quote:
Dan heb je een halve pizza elk. Ga dan voor jezelf een boterhammetje in mekaar flansen ofzo.quote:
heb genoeg in huisquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:54 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Dan heeft t meisje nog honger, sufferd...![]()
Niet zo'n dubbelzinnig taalgebruik manneke.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Niet zo'n dubbelzinnig taalgebruik manneke.![]()
Die vork zegt toch genoeg mênquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Niet zo'n dubbelzinnig taalgebruik manneke.![]()
quote:
Idd, pizza's eet je met je homeboys. Met je uptowngirl ga je romantisch uit eten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:56 schreef martinuhhh het volgende:
Je geeft dr toch sowieso geen pizza. Kan best wat romantischer
.
ze woond in brabant. niet uptown. wou der fastfood cultuur lerenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, pizza's eet je met je homeboys. Met je uptowngirl ga je romantisch uit eten.![]()
Zucht, je wilt weer opgehemeld worden hè?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:00 schreef Imberr het volgende:
ik vraag me af hoe t komt dat ik tegenwoordig alleen nog maar met jongens praat op msn
en dan ook nog bijna allemaal van fok!![]()
Ik praat ook bijna alleen maar met meiden op msn...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:00 schreef Imberr het volgende:
ik vraag me af hoe t komt dat ik tegenwoordig alleen nog maar met jongens praat op msn
Pointquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:01 schreef brainster het volgende:
Jongens... ligt het nou aan mij, of krijgt elk meisje dat zich in deze reeks waagt, een dosis slijm over haar heen?
Niet dat ik iets tegen Imberr heb hoor
wie woont in brabanT?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
ze woond in braband. niet uptown. wou der fastfood cultuur leren![]()
Ze vraagt er verkapt om.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:01 schreef brainster het volgende:
Jongens... ligt het nou aan mij, of krijgt elk meisje dat zich in deze reeks waagt, een dosis slijm over haar heen?
Niet dat ik iets tegen Imberr heb hoor
En je hebt niet eens een fotoboek vol 'geile' foto's.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:00 schreef Imberr het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ze vraagt er verkapt om.
Zie die laatste post van haar, dat was een verkapte hemel-mij-lekker-op-en-ga-toch-veel-over-mij-slijmenpost.
Sorry dat ik je wicked manier van posten doorheb.quote:
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ze vraagt er verkapt om.
Zie die enerlaatste post van haar, dat was een verkapte hemel-mij-lekker-op-en-ga-toch-veel-over-mij-slijmenpost.
Ze is dus gewoon aandachts-geil.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ze vraagt er verkapt om.
Zie die enerlaatste post van haar, dat was een verkapte hemel-mij-lekker-op-en-ga-toch-veel-over-mij-slijmenpost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |