abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 oktober 2001 @ 20:23:11 #51
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_1993299
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 20:11 schreef Xhorder het volgende:
Wat een triest topic. Alles weer lekker over één kam scheren. Metal is kut want een beetje raggen op je gitaar kan iedere lul wel. Rap is kut want ze lopen alleen maar te schelden met een halve juwelenwinkel om hun nek. Trance is kut want wat is er nou leuk aan simpele casio riedeltjes met wat gebonk. Gabber is kut want dat is alleen maar monotoon gebonk en gabbers zijn trouwens ook criminelen. Pop is klote want het is commercieel. Jazz is kut want m'n pa luistert het. Klassiek is voor ouwe lullen en Xhorder luistert alleen maar naar KUTmuziek...
HAL is het helemaal eens met Xhorder
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_1994425
quote:
Wat een triest topic. Alles weer lekker over één kam scheren. Metal is kut want een beetje raggen op je gitaar kan iedere lul wel. Rap is kut want ze lopen alleen maar te schelden met een halve juwelenwinkel om hun nek. Trance is kut want wat is er nou leuk aan simpele casio riedeltjes met wat gebonk. Gabber is kut want dat is alleen maar monotoon gebonk en gabbers zijn trouwens ook criminelen. Pop is klote want het is commercieel. Jazz is kut want m'n pa luistert het. Klassiek is voor ouwe lullen en Xhorder luistert alleen maar naar KUTmuziek...
Helemaal mee eens
pi_1995034
quote:
Wijs!
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_1995289
quote:
Ja kerel moet je eens luisteren, op die manier kun je natuurlijk nooit je mening geven. Als ik alle rap die ik heb gehoord nou gewoon klote vind, nee gewoon Zwaar klote, mag ik dat dan niet zeggen? Maar vertel, hoe had ik het volgens jou moeten verwoorden?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_1995711
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 23:37 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Ja kerel moet je eens luisteren, op die manier kun je natuurlijk nooit je mening geven. Als ik alle rap die ik heb gehoord nou gewoon klote vind, nee gewoon Zwaar klote, mag ik dat dan niet zeggen? Maar vertel, hoe had ik het volgens jou moeten verwoorden?

Je had ook niks kunnen zeggen misschien?
pi_1995753
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 00:17 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Je had ook niks kunnen zeggen misschien?

Haha die reactie had ik wel verwacht, vind ik een beetje flauw moet ik zeggen.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_1995775
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 00:23 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Haha die reactie had ik wel verwacht, vind ik een beetje flauw moet ik zeggen.

waarom?
Als jij hip-hop slecht vind dan moet je dat zelf weten, maar ga dan niet hier zitten te zeiken.
Ik vind metal ook slecht, maar ik ga daar geen topic over openen alleen om ff lekker metal af te zeiken
pi_1995784
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 00:26 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

waarom?
Als jij hip-hop slecht vind dan moet je dat zelf weten, maar ga dan niet hier zitten te zeiken.
Ik vind metal ook slecht, maar ik ga daar geen topic over openen alleen om ff lekker metal af te zeiken

Johnny Blaze ain't a damn thing changed!
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1995867
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 00:26 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

waarom?

Als ik over rap wil zeiken moet ik dat zelf weten
pi_1996201
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 00:35 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Als ik over rap wil zeiken moet ik dat zelf weten

Doe dat maar ergens anders dan
pi_1999327
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 23:37 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

zijn metal'gasten' dan zo negatief ingesteld dat ze alleen maar praten over 'klote' dingen
  donderdag 25 oktober 2001 @ 15:19:10 #62
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_1999990
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 13:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

zijn metal'gasten' dan zo negatief ingesteld dat ze alleen maar praten over 'klote' dingen

Blijkbaar...
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_2023513
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Dit is naar mijn mening de slechtste muziek aller tijden, als het nog muziek is te noemen. Ik noem het meer gebruikte samples van echte muziek met een beat eronder.
En dan de teksten
We moeten elk nummer weer aanhoren hoe verschrikkelijk gaaf de rapper zichzelf wel niet vindt, en hoeveel 'nigga's' hij van de east of west coast heeft omgelegd, en dat je niet in hun 'HOOD' moet komen anders 'pumpen ze een cap in je ass'. Hoeveel geld ze hebben vinden ze ook nogal een leuk onderwerp.
WAT EEN ZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In principe is het wel een feit dat de meeste rappers niet tot intelligensia behoren.Maar gezien jouw opmerking dat het de slechtste muziek aller tijden is;ja dat is jouw mening.
Wat betreft nigga's and busting caps, ja dat moet je in de juiste context weten te plaatsen. Zoals je weet komen de meeste rappers uit achtegerstelde buurten in de V.S. en dat is dus de manier hoe mensen daar met elkaar omgaan.The code of the street, die mensen leven zo, maken dat elke dag mee is niet zo verwonderlijk dat ze daar dan ook over rappen, het enige wat je ze kan verwijten is dat ze,doordat ze beroemd zijn en een voorbeeld functie zijn voor de jeugd,daar op geen enkele manier gebruik maken om die viceuze cirkel te doorbreken, door over positievere dingen te rappen(er zijn er gelukkig , die dat wel doen)
Dus jouw standpunt vanuit je Nederlandse achtergrond(neem ik aan)is ook goed te begrijpen, wat ik jou wel kan verwijten is dat je niet grondig nagedacht hebt over de materie, wat in principe behoorlijk laakbaar is, zeker als je daar je mening over wil geven.

[Dit bericht is gewijzigd door che op 28-10-2001 15:55]

pi_2024012
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 17:08 schreef Buddha_Monk het volgende:

[..]

jonge ik kan wel 6000 nummers opnoemen volgens mij

Kom maar op

dat schelden komt omdat ze hun woede en gevoelens op die manier beter kunnen uitten

Zie Eric Clapton, das pas woede uiten.

... dus niet bitchen over rap want dan heb je waarschijnlijk nog niet goed geluisterd... en als je dan ook nog eens een metalfan bent vind ik je helemaal triest want dat is gewoon kloteherrie.... allemaal kijken hoe hard je op een gitaar kan rammen, zeggen hoe goed de duivel wel niet is en zo hard mogelijk in de mic schreeuwen... dusd ga niet zeiken dat rap niet klinkt als je zelf ook van zo'n kutherrie houdt...

Haha, je zegt eerst dat een ander beter naar je genre moet luisteren, voor je zelf gaat generaliseren over andermans muziek. Dat bitchen zorgt helemaal voor de knaller, ben je ook zo'n gozertje dat west of eastside op de busbekleding kladt? Vandaaltje...

stumperd...

Ik denk dat je 'stumperd' mag bewaren voor het moment dat je in de spiegel kijkt.
pi_2024033
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 15:47 schreef che het volgende:

[..]

In principe is het wel een feit dat de meeste rappers niet tot intelligensia behoren.

Wat betreft nigga's and busting caps, ja dat moet je in de juiste context weten te plaatsen. Zoals je weet komen de meeste rappers uit achtegerstelde buurten in de V.S. en dat is dus de manier hoe mensen daar met elkaar omgaan.The code of the street, die mensen leven zo, maken dat elke dag mee is niet zo verwonderlijk dat ze daar dan ook over rappen, het enige wat je ze kan verwijten is dat ze,doordat ze beroemd zijn en een voorbeeld functie zijn voor de jeugd,daar op geen enkele manier gebruik maken om die viceuze cirkel te doorbreken, door over positievere dingen te rappen(er zijn er gelukkig , die dat wel doen)

Laat ze lekker een praatprogramma starten zonder beat eronder en dat uitzenden op VS-tijden, dan hoef ik er niet naar te kijken
pi_2024096
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 16:43 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Laat ze lekker een praatprogramma starten zonder beat eronder en dat uitzenden op VS-tijden, dan hoef ik er niet naar te kijken

hoezo best grappig om ernaar te kijken.. maar dan wel zonder geluid

ik kan altijd wel lachen om die negers

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  zondag 28 oktober 2001 @ 18:45:09 #67
1358 Xhorder
He's back...
pi_2025021
quote:
Jerry Springer, Jenny Jones....
... na vijf jaar
pi_2025840
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 18:45 schreef Xhorder het volgende:

[..]

Jerry Springer, Jenny Jones....

Most people around here have a history of completely missing the point. I'm glad you broke the cycle.
  zondag 28 oktober 2001 @ 22:16:31 #69
1358 Xhorder
He's back...
pi_2027112
quote:
Most people around here have a history of completely missing the point. I'm glad you broke the cycle.
Yeah fuck it... Let's do it in English. This damn Dutch language sucks.. all those ggggggg's... it sounds like are are puking all over me. Blaaa
... na vijf jaar
pi_2027138
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 22:16 schreef Xhorder het volgende:

[..]

Yeah fuck it... Let's do it in English. This damn Dutch language sucks.. all those ggggggg's... it sounds like are are puking all over me. Blaaa

well.. maybe they are..
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  maandag 29 oktober 2001 @ 16:08:59 #71
17819 gvd
ondertitel is niet nodig
pi_2033052
wat ik nou ga melden moeten jullie in je ooren knopen!!!
wat jullie zien op tmf de box of mtv zijn alleen maar stuff daddy of nelly of meer van die sukkels die alleen te melden hebben dat ze 100en lekkere bitchen hebben en miljoenen hebben en een huis tot aan jezus zijn kruis maar dit zijn geen echte hip hop gasten ik kan in 5 min teksten maken die def ryms maakt! jullie ken alleen dat soort figuuren omdat ze die alleen maar draaien ze geefen nooit de kans aan jong talent en bepaalen eigenlijk wat jullie leuk vinden en wat jullie koopen. koop eens een keer een cd van casto of de onderhonden, def p , alcoholiks sores. dan hoor je dat die wel heel veel te melden hebben over daagelijkse onderwerpen en niet alleen hoeveel geld ze hebben. en de meeste nummers hebben ook geen inhoud of aleen over de liefde. ik over die nep rappers die het voor andere verneuken!!!
amen!
pi_2037025
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 16:08 schreef gvd het volgende:
wat ik nou ga melden moeten jullie in je ooren knopen!!!
wat jullie zien op tmf de box of mtv zijn alleen maar stuff daddy of nelly of meer van die sukkels die alleen te melden hebben dat ze 100en lekkere bitchen hebben en miljoenen hebben en een huis tot aan jezus zijn kruis maar dit zijn geen echte hip hop gasten ik kan in 5 min teksten maken die def ryms maakt! jullie ken alleen dat soort figuuren omdat ze die alleen maar draaien ze geefen nooit de kans aan jong talent en bepaalen eigenlijk wat jullie leuk vinden en wat jullie koopen. koop eens een keer een cd van casto of de onderhonden, def p , alcoholiks sores. dan hoor je dat die wel heel veel te melden hebben over daagelijkse onderwerpen en niet alleen hoeveel geld ze hebben. en de meeste nummers hebben ook geen inhoud of aleen over de liefde. ik over die nep rappers die het voor andere verneuken!!!
Nee, Osdorp Posse hebben we met zn allen nog noooooooit van gehoord natuurlijk. Als je t over nep rappers hebt....
  maandag 29 oktober 2001 @ 23:59:43 #73
1358 Xhorder
He's back...
pi_2037674
quote:
Nee, Osdorp Posse hebben we met zn allen nog noooooooit van gehoord natuurlijk. Als je t over nep rappers hebt....
Def P... niet Osdorp Posse...
... na vijf jaar
pi_2037732
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 23:59 schreef Xhorder het volgende:

[..]

Def P... niet Osdorp Posse...

verschil
pi_2040087
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 16:08 schreef gvd het volgende:
ik over die nep rappers die het voor andere verneuken!!!
Ik luister wellus naar rap van niet-top40 mensen en dat stelt basically ook zelden iets voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')