oow ja bij ons hebben ze gewoon 2x getraint omdat FC Twente kwam maar verder beginnen ze pas weer in de 1ste tot 2de week van Augustusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Ja wij trainen al omdat we tegen FC den Bosch gaan spelen volgende week.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:46 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk mar dan mag het topic al wel geopend worden
de bierteamsquote:Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef Yeahinho het volgende:
Leuke post Frankie, maar volgens mij gaat het hier over het 1e elftal van je amateurclub, toch.
Hier het topic voor de bierteams: Voetballende VBL-ers deel 8, op naar weer een seizoen!.
bij stevo nietquote:Op zondag 24 juli 2005 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:Er zit in veel gevallen wel een kern van waarheid in.
Voor ons nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:52 schreef Yeahinho het volgende:
Grote kans van wel. Vorig jaar was het echter een boutpot van heb ik jou daar.
Ok ik ben de man in het zwart die voor de kantine bij de biertent continue rondjes geeftquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Ik mag van mijn ouders niet met oude mannen met grote zelfgemaakte zwart-witte vlaggen meegaan.
speel je in het 1e dan van excelsior 31quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom volgend jaar ook geregeld in het Zaterdag Hoofdklasse C topic Hayder! (Die open ik binnenkort met uitgebreide OP)
Ik zelf ben voor de kampioen van vorig jaar Excelsior'31, waar ik zelf ook speel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |