Ik krijg hetzelfde berichtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef hollander76 het volgende:
Brechtje, of een andere mod..... kunnen jullie wel mijn OP wijzigen, of kan niemand erbij door 'database-problemen'?
Er werd gelukkig wel netjes een oogje op het Dagotel gehouden, jogy woonde toen nog bij ons in.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:26 schreef GotenSSJ het volgende:
KlowJow : Ja het ligt ook zeker aan de manier waarop andere posten en hoe je bui was toen.
Ten tijde dat het Eiland werd gesloten was ik gewoon boos
Samen met heel veel andere mensen en dan moeten er niet een paar van die ONZ-ers het komen verkloten
Fok! stalkersquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
werd ik weer gebeld op me mob door een nr. onbekendis al de 2e x vandaag (of was de eerste x gister?)
neem ik op, word er meteen opgehangen
Ik heb het Dagotel niet meer gevolgd sinds die ene post geloof ikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Er werd gelukkig wel netjes een oogje op het Dagotel gehouden, jogy woonde toen nog bij ons in..
Ow.... wou je het nog weten, ik ben vakkenvuller bij de Plus, maar ook schoonmaker soms, en vervangend semi-assistent groente afdelingquote:
Je hebt toch niet ergens je telefoonnummer laten slingeren hè?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:34 schreef Imberr het volgende:
werd ik weer gebeld op me mob door een nr. onbekendis al de 2e x vandaag (of was de eerste x gister?)
neem ik op, word er meteen opgehangen
trustequote:
En overmorgen is het weer een rommeltjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:51 schreef Paltos het volgende:
Mijn kamer is bijna mooi opgeruimd!
Morgen de rest..
En daarom kun je zeker niet meer normaal typen.quote:
kheb meteen 5 opquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:58 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
En daarom kun je zeker niet meer normaal typen.Zelfs al ben ik zo stoned als wat kan ik nog goed typen.
![]()
Same here. Maar als ik mijn best doe kna ik nog wel eesn wat splefouten maknequote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:58 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
En daarom kun je zeker niet meer normaal typen.Zelfs al ben ik zo stoned als wat kan ik nog goed typen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |