abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:17:29 #151
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29215731
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

'k Heb 'm al gedelete. De tekst enzo wel opgeslagen op mijn PC. Maar eik hoop ik dat het gewoon echt iets wordt met de man die ik nu heb ontmoet en dat ik nooit meer een datingsite nodig heb.
Felicidingest Lupa... go go go

was je geen betalend lid dan? anders ben je dat geld wel kwijt mocht het echt niks worden, maar je bent zo overtuigend
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:44:39 #152
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_29216584
hmm, afgelopen dinsdag iemand van RP ontmoet en kreeg net een mailtje dat ze me wel leuk vond, maar niet leuk genoeg. nouja jammer dan, op naar de volgende
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_29216691
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:44 schreef super_honda het volgende:
hmm, afgelopen dinsdag iemand van RP ontmoet en kreeg net een mailtje dat ze me wel leuk vond, maar niet leuk genoeg. nouja jammer dan, op naar de volgende
Inderdaad jammer, maar zoals je zelf al zegt: op naar de volgende. Op internet is dat misschien nog gemakkelijker dan in real life.
pi_29217066
Internetdate berooft man van testikels Opgepast, dit soort dingen gebeuren vast ook met heteromannen
  vrijdag 29 juli 2005 @ 01:15:51 #155
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29221091
Ik maak niet zoveel progress op knuz.nl, maar ik ben er ook niet heel erg serieus mee bezig. Hier en daar laat ik een flauw berichtje achter. Op het moment vind ik het ook allemaal wel prima zo, dus heb niet zo'n zin me uit te sloven voor een paar reacties.
Vind ik
pi_29224198
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:17 schreef Mickeys het volgende:
Felicidingest Lupa... go go go

was je geen betalend lid dan? anders ben je dat geld wel kwijt mocht het echt niks worden, maar je bent zo overtuigend
Ja, ik was betalend lid, maar er waren nog maar drie dagen over ofzo.
pi_29230438
Van één van de twee meiden waarmee ik mail, heb ik al acht dagen geen mailtje meer ontvangen. Tijd om haar af te schrijven?
pi_29230522
Stuur haar een berichtje dat je het jammer vindt dat je niks meer hoort...
pi_29230716
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stuur haar een berichtje dat je het jammer vindt dat je niks meer hoort...
Daar had ik inderdaad ook aan gedacht, over een paar dagen doe ik dat ook wel Anders ben ik weer stalkerig en obsessief
pi_29230878
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:33 schreef UncleFunk het volgende:
Daar had ik inderdaad ook aan gedacht, over een paar dagen doe ik dat ook wel Anders ben ik weer stalkerig en obsessief
Ik ben daar ook altijd bang voor. Heb het nu heel erg, omdat ik deze man écht leuk vind, ben ik heel bang om iets fout te doen. Twijfel een dag lang of ik zal bellen of toch maar een mailtje sturen, stuur een mailtje en vraag me dan weer af of het wel een goed mailtje was etc. etc. Ergens weet ik dat het wel goed zit en dat ik me niet zo druk moet maken, maar ik doe het toch steeds weer...
pi_29230985
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik ben daar ook altijd bang voor. Heb het nu heel erg, omdat ik deze man écht leuk vind, ben ik heel bang om iets fout te doen. Twijfel een dag lang of ik zal bellen of toch maar een mailtje sturen, stuur een mailtje en vraag me dan weer af of het wel een goed mailtje was etc. etc. Ergens weet ik dat het wel goed zit en dat ik me niet zo druk moet maken, maar ik doe het toch steeds weer...
Hoe herkenbaar... Toch een vorm van onzekerheid
pi_29231207
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:40 schreef UncleFunk het volgende:
Hoe herkenbaar... Toch een vorm van onzekerheid
Yep. Op alle andere gebieden ben ik behoorlijk zeker van mezelf en zeer assertief, maar als het om de liefde gaat... Als ik iemand écht leuk vind, maar nog niet zeker weet of het serieus iets gaat worden, dan verander ik in een soort nerveus wrak.
pi_29231418
wie niet?
pi_29232791
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef Twiggy het volgende:
wie niet?
Ja? Is het normaal?

Goddank, ik ben normaal.
pi_29234753
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Yep. Op alle andere gebieden ben ik behoorlijk zeker van mezelf en zeer assertief, maar als het om de liefde gaat... Als ik iemand écht leuk vind, maar nog niet zeker weet of het serieus iets gaat worden, dan verander ik in een soort nerveus wrak.
Idem dito
Wat moet ik aan Ik heb niks leuks Mijn haar zit stom Ik ben vast niet interessant genoeg Ben ik niet te claimerig? Moet ik niet wat meer van me laten horen? Ik heb niets om aan te trekken en mijn haar zit stom!

Nou ja en ga zo maar door dus Het gaat ooit wel over (toch?)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29235567
Het gaat bij mij over als ik er redelijk zeker van ben dattie blijft. Wat overigens niet wil zeggen dat ik dan ineens geen leuke kleren meer aantrek.
pi_29240965
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja? Is het normaal?

Goddank, ik ben normaal.
Jeetje, ik ook
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:43:53 #168
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29241063
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Heeeeeel herkenbaar. Ik heb precies hetzelfde.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:45:13 #169
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29241090
quote:
Ik ben daar ook altijd bang voor. Heb het nu heel erg, omdat ik deze man écht leuk vind, ben ik heel bang om iets fout te doen
Wat liev
zolang het tijdelijk is tenminste
Vampire Romance O+
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:37:14 #170
124642 Blanked
Jullie moeders
pi_29242305
Oke ik heb dus een best leuke meid nu in m'n MSN lijst met dank aan Relatieplanet. Eerste gesprek was best leuk, je weet wel: zelfde interesses. Raar ding alleen: ik was degene met de vragen. Veel verder dan "hoestie" kwam het van haar kant totaal niet. Ik heb haar weinig verteld over mezelf.

Wellicht wat offtopic hier maar: WTF!? Is dit gewoon een klassiek geval van "hard to get" of toch een botte trut? Iemand dit wel eens gehad of aan de andere kant gestaan?
pi_29242935
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:45 schreef MouseOver het volgende:
Wat liev
zolang het tijdelijk is tenminste
Ja, het is tijdelijk. Op het moment dat ik echt weet dat 't goed zit, is het wel over. Maar het is dus liev? Ik doe namelijk heel hard mijn best om 't niet te laten merken...
pi_29242964
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:37 schreef Blanked het volgende:
Oke ik heb dus een best leuke meid nu in m'n MSN lijst met dank aan Relatieplanet. Eerste gesprek was best leuk, je weet wel: zelfde interesses. Raar ding alleen: ik was degene met de vragen. Veel verder dan "hoestie" kwam het van haar kant totaal niet. Ik heb haar weinig verteld over mezelf.

Wellicht wat offtopic hier maar: WTF!? Is dit gewoon een klassiek geval van "hard to get" of toch een botte trut? Iemand dit wel eens gehad of aan de andere kant gestaan?
Ik moet eigenlijk nooit zoveel hebben van mensen die bijna niks uit zichzelf vertellen...
pi_29242969
quote:

Uit eigen ervaring zeg ik : "botte trut". Heb ik ook al 'ns meegemaakt, het moet wel van twee kanten komen, anders houdt het op een gegeven moment gewoon op. Andersom heb ik het trouwens ook meegemaakt, dat iemand (via Lexa) mij leuk vond, beetje op MSN mee zitten babbelen, maar zij was veel geinteresseerder dan ik, dan hou ik de boot wel een beetje af...
pi_29245036
quote:

Als ik niet meer zeg dan dat op MSN dan vind ik degene niks maar durf dat niet te laten blijken Als ik iemand echt leuk vind of geinteresseerd ben dan lul ik 'm de oren van de kop.

Misschien gewoon ff in de lijst laten staan en wachten tot zij eens als eerste begint met het gesprek? Gebeurt dat niet snel genoeg: delete!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_29245128
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:00 schreef Syrena het volgende:
Als ik niet meer zeg dan dat op MSN dan vind ik degene niks maar durf dat niet te laten blijken
Yep, herkenbaar.

Wat dat betreft moet het goedkomen met mijn date. We lullen elkaar de oren van het hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')