we willen niet de domme mensen weren maar het agressieven domme volk dat voor de lol mensen in elkaar slaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat je bepaalde groepen mensen wilt weren ? (in dit geval de minder intelligenten ?)
Ik ken best lieve "domme" mensen hoor.. ze zijn niet allemaal zo.
Als dat daadwerkelijk zo was, was het hier een stuk rustiger.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:01 schreef _-_--___-_-_-__- het volgende:
Beste Groninger20,
Dit forum is bedoeld voor de intelligente Nederlander om alhier levenswijsheden uit te wisselen. We zitten niet op eikels zoals jij te wachten. Je hoort hier niet. Ga weg.
xxx,
_-_--___-_-_-__-
Gaarne!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat je bepaalde groepen mensen wilt weren ? (in dit geval de minder intelligenten ?)
Het was een misschien ietwat onduidelijk grapje naar de persoon die ik quote toe. )nav ander topic waar we inzittenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:08 schreef blackmage het volgende:
[..]
we willen niet de domme mensen weren maar het agressieven domme volk dat voor de lol mensen in elkaar slaat.
heb ook nog een paar dingen te zeggenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:56 schreef Groninger20 het volgende:
[..]
willekeurig in de vorm van 'ze kloten met meiden om die dat niet willen, ze doen dus wel iets verkeerd'. Natuurlijk slaan we niet zomaar een oude opa op straat op de bekdat is ook geen concurrentie. En met mijn Nederlands is niks mis
Dit is gewoon chattaal dat ik gebruik en dat doe je weleens omdat het gemakkelijk typt op forums
![]()
Gladiool![]()
ja ik zag het net toen ik het topic even snel doorkeekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het was een misschien ietwat onduidelijk grapje naar de persoon die ik quote toe. )nav ander topic waar we inzitten)
Van dit soort types bestaan helaas echt.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:20 schreef blackmage het volgende:
ik hoop trouwens dat dit gewoon 1 grote domme grap is zo niet dan mag je van mij van de rand van de aarde afgedondert worden.
Mensen zoals jouw zijn heel gevaarlijk. Met dat soort psychologische machtsspelletjes kan je andere mensen veel schade toebrengen, zowel lichamelijk als geestelijk!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, dit is heel erg, maar ik merk wel eens aan mezelf dat ik iets kleins uitlok tot iets groots, omdat ik aandacht wil. :/
Nu ik erover nadenk zijn jij en de topic starter een hele gevaarlijke combinatie als jullie bij elkaar zouden worden gebracht. Jij gaat van iets kleins heel groots maken en vervolgens een dramatische scene maken, waarna de topic starter met ze "leuke" vriendengroepje zich geroepen voelt om jou te gaan "redden" en de persoon die jouw iets heel kleins heeft aangedaan vervolgens compleet in elkaar te trappen!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nou, dit is heel erg, maar ik merk wel eens aan mezelf dat ik iets kleins uitlok tot iets groots, omdat ik aandacht wil. :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |