Felicidingest Lupa... go go goquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'k Heb 'm al gedelete. De tekst enzo wel opgeslagen op mijn PC. Maar eik hoop ik dat het gewoon echt iets wordt met de man die ik nu heb ontmoet en dat ik nooit meer een datingsite nodig heb.
Inderdaad jammer, maar zoals je zelf al zegt: op naar de volgende. Op internet is dat misschien nog gemakkelijker dan in real life.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:44 schreef super_honda het volgende:
hmm, afgelopen dinsdag iemand van RP ontmoet en kreeg net een mailtje dat ze me wel leuk vond, maar niet leuk genoeg. nouja jammer dan, op naar de volgende![]()
Ja, ik was betalend lid, maar er waren nog maar drie dagen over ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:17 schreef Mickeys het volgende:
Felicidingest Lupa... go go go
was je geen betalend lid dan? anders ben je dat geld wel kwijt mocht het echt niks worden, maar je bent zo overtuigend![]()
Daar had ik inderdaad ook aan gedacht, over een paar dagen doe ik dat ook welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stuur haar een berichtje dat je het jammer vindt dat je niks meer hoort...
Ik ben daar ook altijd bang voor. Heb het nu heel erg, omdat ik deze man écht leuk vind, ben ik heel bang om iets fout te doen. Twijfel een dag lang of ik zal bellen of toch maar een mailtje sturen, stuur een mailtje en vraag me dan weer af of het wel een goed mailtje was etc. etc. Ergens weet ik dat het wel goed zit en dat ik me niet zo druk moet maken, maar ik doe het toch steeds weer...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:33 schreef UncleFunk het volgende:
Daar had ik inderdaad ook aan gedacht, over een paar dagen doe ik dat ook welAnders ben ik weer stalkerig en obsessief
Hoe herkenbaar... Toch een vorm van onzekerheidquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben daar ook altijd bang voor. Heb het nu heel erg, omdat ik deze man écht leuk vind, ben ik heel bang om iets fout te doen. Twijfel een dag lang of ik zal bellen of toch maar een mailtje sturen, stuur een mailtje en vraag me dan weer af of het wel een goed mailtje was etc. etc. Ergens weet ik dat het wel goed zit en dat ik me niet zo druk moet maken, maar ik doe het toch steeds weer...
Yep. Op alle andere gebieden ben ik behoorlijk zeker van mezelf en zeer assertief, maar als het om de liefde gaat... Als ik iemand écht leuk vind, maar nog niet zeker weet of het serieus iets gaat worden, dan verander ik in een soort nerveus wrak.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:40 schreef UncleFunk het volgende:
Hoe herkenbaar... Toch een vorm van onzekerheid
Idem ditoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yep. Op alle andere gebieden ben ik behoorlijk zeker van mezelf en zeer assertief, maar als het om de liefde gaat... Als ik iemand écht leuk vind, maar nog niet zeker weet of het serieus iets gaat worden, dan verander ik in een soort nerveus wrak.
Jeetje, ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja? Is het normaal?
Goddank, ik ben normaal.
Heeeeeel herkenbaar. Ik heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yep. Op alle andere gebieden ben ik behoorlijk zeker van mezelf en zeer assertief, maar als het om de liefde gaat... Als ik iemand écht leuk vind, maar nog niet zeker weet of het serieus iets gaat worden, dan verander ik in een soort nerveus wrak.
Wat lievquote:Ik ben daar ook altijd bang voor. Heb het nu heel erg, omdat ik deze man écht leuk vind, ben ik heel bang om iets fout te doen
Ja, het is tijdelijk. Op het moment dat ik echt weet dat 't goed zit, is het wel over. Maar het is dus liev? Ik doe namelijk heel hard mijn best om 't niet te laten merken...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:45 schreef MouseOver het volgende:
Wat liev
zolang het tijdelijk is tenminste
Ik moet eigenlijk nooit zoveel hebben van mensen die bijna niks uit zichzelf vertellen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:37 schreef Blanked het volgende:
Oke ik heb dus een best leuke meid nu in m'n MSN lijst met dank aan Relatieplanet. Eerste gesprek was best leuk, je weet wel: zelfde interesses. Raar ding alleen: ik was degene met de vragen. Veel verder dan "hoestie" kwam het van haar kant totaal niet. Ik heb haar weinig verteld over mezelf.
Wellicht wat offtopic hier maar: WTF!? Is dit gewoon een klassiek geval van "hard to get" of toch een botte trut? Iemand dit wel eens gehad of aan de andere kant gestaan?
Uit eigen ervaring zeg ik : "botte trut". Heb ik ook al 'ns meegemaakt, het moet wel van twee kanten komen, anders houdt het op een gegeven moment gewoon op. Andersom heb ik het trouwens ook meegemaakt, dat iemand (via Lexa) mij leuk vond, beetje op MSN mee zitten babbelen, maar zij was veel geinteresseerder dan ik, dan hou ik de boot wel een beetje af...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:37 schreef Blanked het volgende:
Oke ik heb dus een best leuke meid nu in m'n MSN lijst met dank aan Relatieplanet. Eerste gesprek was best leuk, je weet wel: zelfde interesses. Raar ding alleen: ik was degene met de vragen. Veel verder dan "hoestie" kwam het van haar kant totaal niet. Ik heb haar weinig verteld over mezelf.
Wellicht wat offtopic hier maar: WTF!? Is dit gewoon een klassiek geval van "hard to get" of toch een botte trut? Iemand dit wel eens gehad of aan de andere kant gestaan?
Als ik niet meer zeg dan dat op MSN dan vind ik degene niks maar durf dat niet te laten blijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:37 schreef Blanked het volgende:
Yep, herkenbaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:00 schreef Syrena het volgende:
Als ik niet meer zeg dan dat op MSN dan vind ik degene niks maar durf dat niet te laten blijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |