis en fotoboek nacheckt als hij niets zinnigs weet te zeggen
alweer een post die ik niet begrijp? Waar heb jij het in godsnaam over? Ik heb het noch over fysiek geweld gehad, noch gescholdenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Ik prees mezelf de hemel in![]()
Mensen die geen fysiek geweld forceren kunnen evengoed wel verbaal rebelleren (zonder te schelden)
quote:Op zondag 24 juli 2005 01:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
En jij bent dus iemand die zegt dat hij gaat pitten maar het vervolgens niet kan nalaten te reageren![]()
Kom jij alleen maar op FOK! om ruzie te zoeken? Ik weet dat je ook een lieve kant hebt.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Ik prees mezelf de hemel in![]()
Mensen die geen fysiek geweld forceren kunnen evengoed wel verbaal rebelleren (zonder te schelden)
En jij vindt jouw positie moreel beter verdedigbaar dan de meerderheidspositie?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat jullie het allemaal niet met mij eens zijn, wil nog niet zeggen dat jullie het bij het juiste eind hebben. De meerderheid heeft niet altijd gelijk![]()
Euh.. misschien omdat dit topic gaat over mensen die ruzie zoeken teneinde te kunnen knokkenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
alweer een post die ik niet begrijp? Waar heb jij het in godsnaam over? Ik heb het noch over fysiek geweld gehad, noch gescholden
vecht jij met meisjes?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:03 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Exact zo eentje ben ik. Nu maar vechten dan?
Is dit een retorische vraag?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef Toet het volgende:
Verder heb je wel gewoon een opvoeding gehad, enzo?
Kun je nagaan, mijn intentie was nu niet eens om wijs over te komen en ik ben het toch al een beetjequote:Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]en jij bent er zo eentje die maar in de lucht gaat lullen om een beetje wijs over te komen
uh, ik knok niet, hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 01:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Euh.. misschien omdat dit topic gaat over mensen die ruzie zoeken teneinde te kunnen knokken
Ah je bent een meisje, sorry dan heb ik je foto verkeerd om bekeken denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:05 schreef Viking84 het volgende:
vecht jij met meisjes?Ik dacht dat we verbaal rebelleren hier hoog in t vaandel hadden staan.
Ach je naam... sorry, ik wist niet dat je *zo* bent...
Waar zoek ik ruzie dan? Sinds wanneer is een discussie een ruzie?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kom jij alleen maar op FOK! om ruzie te zoeken? Ik weet dat je ook een lieve kant hebt.![]()
Aha dus jij was zo iemand die samen met een lotgenoot rollend over het schoolplein vloog terwijl de rest van de school vol leedvermaak zat toe te kijken naar jullie adembenemende gevecht.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:07 schreef Viking84 het volgende:
* viking84 terugzwijmelt bij gedachten aan basisschooltijd
wat jij moet doen is eens een cursus ethiek volgen aan de uni. Dan leer je dat er verschillende ethische standpunten zijn die allemaal slechts gedeeltelijk verdedigbaar zijn en dat mensen dus verschillende standpunten kunnen innemen. Relativeren, jochie, relativeren!quote:Op zondag 24 juli 2005 01:04 schreef Toet het volgende:
[..]
En jij vindt jouw positie moreel beter verdedigbaar dan de meerderheidspositie?
Verder heb je wel gewoon een opvoeding gehad, enzo?
De kunst is om mensen af te zeiken ook als je in een goede bui bentquote:Op zondag 24 juli 2005 01:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uh, ik knok niet, hoor(ben een meisje nl., alhoewel, dat wil niet zeggen dat meisjes niet knokken, maar goed).
Het *enige* (maar dat vinden jullie al heel wat) wat ik doe is anderen afzeiken als ik zelf in een shitbui ben. Loopt helaas zelden uit op ruzieMaar soms is een partijtje knokken best lekker
![]()
* viking84 terugzwijmelt bij gedachten aan basisschooltijd
wat beeldend verteld! Ik trok de jongens aan hun haren, boog hun armen om, schopte ze omver!quote:Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Aha dus jij was zo iemand die samen met een lotgenoot rollend over het schoolplein vloog terwijl de rest van de school vol leedvermaak zat toe te kijken naar jullie adembenemende gevecht.
dan moeten jullie maar sorry zeggen, want ik zeik alleen mensen af als ik in een kutbui benquote:Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
De kunst is om mensen af te zeiken ook als je in een goede bui bent![]()
Maar daar ging dit topic dus niet over. Voortaan toch maar even de OP lezen
geeft niet, hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 01:08 schreef RoFl0lMaO het volgende:
[..]
Ah je bent een meisje, sorry dan heb ik je foto verkeerd om bekeken denk ik.
Neuh... 't is gewoon dat als ik een eerste reactie in een topic van jou zie, het altijd een aanval op iemands mening is... nothing more.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waar zoek ik ruzie dan? Sinds wanneer is een discussie een ruzie?
En die antipathie voor 'jongens' komt voort uit jarenlang seksueel misbruik door je vader, of ehh..?quote:Op zondag 24 juli 2005 01:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik trok de jongens aan hun haren, boog hun armen om, schopte ze omver!Heerlijk!
Het vet gedrukte zegt meer dan genoeg, wanneer jij in een shitbui bent ga je andere mensen ophitsen met de bedoeling om het liefst ruzie met ze te krijgen zodat jij een potje kan knokken!quote:Op zondag 24 juli 2005 01:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uh, ik knok niet, hoor(ben een meisje nl., alhoewel, dat wil niet zeggen dat meisjes niet knokken, maar goed).
Het *enige* (maar dat vinden jullie al heel wat) wat ik doe is anderen afzeiken als ik zelf in een shitbui ben. Loopt helaas zelden uit op ruzieMaar soms is een partijtje knokken best lekker
![]()
Zucht.. jij moet sorry zeggen omdat je het topic volledig verkeerd begrepen hebt. Het gaat om mensen die met name tijdens het uitgaan fysiek geweld forcerenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan moeten jullie maar sorry zeggen, want ik zeik alleen mensen af als ik in een kutbui benben ik toch normaler dan jullie in eerste instantie hadden gedacht hè?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |