Moet ik een verhaaltje vertellen?quote:
quote:
uuh hallo, we zijn geen duitsersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:27 schreef Eix het volgende:
Ik heb nog wel wat Biefstuk met Wurst over, zoals t een goede pruisische Limburger betaamt!
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:29 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet wat ze in je ziet, echt niet. Gedraag je toch s als een heer.![]()
![]()
Ik ben 1/8 duitser ja, van mn vaders kant.quote:
Je bent jaloers, ik zie het wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:29 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet wat ze in je ziet, echt niet. Gedraag je toch s als een heer.![]()
![]()
quote:
Op zijn kookkunsten? Dacht t niet.quote:
Ik hoop dat Imberr je dood knuffelt.quote:
Je hebt gelijk. Ikke aardiger moeten zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zeg, wees beetje aardigje staat al in me msn naam he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Ik zie hem niet staan hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zeg, wees beetje aardigje staat al in me msn naam he
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ikke aardiger moeten zijn.
T spijt me bob dat ik een doodsverwensing naar je maakt.eHey doe een lievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik ben hartstikke liev tegen Imber![]()
We gaan wel gewoon uit eten imberr . Weet een gezellige tent met prachtig uitzicht!![]()
En imberr mag mij dood knuffelen als zij dat wil ja !
Leuter mee!!
Fijn, dan waarschuw ik bij deze Imberr maar alvast dat ze haar beurs meeneemt als ze de komende nacht niet achter een aaanrecht van een restaurant wil doorbrengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey doe een liev![]()
En ik ben hartstikke liev tegen Imber![]()
We gaan wel gewoon uit eten imberr . Weet een gezellige tent met prachtig uitzicht!![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:43 schreef Eix het volgende:
[..]
Fijn, dan waarschuw ik bij deze Imberr maar alvast dat ze haar beurs meeneemt als ze de komende nacht niet achter een aaanrecht van een restaurant wil doorbrengen.
Man...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef BObNL het volgende:
hey jongens dit is toch hopeloos he ! Goedkope Kut
Zo worden wij toch niet als we opgroeien ?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef BObNL het volgende:
Ben je nu Nederlander of niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef BObNL het volgende:
Verkapte zie-mij-eens-met-mijn-kloontje-diewat-te-vragen-heeft vraag.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:54 schreef BObNL het volgende:
Zoek een vriendin. Dan nog je ken toch wel ff zonder sex leven. Ga knuffelen ofzo. :quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Ben je nu Nederlander of niet?
Als die Hollanders erges eene cent op kunne sparen doen ze dat, daar schuwen ze zelf een topic openen op Fok! niet voor.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zoek een vriendin. Dan nog je ken toch wel ff zonder sex leven. Ga knuffelen ofzo. :![]()
waar is je FB?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
oh wacht..mochten niet meer klef doen he![]()
Dat moet je instellen in t fotoboek...quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:15 schreef Eix het volgende:
Koppel met 12 kinderen uiteen: man blijkt homo
Wat nu hierop te zeggen...
Dat is 1 grote naaistreek.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:15 schreef Eix het volgende:
Moeder met de kids gaan kijken naar de gay parade:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:15 schreef Eix het volgende:
whaha!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Moeder met de kids gaan kijken naar de gay parade:
Kijk, en dit is nu jullie vader bovenop die wagen.
Kids:![]()
Dan ken je je man toch een stuk minder goed als je dachtquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
whaha!![]()
vind het wel lullig voor die vrouw![]()
Dat is nogal zacht uitgedrukt niet? Die vrouw is 12 x 9 maanden zwanger geweest, heeft 12 keer moeten hijgen en puffen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
whaha!![]()
vind het wel lullig voor die vrouw![]()
Maar die vriendin van haar is ook een roddeltante zeg...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dan ken je je man toch een stuk minder goed als je dacht
Misschien was het wel een bepaalde cultuur en gaf hij gewoon 3 zoenen (in bepaalde landen is dat normaal)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar die vriendin van haar is ook een roddeltante zeg...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:19 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Misschien was het wel een bepaalde cultuur en gaf hij gewoon 3 zoenen (in bepaalde landen is dat normaal)
Sarcasme Imberr...quote:
quote:
Eerst 38 vol krijgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
Deel 39 staat hier klaar!
Zeker weer met een verassende TT?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
Deel 39 staat hier klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |