leuk hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:03 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb trouwens een kaartje ontvangen van een van de meiden waarmee ik mail. Ze zit op dit moment lekker vier weken in Azië. Heel verhaal achterop.![]()
We gaan inderdaad daten als ze terugkomt, halverwege augustus.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
leuk hoorook van plan om met haar te gaan daten ( als je haar je adres al hebt gegeven
) of dat niet? Ik zou dat nl alleen doen met mensen waarmee ik wil daten, me adres geven
leukquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:07 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
We gaan inderdaad daten als ze terugkomt, halverwege augustus.![]()
Hoe langer wachten, hoe groter 't verlangenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
leukals ik terugkom van vakantie ( ook half augustus) dan ga ik ook nog met die jongen daten waar ik van de week mee zou gaan daten, mar niet doorging.
Wat stuurt hij je dan allemaal?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:09 schreef Sylvana het volgende:
Ik kwam er net achter dat die vent die mij gisteravond de hele tijd mailde dezelfde vent is als die een tijdje terug mailde of ik op zoek was naar een uitdaging? Had toen nee gezegd, en dan blijft hij het toch nog proberen
berichtjes waarom ik niks terugstuur, berichtjes hoe het met me gaat, of ik lekker heb geslapen, wat ik ga doen, hij heeft een berichtje gestuurd met een link naar zijn foto enzo, en ik reageer nergens meer op, maar hij blijft dus gewoon doorgaanquote:
Ja, het is wel onschuldig, maar wel erg irritant, dus het rechtvaardigt wel een blockquote:
ik ben wel blij dat ie me gewone e-maialdres niet weet, anders was het een stuk vervelender geweest, maar goed, heb nu geen last meer van hemquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stalkers beginnen ook altijd héél onschuldig...
Als hij je niet zo heel erg aantrekkelijk víndt, kun je er niet zoveel aan doen, nee. Dat is toch subjectief, en dan is het beter om hem links te laten liggen. Als je niet zo heel erg aantrekkelijk bént, kun je er nog best wat van maken hoor. Ik zou me daar niet al teveel door laten tegenhouden, als ik dat probleem zou hebben. Hoeft niet gelijk met chirurgie te maken te hebben, ofzo. Gewoon eens een keertje wat leuks aantrekken. In jouw geval: De omvang van je tieten (if any) goed accentueren. Dat soort dingen. Daar kun je een eind mee komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En als het wel terecht is, dan is dat jammer maar helaas maar dan kan ik er toch ook verder weinig aan doen.
lol, ze zoekt ze ook wel uit het hele land hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:42 schreef Syrena het volgende:
Mijn vriendin met de Lexa-vent uit Sneek heeft vanavond weer een soort-van-date met een andere Lexa-vent. Uit Geleen
Soort-van-date uitleg: hij gaat eten met collega's en daarna gaan ze de stad in, wij zijn sowieso al in de stad en zij smst dan waar we ongeveer zijn zodat ze met de hele kluit langs kunnen komen (en dus ook weer wieberen als t niet klikt). Arme vent uit Sneek zit nu op Rhodos
Ze woont zelf in Sittard, dan is Geleen gewoon om de hoek. En Sneek was 4 uren treinen, ik heb nog niet durven vragen of ze 'm al afgeschreven heeft...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, ze zoekt ze ook wel uit het hele land heMaar op zich wel handig zo'n "soort-van-date" als het dan niet klikt dan kunnen ze gewoon weer weggaan ja en ergens anders gaan stappen.
Ow, dan is Geleen idd een stuk makkelijker dan Sneek jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze woont zelf in Sittard, dan is Geleen gewoon om de hoek. En Sneek was 4 uren treinen, ik heb nog niet durven vragen of ze 'm al afgeschreven heeft...
En we praten hier dus over mijn meest preutse (nou ja, relatief dan) vriendin. Zo eentje die gewoon uren met een jongen op de bank kan zitten praten en verder niks!
Op de 1 of andere manier lukt mij dat dus niet![]()
Ik ben tot nu toe eigenlijk alleen maar meisjes tegengekomen die dat wel kunnenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ow, dan is Geleen idd een stuk makkelijker dan Sneek jaEn dat vind ik ook erg knap ja, als je iemand aantrekkelijk vindt en het klikt om dan uren naast elkaar te zitten zonder wat te doen, dat zou mij dus ook niet lukken
Is ze op zoek naar een relatie?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:49 schreef CvB het volgende:
OMG, kheb net een berichtje gehad op knuz...beetje jammer dat het van iemand is die in verwachting is van een kind en over iets meer dan een maand uitgerekend is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |