quote:Ik heb grijze dozen met PH erop in mijn kamer!
PH is de afkorting van het Engelse woord 'placeholder'.
Deze dozen verschijnen als Shockwave (het programma dat Habbo gebruikt) niet de meubi kan weergeven die jij in de kamer hebt staan.
Dat kan in verschillende gevallen voorkomen, bijvoorbeeld als jouw computer traag is, het geheugen vol is, omdat onze machines te weinig geheugen hebben en zelfs als het internet gewoon heel druk is.
Meestal kun je het oplossen door Habbo Hotel opnieuw op te starten, of je kamer helemaal leeg te maken en opnieuw te laden. Dan zou alles zou weer gewoon moeten werken. Helpt dit niet? Mail dan Habbohotel met de naam van je kamer.
PH dozen bevatten geen virussen, keyloggers of andere ongein. Je kunt er gewoon op klikken, het is niet schadelijk voor je meubels of je Habbo, en de eigenaar van de kamer hoeft ook niet degene te zijn die ze erin heeft gezet.
LET OP: Het ZELF met illegale software plaatsen van deze ph dozen (het zogenaamde scripten is wel gevaarlijk!
Ik ben nu online in die kamer met die PH-dozen/quote:
Je moet bij gastenkamers zoeken op FOK!quote:Op maandag 25 juli 2005 14:08 schreef cyberrobin het volgende:
* cyberrobin zit in dat theater ;') kan die kamer van classpc niet vinden (tussen Gastenkamers lijkt me)
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:15 schreef cyberrobin het volgende:
Omg.. komt een of ander raar mens naar me toe en vraagt of ik ff met r naar bed wilt gaan..![]()
Nu wilt ze dat k d'r toevoeg op msn en pleurt z'r dr webcam aan.. damn wat gaan wie wijve daar snelquote:
Ik las: Wat gaat die stijve snelquote:Op maandag 25 juli 2005 14:19 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Nu wilt ze dat k d'r toevoeg op msn en pleurt z'r dr webcam aan.. damn wat gaan wie wijve daar snel
Nee, omdat ze de webcam aan deedquote:Op maandag 25 juli 2005 14:21 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
'n stijve krijgen van pixels?
niks voor mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |