Ik ken alleen de twee singles van ze. Persoonlijk vind ik er niet veel aan. Maar het is wel de één van de betere acts uit de top 40. Ze maken hun eigen muziek en dat waardeer ik altijd wel van een band. De zangeres vind ik heel goed. Nou en dat zie niet de knapste is, het gaat toch om de muziek. Bovendien heeft ze wel uitstraling.
Ik vind het nummer I Would Stay trouwens echt niks. Eerst was het nog wel leuk. Maar het nummer is gewoon te lang. De laatste keer dat het refrein wordt gezongen had beter weggelaten kunnen worden. Helaas hebben we op het werk Sky Radio aanstaan en daar krijgen we het lied minstens drie keer per werkdag te horen. Superirritant.
Dit is mijn mening, he? Voor degenen die het wel mooi vinden, mooi voor jullie! Ik vind er gewoon niks aan.
quote:Daar mag jij je oordeel over vellen (of heb je dat al niet 1000x gedaan?)
Op 09 augustus 2000 14:37 schreef Ludo het volgende:
Ok, maar wat vind jij van die zangeres??
Krezip ROELS!
quote:....maar bij een optreden laat ze die altijd in de kast liggen??
Op 11 augustus 2000 21:21 schreef Kipman het volgende:
Doe mij die rood-harige gitariste maar. Die heeft zo'n lief koppie.
de 'rustigere' nrs vinnik niet echt veel aan. Maar dat vind ik van de meeste muziek. Net zoals Michel van Anouk.. ZAP!!! Maar als ik het bijvoorbeeld op de radio hoor en half luister zijn die ook wel leuk zeg maar
Gewoon een leuk groepje met een leuke cd
quote:
Ge-edit door Verbal om fucked-up lay-out te voorkomen. Essentie boodschap is volgens mij wel bewaard gebleven...
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 28-09-2000 12:24]
http://www.marcomm.demon.nl/foto/005_13.jpg"
(gemaakt tijdens Waterpop en als ze weer eens een uitleg geven over codes hier, dan maak ik er echte plaatjes van )
Leuke band, hoewel ik een collega gelijk moet geven dat het Engels soms te wensen overlaat. Verder heb ik het gevoel dat het allemaal wat te snel gaat met ze, maar dat wijst de toekomst uit.
Van Nothing less vind ik 'Happy now' het beste nummer, maar ook Run around is goed.
quote:'t Begihiiiiiint!!!
Op 27 september 2000 14:57 schreef Arcee het volgende:
Vrijdag 21:18 bij BNN: Krezip Special!!
mooi..hoop er nooit nixs meer van te horen..
quote:Vandaag in 't nieuws: Jacqueline wil in de playboy.
Op 29 september 2000 22:59 schreef Capoeiristas het volgende:
Gisteren op het nieuws..
KreZIP wil rust ..
ivm .. school en dit is geen geintje..
En die special gisteren was erg goed.
btw, weet iemand misschien hoe ik in hemels naam aan die demo-cd kan komen? Ik heb al op meerdere plekken lopen zoeken, maar dat ding is iig nergens meer legaal verkrijgbaar
quote:
Op 29 september 2000 23:03 schreef Arcee het volgende:
Vandaag in 't nieuws: Jacqueline wil in de playboy.
Ook geen geintje..
quote:
Op 08 september 2000 16:51 schreef Juan Zueco het volgende:
Ze heeft wel een fraai bos hout voor de deur
quote:De demo-CD Run around kun je bij de meeste Free record shops gewoon nog krijgen hoor. En anders brand je er toch gewoon één van iemand die hem al heeft...?
Op 30 september 2000 23:00 schreef Broekie het volgende:
Oke, wie gaat die playboy kopen en scant de pics ff in voor de rest?En die special gisteren was erg goed.
btw, weet iemand misschien hoe ik in hemels naam aan die demo-cd kan komen? Ik heb al op meerdere plekken lopen zoeken, maar dat ding is iig nergens meer legaal verkrijgbaar
En als er dan zonodig een Krezipster in de Playboy moet, doe dan maar Anne... Jacqueline is best aardig, maar niet echt knap...
[ img ]http://www.marcomm.demon.nl/foto/005_13.jpg[ /img] dus nix veranderd
You'd put a bandage on your aching spot... wooooooooohoooooooo!
quote:brandhout
:Op 08 september 2000 16:51 schreef Juan Zueco het volgende:
Ze heeft wel een fraai bos hout voor de deur
quote:En wat staat er dan op 1?
Op 31 oktober 2000 21:13 schreef Arcee het volgende:
"Won't Cry" ruuuuuuuuuuules!!! Ik begin 'm steeds mooier te vinden. NOG mooier. Kruipt steeds dichter naar de nummer 2 positie in m'n Top 10 v/h jaar toe!You'd put a bandage on your aching spot... wooooooooohoooooooo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |