quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:54 schreef pfaf het volgende:
Ook wel lief en schattig dat onze terror hooligan in een puberforum komt.
Wist niet dat die Limburger was.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat zeg je over een landgenoot?
Hoe zit het met de awards?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:56 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Is dat Robbie? Lijkt me een brave koorknaap zo.
Rondje op kosten van Frater Venantius dan.
Bij die leeftijd maak ik nog een kansquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ook wel lief en schattig dat onze terror hooligan in een puberforum komt.
en er is geen woord aan gelogenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij die leeftijd maak ik nog een kans![]()
![]()
Ben ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:56 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Is dat Robbie? Lijkt me een brave koorknaap zo.
Rondje op kosten van Frater Venantius dan.
Ik ben in eerste plaats Limburger, daarna pas Nederlander. Dat is iets wat veel lui hier in de omgeving eigenlijk hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Limburg een land?
De tussenstand is bij DD, die moet zelf zijn nominaties nog doen. Maar hij heeft het vreselijk druk, dus wanneer ie dat gedaan heeft? In ieder geval kan dan de stemronde beginnen. Het wachten is dus nog altijd op DD.quote:
Maar dat is hier net zo,Bosschenaar-Brabander-Nederlander-Hollander,in die volgorde dusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben in eerste plaats Limburger, daarna pas Nederlander. Dat is iets wat veel lui hier in de omgeving eigenlijk hebben.
Voel je je niet stiekem toch een beetje duitser.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben in eerste plaats Limburger, daarna pas Nederlander. Dat is iets wat veel lui hier in de omgeving eigenlijk hebben.
Ik kan geen Hollander zijn, kom uit Limburg.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat is hier net zo,Bosschenaar-Brabander-Nederlander-Hollander,in die volgorde dus
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voel je je niet stiekem toch een beetje duitser.![]()
De nieuwe loekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een schattig knaapje is het toch he?
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voel je je niet stiekem toch een beetje duitser.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Ook al iemand met zo'n grote bek
Op FOK! geregeldquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Waar had ik voor het laatst een grote bek?![]()
Doei,ga niet zoeken,checkt Robbie's notesquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
voorbeelden, geen loze opmerkingen
In het stadion zorg ik dat ik ver van hem verwijderd ben..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
In het stadion heb je hem onder het duimpje?.
en een crosspost uit een ander topic:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doei,ga niet zoeken,checkt Robbie's notes![]()
Beetje dubbele standaard DG.....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zie ik graag voorbeelden daar van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |