abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29070382
Hierbij beloof ik plechtig nooit meer een Nvidia videokaart te kopen.
Ik moet mijn kaart die niet eens zo oud is vervangen voor ik BF2 mag spelen
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:53:23 #52
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29070452
Patch 1.03 komt in augustus.

Eindelijk favorites in de serverbrowser, werd ook wel tijd

There are over 140 fixes and improvements in this patch. Here's a brief changelist as to what to expect.

Server and Client performance improvements
Improved Server Browser – added Favorites and History Lists.
Point-farming prevention - game will stop Support/Medic/Engineer point farming exploits.
Squads - locked squad leader will get a message if someone wants to join.
Many HUD improvements - see the names of others in your vehicle, zoom level changing depending on vehicle, map zoom depending on map setup (16, 32 or 64 player map) etc.
Teamkilling changes – the logic of how teamkills are tracked will be changed.
Gameplay tweaks - the way transport helicopters work will be tweaked.
Additional scoring changes - players who destroy an enemy commander's assets will be given points.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 21:00:31 #53
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_29070588
Ik wilde nog ff spelen maar waar een paar Fok!kers zaten was de server vol. Volgende keer beter ...
Before all else, be armed.
pi_29070694
En onder welk IP vond jij die Fokkers en welk Port nummer??
pi_29070702
Ik heb na het veelvuldig spelen van de demo toch ook maar de volle versie gekocht en geregistreerd. Alleen vraag ik mij af hoe ik mijn statistieken kan bekijken. Ik heb al diverse matches gespeeld tot diep in de nacht, maar zodra ik naar het BFHQ menu ga, staan er alleen maar 0-en bij m'n stats en speeltijd.

Ook kan ik mij eraan irriteren dat op zoveel servers heel weinig mensen zich bezighouden met squads en maar een beetje in hun eentje door het veld banjeren. Of dan is er een squad leader die nooit orders geeft, hoevaak je het ook vraagt.
Ik moet toch wat meer gaan oefenen, want ik heb met een standaard assault rifle weet-ik-hoeveel schoten nodig om iemand te raken van een afstandje en het lijkt wel alsof de rest mij iedere keer binnen 1 schot naar de klere schiet.
pi_29071105
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:06 schreef Opie het volgende:
Ik heb na het veelvuldig spelen van de demo toch ook maar de volle versie gekocht en geregistreerd. Alleen vraag ik mij af hoe ik mijn statistieken kan bekijken. Ik heb al diverse matches gespeeld tot diep in de nacht, maar zodra ik naar het BFHQ menu ga, staan er alleen maar 0-en bij m'n stats en speeltijd.
Speel je dan wel op een ranked server?? denk het niet!
Hell To The Liars
pi_29071253
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:30 schreef Droopie het volgende:

[..]

Speel je dan wel op een ranked server?? denk het niet!
Ik heb in m'n server list de optie "ranked server" aangevinkt en zelfs na het spelen van een aantal matches daarop had ik nog geen stats in het BFHQ menu.
Of duurt dat een tijdje voordat het geupdate wordt?
pi_29071310
Ik heb het ook aangevinkt staan, van de 10 keer moet 2 keer wachten (1 dag of 2) en 1 keer is het stiekem toch geen ranked server/ of gaat er iets mis. Je tijdens het spel ook checken of je punten bijgeschreven worden. Door tijdens het spel naar het menu te gaan.
Hell To The Liars
pi_29071348
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:00 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik wilde nog ff spelen maar waar een paar Fok!kers zaten was de server vol. Volgende keer beter ...
Wil je nog spelen ? en Droopie ook ?

Ben net gebanned vanwege teveel teamkills. Ik heb 2x iemand doodgeschoten die rood was maar waar ik dus wel fijn een TK voor kreeg, foutje bedankt dus. Daarna kwam er opeens een vijand die 5 van mn teammembers in de rug schoot, dus ik schiet hem neer, raak per ongeluk een member omdat die aan het vluchten waren en ik krijg een ban. Niet eens een kick, nee een meteen een ban
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29071397
Wooh ik ga lekker als medic in de wat kleinere stedelijke maps dan gaan mn punten supersnel omhoog net Fjd (unleashMitch) paar keer gerivived
Narf!
pi_29071450
We zitten nu op 81.166.125.3 std poort geloof ik.
pi_29071533
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 21:48 schreef UnleashMitch het volgende:
We zitten nu op 81.166.125.3 std poort geloof ik.
85.236.101.8
poort 16668

andere was vol
pi_29071752
Nou ff erheen dan..(nog maar eens een kans geven)
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:33:43 #64
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_29072266
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:53 schreef popolon het volgende:
Gameplay tweaks - the way transport helicopters work will be tweaked.
Hmm wat precies? Worden de miniguns vd blackhawk iets minder goed ofzo?
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 22:39:20 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29072354
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef DaMayan het volgende:

[..]

Hmm wat precies? Worden de miniguns vd blackhawk iets minder goed ofzo?
Dat staat er verder niet bij
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29072653
Nou...heb dan eindelijk BF op laatst gegeven IP nummer/server gespeeld. Lekker druk maar ook hier was het : " Iedereen voorzichzelf en God voor ons allen "
Het was op een bepaalt moment zo erg dat ik als enige vanuit een roof-position= dak de Iraniers (of waren het Irakezen?) onder vuur nam met enerzijds de stengun en anderzijds de bazooka.
En waar waren mijn backups? Nou... die waren ergens anders in het dorp druk bezig te zijn... en dat terwijl ik meerdermalen om backup vroeg danwel extra amunitie die dus niet kwam.
En dan zul je je vragen: " waar was de commander? " Nou die vond ik in eerdere missies altijd op de basis liggend achter een huis commando's te geven ipv mee te participeren in het gevecht danwel net achter de eenheden.
Ik heb hem dus eerst de gelegenheid gegeven om mee te doen, dan werd niet gedaan, toen 2 schoten naast zij ligpositie, de sukkel bleef liggen, oproepen om mee te doen, reageerde hij niet op: Nouja, toen datgeen wat in het Oorlogsrecht geldt bij verraders/weigeraars:
Ik heb um doodgeschoten en de straf nam ik voor lief.

Maar verder heb ik me wel vermaakt. alleen weer niet met de FOk leden die eerst vooraf zoveel blabla hadden dat het allemaal waanzinnig zou worden..
pi_29073376
hey jongens het was leuk alleen laatste potje ging ik erg slecht veel plezier nog! samen spelen ging best lekker (behalve het laatste potje dan)
en die momenten in de auto waren wel hilarisch en tommysalomi moet dood!
Narf!
pi_29073432
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:55 schreef i-spy24 het volgende:

Maar verder heb ik me wel vermaakt. alleen weer niet met de FOk leden die eerst vooraf zoveel blabla hadden dat het allemaal waanzinnig zou worden..
Wij hebben ons iig prima vermaakt, tegen het eind werd teamplay wat minder maar aan het begin ging t wel lekker. De tegenpartij was ook wel een maatje beter waardoor t soms wat lastig was.

De TS-server heeft iig goed z'n werk gedaan
pi_29073442
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:31 schreef Sickert het volgende:
en tommysalomi moet dood!
Ik heb m 1x gehad en dat gaf zo'n goed gevoel
pi_29073524
eergisteren de BF2meeting was de teamplay erg goed :-) vooral de squid van BHM toen
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_29073594
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 22:55 schreef i-spy24 het volgende:
Nou...heb dan eindelijk BF op laatst gegeven IP nummer/server gespeeld. Lekker druk maar ook hier was het : " Iedereen voorzichzelf en God voor ons allen "
Het was op een bepaalt moment zo erg dat ik als enige vanuit een roof-position= dak de Iraniers (of waren het Irakezen?) onder vuur nam met enerzijds de stengun en anderzijds de bazooka.
En waar waren mijn backups? Nou... die waren ergens anders in het dorp druk bezig te zijn... en dat terwijl ik meerdermalen om backup vroeg danwel extra amunitie die dus niet kwam.
En dan zul je je vragen: " waar was de commander? " Nou die vond ik in eerdere missies altijd op de basis liggend achter een huis commando's te geven ipv mee te participeren in het gevecht danwel net achter de eenheden.
Ik heb hem dus eerst de gelegenheid gegeven om mee te doen, dan werd niet gedaan, toen 2 schoten naast zij ligpositie, de sukkel bleef liggen, oproepen om mee te doen, reageerde hij niet op: Nouja, toen datgeen wat in het Oorlogsrecht geldt bij verraders/weigeraars:
Ik heb um doodgeschoten en de straf nam ik voor lief.

Gast je moet niet zo zeiken en gewoon opletten wij hebben hier met 5 man zitten spelen op een server..

Nlboy
Johan45453545 nogwat
Jafarx
JFD
en ikzelf Sickert.nl

install gewoon xfire en voeg JFD, Niveklaams, of Jafarx toe

dat jij een Noob bent daar kunnen wij niks aan doen

en ff om je nog verder te pesten de potjes die we gespeeld hebben waren cool!
Narf!
pi_29073612
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:34 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik heb m 1x gehad en dat gaf zo'n goed gevoel
bij mij ook
Narf!
pi_29073699
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:40 schreef Sickert het volgende:
Daarnaast is het zeer aan te raden om Teamspeak te gebruiken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg weinig naar de geschreven tekst kijk, ik ben zelf veels te druk bezig op t slagveld. Met TS kan je elkaar toeroepen, dan kan je elkaar beter helpen.

Probeer het eens een keer en als het dan nog niet bevalt dan helaas. Zoals je misschien hebt gelezen zijn wij vooral gericht op lol maken en vooral geen verplichtingen.

Ik heb me iig prima vermaakt met het auto rijden k*t NLBoy

[ Bericht 1% gewijzigd door UnleashMitch op 23-07-2005 23:56:26 ]
pi_29074075
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:40 schreef 'Sickert' het volgende:

Gast je moet niet zo zeiken en gewoon opletten.
Wij hebben hier met 5 man zitten spelen op een server..

Nlboy
Johan45453545 nogwat
Jafarx
JFD
en ikzelf Sickert.nl

Install gewoon xfire en voeg JFD, Niveklaams, of Jafarx toe

Dat jij een Noob bent daar kunnen wij niks aan doen

gosertje...waarom moet ik een helemaal naar een f*ckin website gaan om een apart progje te installeren om het spel te spelen?
Waarom hebben jullie niet gewoon het een standaard server zoals de meesten die online zitten zodat je alleen met invoering van IP nummer/Poort in kunt loggen (desnoods voorzien van password als je toch zo graag alleen invites wilt hebben) zodat het ook makkelijker voor andere gasten is te vinden...
pi_29074765
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:58 schreef i-spy24 het volgende:
gosertje...waarom moet ik een helemaal naar een f*ckin website gaan om een apart progje te installeren om het spel te spelen?
Waarom hebben jullie niet gewoon het een standaard server zoals de meesten die online zitten zodat je alleen met invoering van IP nummer/Poort in kunt loggen (desnoods voorzien van password als je toch zo graag alleen invites wilt hebben) zodat het ook makkelijker voor andere gasten is te vinden...
Een eigen server werd te duur, we hebben een poging gedaan om t van de grond te krijgen maar door te hoge kosten ging het uiteindelijk niet door. Het grote voordeel van Xfire is dat je je vrienden snel kan vinden. Die optie zou eigenlijk in t spel moeten zitten maar helaas dat is niet zo.

Zoals al aangegeven zijn we absoluut geen strak georganiseerde clan en dat gaan we ook zeker niet worden, simpelweg omdat we daar een hekel aan hebben. Het strakst georganiseerde wat je zal vinden is dat we op de eerder aangegeven unranked server gaan spelen met z'n allen a.s. maandag en/of dinsdag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')