Speel je dan wel op een ranked server?? denk het niet!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:06 schreef Opie het volgende:
Ik heb na het veelvuldig spelen van de demo toch ook maar de volle versie gekocht en geregistreerd. Alleen vraag ik mij af hoe ik mijn statistieken kan bekijken. Ik heb al diverse matches gespeeld tot diep in de nacht, maar zodra ik naar het BFHQ menu ga, staan er alleen maar 0-en bij m'n stats en speeltijd.
Ik heb in m'n server list de optie "ranked server" aangevinkt en zelfs na het spelen van een aantal matches daarop had ik nog geen stats in het BFHQ menu.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Speel je dan wel op een ranked server?? denk het niet!
Wil je nog spelen ? en Droopie ook ?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik wilde nog ff spelen maar waar een paar Fok!kers zaten was de server vol. Volgende keer beter ...
85.236.101.8quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:48 schreef UnleashMitch het volgende:
We zitten nu op 81.166.125.3 std poort geloof ik.
Hmm wat precies? Worden de miniguns vd blackhawk iets minder goed ofzo?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:53 schreef popolon het volgende:Gameplay tweaks - the way transport helicopters work will be tweaked.
Dat staat er verder niet bijquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Hmm wat precies? Worden de miniguns vd blackhawk iets minder goed ofzo?
Wij hebben ons iig prima vermaakt, tegen het eind werd teamplay wat minderquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:55 schreef i-spy24 het volgende:
Maar verder heb ik me wel vermaakt. alleen weer niet met de FOk leden die eerst vooraf zoveel blabla hadden dat het allemaal waanzinnig zou worden..![]()
Ik heb m 1x gehad en dat gaf zo'n goed gevoelquote:
Gast je moet niet zo zeiken en gewoon opletten wij hebben hier met 5 man zitten spelen op een server..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:55 schreef i-spy24 het volgende:
Nou...heb dan eindelijk BF op laatst gegeven IP nummer/server gespeeld. Lekker druk maar ook hier was het : " Iedereen voorzichzelf en God voor ons allen "
Het was op een bepaalt moment zo erg dat ik als enige vanuit een roof-position= dak de Iraniers (of waren het Irakezen?) onder vuur nam met enerzijds de stengun en anderzijds de bazooka.
En waar waren mijn backups? Nou... die waren ergens anders in het dorp druk bezig te zijn...en dat terwijl ik meerdermalen om backup vroeg danwel extra amunitie die dus niet kwam.
En dan zul je je vragen: " waar was de commander? " Nou die vond ik in eerdere missies altijd op de basis liggend achter een huis commando's te geven ipv mee te participeren in het gevecht danwel net achter de eenheden.
Ik heb hem dus eerst de gelegenheid gegeven om mee te doen, dan werd niet gedaan, toen 2 schoten naast zij ligpositie, de sukkel bleef liggen, oproepen om mee te doen, reageerde hij niet op: Nouja, toen datgeen wat in het Oorlogsrecht geldt bij verraders/weigeraars:
Ik heb um doodgeschoten en de straf nam ik voor lief.![]()
Maar verder heb ik me wel vermaakt. alleen weer niet met de FOk leden die eerst vooraf zoveel blabla hadden dat het allemaal waanzinnig zou worden..![]()
bij mij ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb m 1x gehad en dat gaf zo'n goed gevoel
Daarnaast is het zeer aan te raden om Teamspeak te gebruiken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg weinig naar de geschreven tekst kijk, ik ben zelf veels te druk bezig op t slagveld. Met TS kan je elkaar toeroepen, dan kan je elkaar beter helpen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:40 schreef Sickert het volgende:
en ff om je nog verder te pesten de potjes die we gespeeld hebben waren cool!![]()
gosertje...waarom moet ik een helemaal naar een f*ckin website gaan om een apart progje te installeren om het spel te spelen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:40 schreef 'Sickert' het volgende:
Gast je moet niet zo zeiken en gewoon opletten.
Wij hebben hier met 5 man zitten spelen op een server..![]()
Nlboy
Johan45453545 nogwat
Jafarx
JFD
en ikzelf Sickert.nl
Install gewoon xfire en voeg JFD, Niveklaams, of Jafarx toe
Dat jij een Noob bent daar kunnen wij niks aan doen![]()
en ff om je nog verder te pesten de potjes die we gespeeld hebben waren cool!
Een eigen server werd te duur, we hebben een poging gedaan om t van de grond te krijgen maar door te hoge kosten ging het uiteindelijk niet door. Het grote voordeel van Xfire is dat je je vrienden snel kan vinden. Die optie zou eigenlijk in t spel moeten zitten maar helaas dat is niet zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:58 schreef i-spy24 het volgende:
gosertje...waarom moet ik een helemaal naar een f*ckin website gaan om een apart progje te installeren om het spel te spelen?![]()
Waarom hebben jullie niet gewoon het een standaard server zoals de meesten die online zitten zodat je alleen met invoering van IP nummer/Poort in kunt loggen (desnoods voorzien van password als je toch zo graag alleen invites wilt hebben) zodat het ook makkelijker voor andere gasten is te vinden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |