abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29073488
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 10:38 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Bassie is een beetje boos omdat ik een verkeerde omschrijving gaf van een "Wall of death",en dat klopt ik heb het nog eens nagezocht en wat ik omschreef was een "wall of Shit"
en met bovenstaande reactie geef je eens te meer blijk van een totaal onvermogen om normaal te reageren in een door jouw gestart topic
Enne, voortaan graag mijn hele nickname gebruiken, ik noem jou bijv. ook geen Chouchou
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 24 juli 2005 @ 20:20:06 #77
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29093811
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 23:36 schreef bas-beest het volgende:

[..]

en met bovenstaande reactie geef je eens te meer blijk van een totaal onvermogen om normaal te reageren in een door jouw gestart topic
Enne, voortaan graag mijn hele nickname gebruiken, ik noem jou bijv. ook geen Chouchou
Oke oke ik ben de beroerdste niet. Ik zal je voortaan Bas-beest noemen. Maar ben je dan ook zon beest? En zo ja op wat voor gebied ben je dan een beest. Als het op sexueel gebied is zou ik wel bewijzen willen zien. Of als het je uiterlijk betreft zou ik wel een foto willen zien.

Dus mijn vraag aan jou ben je echt zon Bas-beest en op welk gebied. En je bent toch niet boos dat ik je niet specifiek heb genoemd in mn bedanktopic. Want ook jou bedank ik voor je bijdrage en ook jij hebt bijgedragen aan het succes van mn topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')